Lue keskustelun säännöt.
Peppinalla on kaksi persereikää!
23.05.2026 |
Mitä tunteita tämä uutinen herättää sinussa?
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/0488e70e-523b-467b-b34c-c0a95…
Kommentit (24)
Hyvä jos persereikää ei vauvalla ole, kun muuten paskavaippajätettä tulisi satoja kiloja vuodessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Y.lilautapojat nyt innostuvat ja "riemastuvat" aiheesta.
Montakohan pervoa on ottanut häneen yhteyttä tuon lehtijutun jälkeen?
Että hän voisi tehdä quadruple penetration pornofilmin