Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pienen jääkaapin pakastinlokero: onko toimiva
27.05.2026 |
En tarkoita neliskanttisen minijääkaapin ylänurkassa olevaa pakastinlokeroa, vaan vähän isomman mökkikokoisen jääkaapin pakastinlokeroa, jossa pakastinosio on jääkaapin yläosassa koko leveydeltä luukun takana.
Onko sellaisesta ollut ongelmia, esim. jäätä muodostuu jääkaapin puolelle kattoon/seinään tai itse pakastinlokeroon muodostuu jäätä liian helposti, luukun kanssa ongelmia?
En tarvitsisi isoa pakastinosiota, se pieni luukku riittäisi kooltaan, mutta pitäisikö hankkia kuitenkin kaappi, jossa pakastin on kokonaan erillisen oven takana. eli kaksiovinen laite tuon mahdollisen jään muodostuksen ja luukkuongelman vuoksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei toimi, osta sellainen jenkkikaappi missä pieni oma pakastin