Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ovatkin Euroviisut nykyisin sateenkaariväen vai Israelin juhlaa?
Kommentit (5)
Israel on tapetilla koko ajan. Saisivat jäädä pois kisoista, vaikka onkin iso rahoittajamaa,
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vassarimedian ansiota
Vassarimediako Israelista tykkäisi. Mieti nyt.
Suomen kansalta on tullut euroviisuihin uusi yllätys
https://www.tiktok.com/@sormunen82/video/7638892028792671510?_r=1&_t=ZN…
Vierailija kirjoitti:
Israel on tapetilla koko ajan. Saisivat jäädä pois kisoista, vaikka onkin iso rahoittajamaa,
Miksi se rahoittaa tuota paskaa. Pitäköön sateenkaaret rupuiset kyläviisunsa miten tahtoo.
Alue: Aihe vapaa
Vassarimedian ansiota