Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUURI NYT S-kauppa nosti muovikassin hinnan 50 senttiin!

Vierailija
05.02.2026 |

alkaa olla jo kipurajoilla ostoskassin hinta

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hommaa kestokassi!

 

tyhmä ei semmoista voi käyttää roskapussina!

 

 

 

Osta roskapussirulla, käytä niitä ostoskasseina ja roskapusseina.

 

Ei ne roskapussit kestä kovin painavia ostoksia kantaa, hajoaa ja ostokset leviää pitkin parkkipaikkaa, naapurin Pena ajaa Corollalla niiden yli ja sitten on potut muussina asfaltissa!

Valtteri taas on kova jäbä ja ajaa niiden ruokien ali.

Vierailija
82/95 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jose kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ostanut yhtään muovikassia moneen vuoteen. Roskapussit rullassa maksaa alle 10cnt/kpl ja kauppaan voi ottaa kestokassin mukaan.

 

Minä ostan aina kun käyn kaupassa. On niille muutakin käyttöä kuin kauppakassina. Kestokassia saisi myös olla aina pesemässä, esim. metallilaatikot vuotavat ruokaa.

 

Mitkä he..tin metallilaatikot?

 

Emäsimerkiksi porkkanalaatikko filoivupassa tai maxlåda.

Saitko selvää? Ennakoiva ja en korjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ostanut yhtään muovikassia moneen vuoteen. Roskapussit rullassa maksaa alle 10cnt/kpl ja kauppaan voi ottaa kestokassin mukaan.

 

Minä ostan aina kun käyn kaupassa. On niille muutakin käyttöä kuin kauppakassina. Kestokassia saisi myös olla aina pesemässä, esim. metallilaatikot vuotavat ruokaa.

 

Metallilaatikot vuotaa ruokaa? Voitko avata tätä vähän tarkemmin.

Maxlådan neste, se on sellaista sokerista töhnää. Foliovuoka ja paffikansi. Toinen vihoviimeinen on silakkalåda ja porkkanalåda. Alkaa meinaa silakkalådan nesteet nopeasti käryämään kaapissa olevassa pussissa.

-Forssan Pussikoirat Ry

Vierailija
84/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus taustalla. Ei mikään muu.

Vierailija
85/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tukkurilta 1000 kpl pakkauksen muovikasseja, samoja joita marketit käyttävät.

 

Maksoi jotain 50 €  ja löysin nämä ihan googlettamalla...

Vierailija
86/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttökassi maksaa 50 senttiä ja Ikeasta saa eurolla kestokassin joka kestää 1000 kertaa, ei mitään järkeä ostaa kertakäyttökasseja enää nykyään 🤣

https://www.ikea.com/fi/fi/p/skynke-kassi-raidallinen-musta-valkoinen-8…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hommaa kestokassi!

 

tyhmä ei semmoista voi käyttää roskapussina!

 

 

Täysin järjetön perustelu.

 

Jos kaupasta kantaa kotiin 10 pussillista ruokaa niin niistä ei kerry edes yhtä pussillista roskia. Mihin siis tunget ne loput 9 pussia?

Niitä voi käyttää moneen kertaan. Tai ennen pystyi, nykyiset kierrätysmuovihajoanennenkuinastutkaupastaulos-kassit ei kestä mitään. 

Vierailija
88/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu sarjaan köyhien ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmän gruppenfyrerit luulevat tekevänsä suurenkin ilmastoteon. Samaan aikaan Italiasta tuodaan Suomeen muutama miljardi muovipussia. 

 

Ja mafian vaarallista jätettä jota poltetaan suomalaisten hengitettäväksi. Kukaan ei tutki Suomessa mitä piipusta tulee.

Miksi me aina suostutaan kaikkeen jaskaan? Onko joku lahjottu vai mikä juttu? 

Vierailija
90/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu sarjaan köyhien ongelmat.

Aioin alapeukuttaa, mutta tarkemmin ajatellen tämähän on totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se jollain bonusjärjestelmää ylläpitää.

Vierailija
92/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaikka olis 50e. Mulla on pari kestokassia ja ne varmasti kestää useita vuosia... Auton takakontissa on aina kestokassi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaan ruuat kotiin ja ne toimitetaan Kiinassa tehdyissä pahvilaatikoissa.

 

Bonuksena saat asuntoosi paperitoukkariesan kun ne leviää siitä pahvilaatikon uumenista asuntoon.

mitä horiset!

Jotkut vie pahvinkeräykseen tai palauttaa seuraavalla kerralla!

Vierailija
94/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais nostaa mun puolesta vaikka viiteen euroon. En ole vuosiin ostanut muovikasseja, enkä edes muovikassirullaa. Käytän vessapaperien kääreenä olevan muovin roskakassina ja muovisia hedelmäpusseja. Sekajätettä kertyy niin vähän, että täyttyvät vasta noin kolmessa viikossa. Biojätteet biopussiin tai paperipussiin, joita tulee vihannesostoksista. Metallit, lasit ja kartongit tyhjennän kestokassista sellaisenaan. Ostettavia tavallisia muovikasseja en tarvitse mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/95 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen muovinen kauppakassi maksaa netistä ostettaessa reilu 10 senttiä kappale, eikä tarvitse kanniskella kaupan mainosta mukanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä