Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Majoitus Kolmårdenin reissulla?

Vierailija
11.05.2026 |

Vinkkejä kaivataan hyviksi havaituista majoituspaikoista muutamaksi yöksi. Olen selannut tarjontaa, mutta josko jollain olisi antaa hyviä vinkkejä.

2 aikuista ja 2 (10v & 12v) lasta. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvi-aitauksessa voi nukkua puoleen hintaan.

Vierailija
2/9 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vinkki mutta varoitus: Kolmårdenin hotellin perhehuoneiden lastensängyt on tarkoitettu tosi pienille lapsille. Lyhyitä ja kapeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vinkki mutta varoitus: Kolmårdenin hotellin perhehuoneiden lastensängyt on tarkoitettu tosi pienille lapsille. Lyhyitä ja kapeita.

Kiitos tiedosta!

ap

Vierailija
4/9 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään, joka olisi yöpynyt siellä camping-alueella?

Vierailija
5/9 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yövyttiin Norrköpingin keskustassa. Sieltä oli maltillinen ajomatka eläinpuistoon ja oli muutamia kivoja ravintoloita illallista varten. Meidän hotelli oli Comfort Hotel.

Vierailija
6/9 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yövyttiin eläintarhan hotellissa ja mielestämme se oli hyvä valinta meille silloin. Meillä oli kolme lasta joista nuorin rattaissa ja vanhin ehkä noin 10-12 v. Tästä on jo vuosia aikaa enkä osaa sanoa tämän päivän hintatasosta.
Sänkyjen koosta en osaa myöskään sanoa, kuten joku niistä kommentoi, mutta asiasta voisi ehkä kysyä hotellista suoraan.

Hotelli oli siellä eläintarhan "perällä" ja aamulla menimme eläintarhan auetessa ensimmäiseksi sinne safarille (joka myöskin siellä eläintarhan perällä) eikä tarvinnut jonotella, kun oltiin ensimmäisten joukossa koska muut vierailija eivät olleet vielä ehtineet sinne asti kävellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me yövyttiin Norrköpingin keskustassa. Sieltä oli maltillinen ajomatka eläinpuistoon ja oli muutamia kivoja ravintoloita illallista varten. Meidän hotelli oli Comfort Hotel.

Suosittelen Norrköpingiä minäkin! Kiva kaupunki kaikin puolin.

Vierailija
8/9 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa on ainakin maailman parhaat aamiaiset hotelleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintarhaan vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi