Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Nelly.comista

Vierailija
12.09.2012 |

Nelly-kollaasit ärsyttävät blogeissa kaikkia, mutta onko joku siitä huolimatta tilannut ko. yrityksestä tavaraa?



Innostuin (varmaan jonkun blogin perusteella) edullisista ja kivannäköisistä tuotteista ja tilasin satsin kenkiä ja syysvaatteita, mutta Nelly.com-sivu sekoili vahvistaessani luottokorttimaksun Solo-tunnuksilla. Koko tilaus katosi, ja kun yritin selvittää asiakaspalvelun kautta oliko sitä veloitettu, sain vastaukseksi ympäripyöreitä arveluja siitä, oliko tililläni katetta. (Aina on, kiitos kysymästä.)



Tylystä vastauksesta huolimatta toistin tilauksen ja nyt olen odotellut pakettia kymmenen päivää, vaikka sivustolla lupaillaan nopeaa toimitusta 2-6 päivässä.



Onko tuo ihan huijarifirma, vai oletteko saaneet tilamanne tavarat kotiin saakka? Itse ainakin syynään tämän takia tiliotteet erittäin tarkasti.



Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Nellystä nyt kaksi kertaa ja kummatkin tilaukset ovat menneet ihan mönkään. Ensimmäisellä kerralla n. 2-3 vuotta sitten tilasin mekon, joka ei vastannut nellyn kuvausta lainkaan. Koko oli aivan mitä sattuu, eikä mekko ollut ollenkaan käyttökelpoinen.

Nyt tilasin Jeffrey Campbellin kengät nellyltä puoleen hintaan, eli n. 100e tuli hinnaksi. Sivusto lupaa toimittaa tilauksen 2-5 päivän kuluessa. Kun pakettia ei alkanut kuulumaan menin verkkopankkiini katsomaan, että onko tilaus edes veloitettu tililtäni vielä. Se oli veloitettu 2 kertaa! Kysyin asiakaspalvelun kautta, että mistäs tämä johtuu. He vastasivat, että: "Pitkästä toimitusajasta johtuen teimme katevarauksen kaksi kertaa, vanha katevaraus poistuu tilitäsi.", ja nyt on viikko vastauksesta kulunut ja saldoni on nollilla, sillä nelly ei ole saanut edelleenkään poistettua ensimmäistä varaustaan tililtäni. Kengät eivät ehtineet juhliin mihin niiden oli tarkoitus tulla, ja huomenna olisi matka Helsingistä Lahteen töihin, eikä minulla ole tämän pelleilyn takia varaa tankata autoani. En itse aijo enää koskaan tilata nellyltä mitään ja pidän huolen ettei ystävänikään tilaa.

Vierailija
22/47 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes tilannut moneen vuoteen mitään kun niin ärsyttää nelly-tuputus joka blogissa.

Vierailija
24/47 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilailin joulun jälkeisistä alennusmyynneistä muutaman jutun. Toimitus tuli nopeasti, joku nelisen arkipäivää siinä kesti. Kaikki tuotteet yksiä pikkareita lukuunottamatta tosin palautin, koska koot eivät ihan vastanneet merkintöjä mielestäni. Maksoin tilauksen maksukortilla ja kuumottelin monta viikkoa, saanko rahojani takaisin — en nimittäin ollut muistanut ottaa kuittia asiakaspalautuksesta postista.

 

Se ei kuitenkaan kai ole tarpeen, koska seurantakoodilla näkee, missä paketti on menossa. Rahojen piti tulla tilille kymmenen päivän päästä siitä, kun tuotteet oli vastaanotettu, mutta menihän tuossa melkein kuukausi... Mutta muuten ei mitään valitettavaa.

Vierailija
25/47 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut ongelmia. :)

Vierailija
26/47 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilasin joulun jälkeen alennuksesta kaksi laukkua ja maksutapana oli klarna. Palautin toisen laukun ja toimin kuten nelly ohjeisti. Maksoin pitämäni laukun (vähensin summasta palauttamani laukun) ja näin klarna lähetti laskua kuvitellen, että olen valinnut osamaksun. Nellylle löin viestiä aiheesta (palautuksen jättämisestä melkein melkein 3 viikkoa) ja sieltä vastataan että ei oo sun pakettia näkyny. Lähetysseurannasta kuitenkin sen näin, että ovat sen saaneet ja vastasin näin heille. Sitten sieltä vastataan että "tänään saatiin pakettisi, älä huoli!" Niin justiin, vai että oikeen tänään saapui. Kysyin niiltä että miksei ne ole voineet neuvotella klarnan kanssa pidemmistä maksuajoista palautustapauksissa kerta suomesta ruotsiin niin kauan heidän mielestään kestää. Eivät vastanneet.

