Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kansalaisuuksia myönnettiin historiallisen paljon

Vierailija
12.05.2026 |

Vuonna 2025 myönnettiin historiallisen paljon Suomen kansalaisuuksia! Eniten irakilaisille, toiseksi eniten venäläisille, kolmanneksi eniten syyrialaisille...

 

Ei kai tämä hallitus enää tuota kehtaa laittaa edellisen hallituksen syyksi? Kun kyse ei ollut vuodesta 2022 eikä 2023 eikä edes vuodesta 2024 vaan vuosi 2025!!

 

Kuka enää uskoo, että nykyhallituspuolueille suomalainen on se tärkein ihminen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on niiden puolueiden, jotka eivät halua estää tätä tapahtumasta. SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto, RKP, Keskusta ja Kokoomus osittain. 

Eikö muka perussuomalaiset sitten? He ovat kuitenkin tehneet selväksi, että he arvostavat enemmän ulkomaalaista, joka tekee täällä töitä kuin suomalaista, joka on työelämän ulkopuolella!!

Vierailija
2/4 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempien hallitusten päätösten mukaan ne kansalaisuudet on jaettu. Nythän kansalaisuuden saamista on tarkoitus kiristää. Mari Rantanenhan on tässä hyvin aktiivinen ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on niiden puolueiden, jotka eivät halua estää tätä tapahtumasta. SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto, RKP, Keskusta ja Kokoomus osittain. 

Eikö muka perussuomalaiset sitten? He ovat kuitenkin tehneet selväksi, että he arvostavat enemmän ulkomaalaista, joka tekee täällä töitä kuin suomalaista, joka on työelämän ulkopuolella!!

Niin minäkin. Työnteko kunniaan.

Vierailija
4/4 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykylain mukaan kansalaisuuden saamiseksi on pitänyt asua Suomessa viimeiset kahdeksan vuotta. Eli nyt kansalaisuutta hakevat ja saavat eivät ole tulleet tänne tämän, edellisen ja hyvä kun edes sitä edeltävän hallituksen aikana.