Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ensi vuonna edustajaksi viisuihin?

Vierailija
17.05.2026 |

Mielestäni Benjamin jollain rytmikkäällä bangerilla

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paalasen Antti.

Vierailija
82/100 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artistisssa tai bändissä pitää olla jotain persoonallisuutta, jotta siellä voi menestyä. 

Esim Lordista ja Käärijästä löytyi persoonaliisuutta, vetivät lähes överiksi koko homman. 

Massasta pitää erottua. 

Paitsi että Erika haukuttiin kun hän oli persoonallinen.

Hänhän nimenomaan ei ollut persoonallinen, vaan Kikan wannabe-kopio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan yrittää kikkailla että mikähän ensi vuonna olisi yleisön mieleen. Joinakin vuosina yleisöön iskee balladit ja joinakin jokin tarttuva rallatus. Ei sitä ikinä voi tietää. Vaikka oltais lähetetty voittajan tyylinen pimpelipom-biisi niin ei se olisi välttämättä pärjännyt yhtä hyvin. 

 

Onkohan muissa maissa samanlaista hässäkkää ja härdelliä euroviisuista kuin Suomessa? 

Ruotsissa on moninverroin suurempi hässäkkä, muualla tuskin mitään.

Vierailija
84/100 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on Suomen parhaat lauluäänet? 

Aholan Jarkko siellä on jo ollutkin paikalla biisillä,mutta äänihän hänellä on hyvä

Vierailija
85/100 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*paskalla

86/100 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SlipknoT ensi vuonna Suomen edustajaksi

 

Friikkisirkuksella voittoon ensi vuonnakin

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/100 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artistisssa tai bändissä pitää olla jotain persoonallisuutta, jotta siellä voi menestyä. 

Esim Lordista ja Käärijästä löytyi persoonaliisuutta, vetivät lähes överiksi koko homman. 

Massasta pitää erottua. 

Paitsi että Erika haukuttiin kun hän oli persoonallinen.

Hänhän nimenomaan ei ollut persoonallinen, vaan Kikan wannabe-kopio

Eerika on Pers-Oona. Ei mitään omalaatuista vaan kaikki internetin muka vahvan itsenäisen ja rohkean naisen stereotypiat lätkittynä samaan kinkkuun.

Ihmiset jotenkin ajattelee, että joku friikkiys = persoona, vaikka jokaisella on persoona. Toiset vaan haluaa tyrkyttää persoonaansa muillekin.

88/100 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen olisi pitänyt voittaa tänä vuonna jo pelkästään sen takia että oltaisi saatu korjattua se oikeusmurha jonka raadit teki Käärijälle vuonna 2023 ilman raateja Suomella olisi toinenkin voitto

 

Tanska ja Kreikka olisi ansainneet myös olla mitalisijoilla top kolmosessa

 

Albania ja Malta olisi ansainneet myös parempaa

 

Norja olisi ansainnut olla yhtä häntäpäässä kuin Ruotsi

 

Bulgaria Romania ja Israel olisi ansainneet sijoittua huonommin

 

Millä ansioilla Australia sijoittui noin ylös se oli tylsä

 

Italia sijoittui ihan hyvin Kroatia olisi ansainnut parempaa

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thunderstone!

 

Vierailija
90/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thunderstone!

 

Toi biisi lyhennettynä ja Noora Louhimon laulamana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on Suomen parhaat lauluäänet? 

Kenellä on Suomen parhaat tissit?

Vierailija
92/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on Suomen parhaat lauluäänet? 

Kenellä on Suomen parhaat tissit?

Sointu Borgilla. Laulun nimi "Tuhma Poika". Lyriikat kertoo kun Sointu alistaa keski-ikäistä inceliä, kusee kaaressa sen suuhun ja lopuksi pusertaa mahtavan paskatortun miehen penistä vasten. Jonka jälkeen Sointu kuiskaa: "Tuhma Poika!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
93/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisillä pakarat paukkuu ja tyhjät tynnyrit kolisee

 

Biisi esitetään puhumalla 

 

Lavasteina nähdään suuria piereviä pakaroita

 

Sisarpuoli tanssii ripaskaa ja minä soitan huuliharppua

 

Huuliharpun soitannan lomassa päästän suustani pörinä ja vinkumis ääniä ja kovaäänistä huokailua

 

Pyörittelen myös silmiäni ja kitisen perheeni välisiä ihmissuhde ongelmia

 

Äiti valittaa terveysongelmia ja koputtaa puuta ja isäpuoli höpisee jotain että siellä oli kirppuja luteita täitä lapsia pieniä pellavapäitä

 

Lopuksi ylistän Soren Torpegaard Lundin mahtavuutta ja haukun J0el Hokan p*skaksi jätkäksi näytän p*rsettä sen jälkeen keskisormea ja irvistän

 

Koko show huipentuu siihen kun itse Soren Torpegaard Lund saapuu lavalle ja halaan ja pussaan hänen kanssaan

 

Suomen euroviisuvoitto olisi varma

 

Ja edustaja olisi tietysti perheorkesteri vikkelät kikkelit ja liukkaat luikut

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
94/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko Hietala & Toni Kakko duo tai lisänä vielä Noora Louhimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
95/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vähintään yhtä hyvä vaihtoehto olisi Pera55 ja Soren Torpegaard Lund duo jossa minä Pera55 teen suullani pörinä ääniä kolmen minuutin ajan ja Soren pyörittelee persettä niissä nahkahousuissaan lopuksi minä Pera55 ja Soren halataan ja pussataan toisiamme ja Soren läpsäisee mua perseelle voitto olisi varma

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
96/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinne ei valittaisi yhtään ketään edustamaan, vedonlyöntitoimistot hehkuttaa Suomelle voittoa jo tämän vuoden joulukuussa.

Vierailija
97/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala

Vierailija
98/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on Suomen parhaat lauluäänet? 

Kenellä on Suomen parhaat tissit?

Sointu Borgilla. Laulun nimi "Tuhma Poika". Lyriikat kertoo kun Sointu alistaa keski-ikäistä inceliä, kusee kaaressa sen suuhun ja lopuksi pusertaa mahtavan paskatortun miehen penistä vasten. Jonka jälkeen Sointu kuiskaa: "Tuhma Poika!"

Oon messissä. Voin olla se mies siellä lavalla selällään kanki kovana ja suu auki!

 

M55

Vierailija
99/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei kuitenkaan voiteta, niin vois laittaa vaihtelevasti eri tyylejä. Noora Louhimo on upeaääninen ja räväkkä hevirokkimimmi. Teknopopit ja europopit kyllästyttää jo.

Nyt oli mielestäni vähän kunnon poppia, sellaista kepeää, jota takavuosina oli euroviisuissa aina paljon. Enemmänkin aika terävää saundia ja voimaballadia.

Vierailija
100/100 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CMX

 

👍🏻👍🏻