Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millä tavalla olet ollut tänään täti?
22.05.2026 |
Minä juttelin tädillisesti naapurin parikymppisen pojan kanssa. Minulla oli myös kevyttoppatakki! Ja rilleillä mennään tietenkin, ei mitään piilareita.
Muita?
Kommentit (3)
Minä olen ollut ihan oikea täti 2-vuotiaasta asti. Eipä siihen sen kummempaa tarvita, kuin että sisarus lisääntyy, niin sitten on täti. N21
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Katselin bussista eilen tätinä toista tätiä kadulla jolla oli muotitätipolkkahiukset ja järkytyin vähän. Saattoi olla nuorempi kuin minä ja käveli teinin kanssa.