Magdalena Andersson ei tiedä, että Suomen demarit ovat syvällä populismin ja sosialismin suossa
Hupaisaa, kun hän kävi puhumassa demareille realismista, ja todella järkeviä asioita taloudesta ja maahan muuton ongelmista.
Olisi ollut hauskaa olla salissa näkemässä miten kauas populismin ja utopian tielle puolueen vieneet Tuppuraiset, Razmyarit jne reagoivat. Anderssonin puhe alleviivasi sitä miten järkyttävällä tavalla hakoteillä Suomen demarit ovat.
Kommentit (5)
Suomen demarit ovat haihattelijoita verrattuna muihin pohjoismaisiin demareihin.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisen demarin asenne politiikan tekoon poikkeaa kuin yö ja päivä Suomen nykydemarien propagandasta ja populismista:
Andersson sanoo, että Sdp:n täytyy olla uskottava vaihtoehto niin ulko- ja turvallisuuspolitiikassa, sisäpolitiikassa kuin talouspolitiikassakin. Jos ei ole, valtatyhjiön täyttäminen jätetään oikeistolle ja populisteille.Sisäisestä turvallisuudesta esiin nousee Ruotsin jengiväkivalta.
- Tyttäreni asuinalueella oli räjähdys. Tätä näkyy kaikkialla. Jengin jäseniksi värvätään koulujen pihoilla ja sosiaalisessa mediassa. Lapset murhaavat lapsia, Andersson luettelee.
Siksi sosialidemokraattien on otettava uhka vakavasti, jotta oikeistopuolueet eivät voi väittää sdp:n olevan pehmeä tässä kysymyksessä.
- Me voimme ottaa rikollisuuden vakavasti ja sen syyt vakavasti.
-Maahan muuton aiheuttamat ongelmat ovat olleet Sanna Marinin (sd) hallituksen sokea piste, hyvänä esimerkkinä juuri maahan muuttaja taustaiset katujengit. Koko ilmiötä ei hallituksen mielestä aluksi ollut edes olemassa.
Valiokunnan asiantuntijakuulemisessa oli tuotu esiin erityisen huolestuttavana uutena ilmiönä ensimmäisen ja toisen polven maahan muuttaja taustaisten jengiytyminen. Hallitus vastasi vaikenemalla.- IL
Juu, vakavasti otettu demarien istuessa puikoissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisen demarin asenne politiikan tekoon poikkeaa kuin yö ja päivä Suomen nykydemarien propagandasta ja populismista:
Andersson sanoo, että Sdp:n täytyy olla uskottava vaihtoehto niin ulko- ja turvallisuuspolitiikassa, sisäpolitiikassa kuin talouspolitiikassakin. Jos ei ole, valtatyhjiön täyttäminen jätetään oikeistolle ja populisteille.Sisäisestä turvallisuudesta esiin nousee Ruotsin jengiväkivalta.
- Tyttäreni asuinalueella oli räjähdys. Tätä näkyy kaikkialla. Jengin jäseniksi värvätään koulujen pihoilla ja sosiaalisessa mediassa. Lapset murhaavat lapsia, Andersson luettelee.
Siksi sosialidemokraattien on otettava uhka vakavasti, jotta oikeistopuolueet eivät voi väittää sdp:n olevan pehmeä tässä kysymyksessä.
- Me voimme ottaa rikollisuuden vakavasti ja sen syyt vakavasti.
-Maahan muuton aiheuttamat ongelmat ovat olleet Sanna Marinin (sd) hallituksen sokea piste, hyvänä esimerkkinä juuri maahan muuttaja taustaiset katujengit. Koko ilmiötä ei hallituksen mielestä aluksi ollut edes olemassa.
Valiokunnan asiantuntijakuulemisessa oli tuotu esiin erityisen huolestuttavana uutena ilmiönä ensimmäisen ja toisen polven maahan muuttaja taustaisten jengiytyminen. Hallitus vastasi vaikenemalla.- IL
Juu, vakavasti otettu demarien istuessa puikoissa...
Olet rasistinen paska.
Ruotsalaisen demarin asenne politiikan tekoon poikkeaa kuin yö ja päivä Suomen nykydemarien propagandasta ja populismista:
Andersson sanoo, että Sdp:n täytyy olla uskottava vaihtoehto niin ulko- ja turvallisuuspolitiikassa, sisäpolitiikassa kuin talouspolitiikassakin. Jos ei ole, valtatyhjiön täyttäminen jätetään oikeistolle ja populisteille.
Sisäisestä turvallisuudesta esiin nousee Ruotsin jengiväkivalta.
- Tyttäreni asuinalueella oli räjähdys. Tätä näkyy kaikkialla. Jengin jäseniksi värvätään koulujen pihoilla ja sosiaalisessa mediassa. Lapset murhaavat lapsia, Andersson luettelee.
Siksi sosialidemokraattien on otettava uhka vakavasti, jotta oikeistopuolueet eivät voi väittää sdp:n olevan pehmeä tässä kysymyksessä.
- Me voimme ottaa rikollisuuden vakavasti ja sen syyt vakavasti.