Mikä logiikka on autoilijalla joka roikkuu puskurissa kilometritolkulla
vaikka edessä on yhtenäinen letka?
En vaan jaksa ymmärtää. Hiillostetaan puskurissa, ohi ei kuitenkaan pääse.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jätät välin, joku oman elämänsä kamikaze tunkee siihen väliin, kun tajuaa ettei letkasta sittenkään mennä heittämällä ohi.
Entä sitten? Painat hiukan jarrua ja jätät turvavälin. Ei se sinun matkantekoasi hidasta.
Vanhan aikaista painella jotain jarrua. Adaptiivinen vakkari hoitaa ja autolla ajo hoituu peukulla siinä missä etusormet hoitaa viestien näpyttelyn.
Vierailija kirjoitti:
Muista en tiedä, mutta mikäli kuljettaja on mies/kloppi joka kuljettaa BMW- / Audi autoa on ns. "hiillostaminen" luonteensa piirre sekä, että tuo uskoo vakaasti pienen pilinsä turpoavan silläkeinoin kookkaaksi kulliksi.
Itse olen varustutunut hiillostajien uhkaan asentamalla pick-upini (Dodge RAM) lavalle sekä piimän-, että liekinheittimen säiliöineen... Oippivat muuten kertapurskeella...
TURVALLISTA MATKAA ! :D
Heko heko ku olet hauska
Vierailija kirjoitti:
Tulee imussa. Säästyy bensaa.
Tämä teoria on myytti, saadaksesi oikeasti jotain hyötyä edellä ajavasta pitäisi sinun ajaa liki kiinni takapuskurissa.
Ajaminen edellä ajavan jättöpyörteessä itseasiassa lisää ilmanvastusta ja samalla kulutusta.
Kylläpä monella ottaa tunteisiin puskurissa roikkuminen😁
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pysyä poissa liikenteestä jos pelottaa.
Tässä yksi perseessä roikkuja 🤣😂
Muista en tiedä, mutta mikäli kuljettaja on mies/kloppi joka kuljettaa BMW- / Audi autoa on ns. "hiillostaminen" luonteensa piirre sekä, että tuo uskoo vakaasti pienen pilinsä turpoavan silläkeinoin kookkaaksi kulliksi.
Itse olen varustutunut hiillostajien uhkaan asentamalla pick-upini (Dodge RAM) lavalle sekä piimän-, että liekinheittimen säiliöineen... Oippivat muuten kertapurskeella...
TURVALLISTA MATKAA ! :D