Lue keskustelun säännöt.
Hyvä sää ulkona, sopiva ja nätti
26.05.2026 |
Ehdin pahimman uv-säteilyn alta pois. Luonnossa oli kaunista.
Kommentit (5)
Jäätävän kylmä tuuli ollut jo viikon. Ei viitsi ulkona notkua
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kohta alkaa aurinkoiset säiden lisäksi lisääntymään erittäin aurinkoiset säät.
Silloin aurinko pistää parastaan ja paistaa aivan täysillä.
Kylymä siellä ulkona on. Vaivaiset 10 - 12 astetta plussan puolella.
Meillä muuten aurinkoista mutta kova tuuli Etelä-karjalassa.
Kyllä oli, tuollanen 16-18 astetta on aika täydellistä. Mutta jossain päin maata on yli 10 astetta vähemmän ja se on kyllä vähän turhan viileetä toukokuuksi. Mutta eiköhän se kohta lämpene ja ehkä vähän liikaakin.