 

Eli tilatkaa jos olette varmoja ettette palauta mitään. Itse en tilaa sieltä enään mitää. Kyllä gina tricotin klarna laskutavalla palautukset toimii ja tieto kulkee gina tricot - klarna -välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/47 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 15:22"]itse tilasin joulun jälkeen alennuksesta kaksi laukkua ja maksutapana oli klarna. Palautin toisen laukun ja toimin kuten nelly ohjeisti. Maksoin pitämäni laukun (vähensin summasta palauttamani laukun) ja näin klarna lähetti laskua kuvitellen, että olen valinnut osamaksun. Nellylle löin viestiä aiheesta (palautuksen jättämisestä melkein melkein 3 viikkoa) ja sieltä vastataan että ei oo sun pakettia näkyny. Lähetysseurannasta kuitenkin sen näin, että ovat sen saaneet ja vastasin näin heille. Sitten sieltä vastataan että "tänään saatiin pakettisi, älä huoli!" Niin justiin, vai että oikeen tänään saapui. Kysyin niiltä että miksei ne ole voineet neuvotella klarnan kanssa pidemmistä maksuajoista palautustapauksissa kerta suomesta ruotsiin niin kauan heidän mielestään kestää. Eivät vastanneet.

 

Eli tilatkaa jos olette varmoja ettette palauta mitään. Itse en tilaa sieltä enään mitää. Kyllä gina tricotin klarna laskutavalla palautukset toimii ja tieto kulkee gina tricot - klarna -välillä.

[/quote]

Eli ei oo muuttunu mikskään. Voi paska :(

Vierailija
28/47 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuosien varrella vaikka minkälaisia ongelmia Nellyn kanssa. Ensimmäinen muistiin jäänyt tapahtuma oli erään Malene Birgerin paidan palautus, josta tyhmänä unohdin ottaa palautuskuitin. Noh, tämä pusero "hävisi" (niin kuin tuntuu vähän väliä tällä firmalla käyvän" enkä koskaan saanut paidasta maksamaani 100euroa takaisin, sillä asiakashan on vastuussa palautuksesta.

 

Sen jälkeen olen muutaman tilauksen hammasta purren vielä mennyt tekemään ja kappas, palautettuani paketin kuukauden jälkeen postiluukusta tipahti "muistutusmaksu". Ajattelin, ettei palautus ollut vielä ehtinyt perille (saattaa mennä 4 viikkoa) joten ignorasin laskun täysin. Muutaman viikon kuluttua sain kirjeen jo perinnästä, jolloin olin sen verran hiiltynyt, että otin yhteyttä Nellyn asiakaspalveluun. Thank god aikasemmasta kokemuksesta viisaampana säilytin kuitin ja he joutuivat maksamaan tappion.

 

Epäilen suuresti, että välillä he yrittävät saada asiakkaita maksamaan näitä palautettuja "hävinneitä" paketteja, sillä jokaisen paketin mukana tulee seurantakoodi myös palautettavissa paketeissa, joten paketin katoaminen on aika mahdotonta. Olen tehnyt paljon tilauksia eripuolilta maailmaa, eikä _koskaan_ pakettini ole hävinneet palautusvaiheessa minnekkään.. Olkaa varovaisia kys. putiikin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/47 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 15:10"]

Kaikki tuotteet yksiä pikkareita lukuunottamatta tosin palautin, koska koot eivät ihan vastanneet merkintöjä mielestäni.

[/quote]

Nellyllä oli aiemmin kätevä mittataulukko, jossa jokaisesta vaatteesta oli merkitty tärkeimmät mitat sentteinä. Esim. koko S kainalo-kainalo mitta xx cm, hiha xx cm, lahje xx cm , reisi xx cm jne. Tää oli ihan tosi hyvä ja en koskaan joutunut palauttamaan yhtään vaatetta sen vuoksi, että olis ollut väärän kokoinen. Senttitiedot pitivät niin hyvin paikkansa.

 

Enää tuota mitta-opasta ei ole ja olen joutunut joskus vaatteen palauttamaan väärän kokoisena.  Pelkkä tieto siitä, onko vaate S,M vai L-kokoa ei tosiaankaan aina riitä.

 

Olen tuosta palautettakin pistänyt, mutta eipä heitä kiinnosta.

Vierailija
30/47 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kerran takin Nellylta ja tilaus tuli postilaatikkoon mitä ihmettelin ja oli pieni pitääkseen sisällä takin. Avatessani huomasin paketin sisältävän vauvan bodyn. Oli siinä kaikilla naurussa pitelemistä :) Kertoivat kuinka tekevät kerran poikkeuksen, mutta takkia en vielä tänäkään päivänä ole nähnyt.

Toinen kerta oli viime vuonna, kun tilasin kengät ja eräät kangashousut, lähetin monta viestiä ovatko edes tulossa. Housut olivat loppu, mutta kenkien piti saapua.. eipä ole saapuneet vieläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/47 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä lopetin nellyn sisarkaupasta eli members.comista tilaamisen. Paketin tulo kestää viikkoja, palautus vielä pidempään. Klarna muuttuu tiliksi ja luottokorttimaksuista menee korkoa, kun palautettuja tuotteita en viitsi maksaa, mutta palautukset eivät kirjaudu missään järkevässä ajassa.

Nellyllä on välillä hyviä tarjouksia, mutta sujumattomien prosessien takia annan olla.

Mitä tulee pakettien katoamiseen sen sijaan, niin postissa oikeasti katoaa tavaraa, ei ole mikään tavaton harvinaisuus.

