Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä sää ulkona, sopiva ja nätti

Vierailija
26.05.2026 |

Ehdin pahimman uv-säteilyn alta pois. Luonnossa oli kaunista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli, tuollanen 16-18 astetta on aika täydellistä. Mutta jossain päin maata on yli 10 astetta vähemmän ja se on kyllä vähän turhan viileetä toukokuuksi. Mutta eiköhän se kohta lämpene ja ehkä vähän liikaakin.

Vierailija
2/5 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävän kylmä tuuli ollut jo viikon. Ei viitsi ulkona notkua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa aurinkoiset säiden lisäksi lisääntymään erittäin aurinkoiset säät.

Silloin aurinko pistää parastaan ja paistaa aivan täysillä.

Vierailija
4/5 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylymä siellä ulkona on. Vaivaiset 10 - 12 astetta plussan puolella.

Vierailija
5/5 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten aurinkoista mutta kova tuuli Etelä-karjalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän