Peppinalla on kaksi persereikää!
Mitä tunteita tämä uutinen herättää sinussa?
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/0488e70e-523b-467b-b34c-c0a95…
Kommentit (24)
Kunnes äiti huutaa:
– Lääkäri, lääkäri! Mun lapsi paskoo väärästä reiästä.
Tällaista lausetta ei ihan kovin usein pääse käyttämään.
Ihan kaikkea ei kannata kertoa vaikka julkisuutta haluaa....
Helvetti, kaikenlaiset perseenomistajatko ottavat lehtiin yhteyttä "ku mulla on tämmönen xx!". Jumalauta sentään.
Olisi hyvä kun ihmisten terveystiedot olisivat julkista tietoa. Päästäisiin sairauksien tabuista eroon.
Tästä Kalevauvalle uuden biisin sanat.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti, kaikenlaiset perseenomistajatko ottavat lehtiin yhteyttä "ku mulla on tämmönen xx!". Jumalauta sentään.
Pääsisköhän sitä meikäläinenkin kertomaan lehteen omasta persereiästään? Mulla olis herkästi uusiutuvat pukamat ja haavauma.
-Erkki
Vierailija kirjoitti:
Kunnes äiti huutaa:
– Lääkäri, lääkäri! Mun lapsi paskoo väärästä reiästä.
Tällaista lausetta ei ihan kovin usein pääse käyttämään.
Ihankohan ovat käyttäneet tätä sanamuotoa lääkärit/hoitajat:
– Joo, niinpä paskoo väärästä reiästä.
Aina on ollut jonkin verran niitä, joilla ei kakkimiselimet ole ihan normaalit, tosiaan voi vaikka puuttua peräreikä. Silloin se leikataan.
Ja nyt kaikki muistavat Peppiinan "kakspersreikänä" - no, jos hänelle kelpaa kaikki julkisuus.
Siistiä! Kun punainen valo palaa, jää vielä kaksi vaihtoehtoa.
Voiko olla totta että peräreikiä voisi olla useita?
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla totta että peräreikiä voisi olla useita?
On totta. Vihreistä ja vasemmistoliittolaisista löydät heti useampia.
Vierailija kirjoitti:
Siistiä! Kun punainen valo palaa, jää vielä kaksi vaihtoehtoa.
Paitsi jos ne on jo varattu.
Noista olen lukenut muutaman kerran että peräreikä on puuttunut vauvalta ja se on jouduttu leikkaamaan.
Iltalehti koitti saada Peppiinan kommentoimaan asiaa tarkemmin
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti koitti saada Peppiinan kommentoimaan asiaa tarkemmin
Pyydettiin kanssa lähikuvia juttua varten, mutta ei saatu. T.Iltis-toimittelija
No onhan toi aika rare case ku jollain kaks persereikää.