Vierailija
32/47 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se, että aina vaan kyseessä on Nellyn tilaukset. Taitaa postissa asustaa nellyn paketteja näpistelevä, jos näin kerran on :) Hauskaa on, että paketin kulkua voi seurata ja sen myös havaita kun paketti on luovutettu lähettäjälle. Silti aina vaan "emme ole saaneet pakettiasi" jep jep!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/47 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös tilannut nellystä tavattoman määrän tavaraa, lähinnä mekkoja ja kenkiä eikä ole ollut ongelmaa. Tosin nyt jouduin palauttamaan yhden mekon rikkinäisen vetoketjun takia ja jännityksellä odotellaan että miten mulle käy! Oon aina ottanut Klarna-laskun ja se on ollut ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
34/47 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan huijari firma, palautin heille tuottee, ja näin seurantakoodista että tuote on luovutettu vastaanottajalle. Kun rahojen palautusta ei kuulunut tililleni, kyselin tilannetta niin he ilmoittivat että paketti ei ole palautunut heille. Armollisesti ilmoittivat että tämän kerran tekevät poikkeuksen ja maksavat palautuksen minulle (koska yleensä asiakas on kuulemma vastuussa palautuksesta).  Ilmeisesti heille oli selvää että minulla oli se seurantakoodi koska pystyin kertomaan milloin heidän päässään oli tuote vastaanotettu.Saa nyt nähdä tuleeko sitä palautusta, huijarifirma koko pulju, enkä kyllä tule tilaamaan sieltä enää yhtään mitään, enkä kyllä voi suositella tuttavillenikaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/47 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Nelly.comista vaatteita n. viiden vuoden ajan suht säännöllisestikin ja ollut todella tyytyväinen, usein olen myös palauttanut ja rahat ovat aina tulleet tilille viim.14 pvän päästä siitä kun palautus on heille saapunut. Ihania vaatteita ja tosi hyviä löytöjä ale- osastolta! suosittelen!

Vierailija
36/47 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Nelly.comista vaatteita n. viiden vuoden ajan suht säännöllisestikin ja ollut todella tyytyväinen, usein olen myös palauttanut ja rahat ovat aina tulleet tilille viim.14 pvän päästä siitä kun palautus on heille saapunut. Itse maksan suoraan nettipankista. Ihania vaatteita ja tosi hyviä löytöjä ale- osastolta! suosittelen!

Vierailija
37/47 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajat usein mainostavat Nellyn kalliita vaatteita mutta Nellyn vaatteita löytää muuten Brittitavarataloista (myös netistä!) yli puolet halvemmalla kun nellyn kallis normaalihinta usein hintaeroa 10-30 euroa! katsokaa huviksenne vaikka www.axparis.com  

 

ja tässä Xeniankin mainostamassa mekossa on lähes 10 euron hintaero!!

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/ax-paris-1107/jewel-maxi-dress-310180-66/

 

 

http://www.axparis.com/products/Chiffon-Strapless-Jewel--Maxi.html

 
 
Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa?
tässä tapauksessa blogien lukijat siis

Vierailija
38/47 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajat usein mainostavat Nellyn kalliita vaatteita mutta Nellyn vaatteita löytää muuten Brittitavarataloista (myös netistä!) yli puolet halvemmalla kun nellyn kallis normaalihinta usein hintaeroa 10-30 euroa! katsokaa huviksenne vaikka www.axparis.com  

 

ja tässä Xeniankin mainostamassa mekossa on lähes 10 euron hintaero!!

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/ax-paris-1107/jewel-maxi-dress-310180-66/

 

 

http://www.axparis.com/products/Chiffon-Strapless-Jewel--Maxi.html

 
 
Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa?
tässä tapauksessa blogien lukijat siis

Vierailija
39/47 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajat usein mainostavat Nellyn kalliita vaatteita mutta Nellyn vaatteita löytää muuten Brittitavarataloista (myös netistä!) yli puolet halvemmalla kun nellyn kallis normaalihinta usein hintaeroa 10-30 euroa! katsokaa huviksenne vaikka www.axparis.com  

 

ja tässä Xeniankin mainostamassa mekossa on lähes 10 euron hintaero!!

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/ax-paris-1107/jewel-maxi-dress-310180-66/

 

 

http://www.axparis.com/products/Chiffon-Strapless-Jewel--Maxi.html

 
 
Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa?
tässä tapauksessa blogien lukijat siis

Vierailija
40/47 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajat usein mainostavat Nellyn kalliita vaatteita mutta Nellyn vaatteita löytää muuten Brittitavarataloista (myös netistä!) yli puolet halvemmalla kun nellyn kallis normaalihinta usein hintaeroa 10-30 euroa! katsokaa huviksenne vaikka www.axparis.com  

 

ja tässä Xeniankin mainostamassa mekossa on lähes 10 euron hintaero!!

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/ax-paris-1107/jewel-maxi-dress-310180-66/

 

 

http://www.axparis.com/products/Chiffon-Strapless-Jewel--Maxi.html

 
 
Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa?
tässä tapauksessa blogien lukijat siis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä