Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia miehillä on deittisovelluksista?

Vierailija
23.05.2026 |

Haluaisin kuulla, millaisia kokemuksia miehillä on ollut deittisovelluksista kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne?

 

Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa? Tuntuuko, että kaikki kaupungin upeat sinkkunaiset haluavat treffeille kanssasi ja he tyrkyttävät itseään sinulle?

 

Entä jos olet muutaman kerran tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin herkästi mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän?"

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeilin deitti sovellusta joskus 15 vuotta sitten. Se ei johtanut mihinkään. Taitavat olla turhia suurimmalle osalle miehistä nuo sovellukset.

Vierailija
2/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen naisena viime vuosina käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja niistä 1/3:sta, joille minä annoin pakit, osasta kyllä huomasi sen, että ei he olleet minusta kiinnostuneita parisuhdemielessä. Eli kieltämättä tulee mieleen, että onko miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä? Koska jos sä pääset harvoin treffeille, niin kai sä edes yrität panostaa siihen tapailuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia siellä miehenä kannattaa olla avoimin mielin ja deittailla myös ulkkiksia niin voi silmät avautua että perinteisiäkin naisia vielä on. Itse löysin helmen deittisovelluksen kautta ja ilman sovellusta en olisi ikinä tavannut häntä. 

Vierailija
4/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kahjoja naisia tullut vastaan, pääasiassa.

Vierailija
5/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on täynnä yh äitejä. M34

Vierailija
6/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran ja nainen vastasi: "mä haluan edes tietää kuinka päin mun mieheni makaa saunanlauteilla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
8/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaheleita ja mykkiä niissä taitaa olla valtaosa. Mutta helmi löytyi, eikä sen koommin ole moisia sovelluksia ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen naisena viime vuosina käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja niistä 1/3:sta, joille minä annoin pakit, osasta kyllä huomasi sen, että ei he olleet minusta kiinnostuneita parisuhdemielessä. Eli kieltämättä tulee mieleen, että onko miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä? Koska jos sä pääset harvoin treffeille, niin kai sä edes yrität panostaa siihen tapailuun?

Melkoinen sarjadeittailija. Usein sen kyllä aistii ja siksi saat pakit.

Vierailija
10/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täynnä yh äitejä. M34

Mistä sä tiedät millainen huoltajuussopimus niillä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin, treffasin ja panin. Nyt ei jaksa.

Vierailija
12/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen naisena viime vuosina käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja niistä 1/3:sta, joille minä annoin pakit, osasta kyllä huomasi sen, että ei he olleet minusta kiinnostuneita parisuhdemielessä. Eli kieltämättä tulee mieleen, että onko miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä? Koska jos sä pääset harvoin treffeille, niin kai sä edes yrität panostaa siihen tapailuun?

Eli menit itseäsi kovempi tasoisten kanssa treffeille niin suurin osa huomasi että tasosi on surkea ja loput pani sinua säälistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
14/19 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen naisena viime vuosina käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja niistä 1/3:sta, joille minä annoin pakit, osasta kyllä huomasi sen, että ei he olleet minusta kiinnostuneita parisuhdemielessä. Eli kieltämättä tulee mieleen, että onko miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä? Koska jos sä pääset harvoin treffeille, niin kai sä edes yrität panostaa siihen tapailuun?

Eli menit itseäsi kovempi tasoisten kanssa treffeille niin suurin osa huomasi että tasosi on surkea ja loput pani sinua säälistä?

Aika moni noista, jotka tapasin, oli ihan tavallisia miehiä,  joilla oli vaikeuksia löytää treffiseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku ja ollut parissa deittisovelluksessa useita vuosia. 

Lähes täysin ajantuhlaamista koko touhu. Naiset eivät yleensä vastaa mitään aloiteviesteihin, kirjoitat sitten mitä tahansa. Ihmisen naamakerroin ratkaisee. 

Suurin osa naisista sellaisia.persoonia, joista en kiinnostu.. 

Joskus on käynyt tuuri ja nainen on halunnut lähteä treffeille. Oikeastaan ainoa positiivinen asia nettideittailussa on se, että.olen löytänyt seksiseuraa. Ilman nettiä se olisi varmaan mahdotonta. 

Vierailija
16/19 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/19 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa, ja nykyään ne deittiäpin 'naiset' on vielä rahastamaan pyrkiviä botteja. 

Vierailija
18/19 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoden aikana käynyt panemassa 5 naimisissa olevaa kaunista naista, niitä tuolla sovelluksissa tuntuu olevan, vieras pippeli kiehtoo.

Vierailija
19/19 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugardaters on paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän