Kielletäänkö puhelinmyynti?
Kommentit (50)
Mulla on maksullinen telemarkkinointikielto, mutta silti puhelin soi jatkuvasti. En tosin vastaa. Jos on tärkeää asiaa, laittakoon tekstarin. Ei ole kukaan tuntematon vielä laittanut.
Eli pitäisi kieltää, kyseessä on kotirauhan häirintä. Telemarkkinoinnin pitäisi olla luvanvaraista, eli mahdollista vain erikseen pyydettynä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjä 7v kirjoitti:
Nyt on pakko tulla kertomaan muutama asia puhelinmyyntityöstä, pahoittelut etukäteen pitkää tekstiä!
1. Puhelinnumero
Olet ehkä liittynyt kanta-asiakkaaksi, hyväksynyt sopimusehdot lukematta, eli hyväksynyt että sun puhelinnumeron saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle. Olet ehkä osallistunut netissä kisoihin/arvontoihin ja jälleen hyväksynyt sopimusehdot lukematta, että tietojani saa käyttää suoramarkkinointiin.
Anyway, tästä on turha suuttua puhelinmyyjälle.2. Markkinointikielto
Tähän on pakko sanoa, että vaikka olen monessa puhelinmyyntifirmassa ollut, missään ei ole rekisteriä "kielletyistä numeroista". Jos sulla on markkinointikielto, sun numero poistuu soittolistalta. Toki välillä käy kämmejä, tiedot ei jostain syystä päivity ja numero saattaa jäädä listoille. Nykyään Robinsonilta saa kiellon vain vuodeksi, eli kannattaa tarkistaa onko kielto vielä voimassa. Periaatteessa meille ihan sama onko kielto päällä vai ei, jos asiakas on sitä mieltä että tänellä on kielto, meidän tehtävänä on ilmoittaa esimiehelle ja merkitä "kielto" jolloin emme soita asiakkaalle enää!3. Kiire
Niin, miksi vastaat kiireen keskellä tuntemattomaan numeroon?4. Miksi samaa lehteä/e-kirjaa/vitamiinia tarjotaan monta kertaa
Suomessa on varmasti satoja puhelinmyyntifirmoja, ja valitettavasti kaikki yritykset saavat numerosi yleisestä markkinointirekisteristä. Jos olet esim. entinen Tiede-lehden tilaaja, Sanoma on myynyt numerosi yrityksille ja lehdellä saattaa olla jokin kampanja, kaikki soittavat tätä samaa kampanjaa (eri kylkiäisillä)5. Tilaus ei sido jatkotilauksiin...
Mutta KAIKKI tarjoushintaiset tuotteet Suomessa alkavat kestotilauksena!! Tätä en voi painottaa tarpeeksi. Ihan sama onko tuote nyt esim lehti, netti, kanavapaketti tai puhelinliittymä: jos tuote myydään ALENNETTUUN HINTAAN, Suomen lain mukaan tilaus alkaa kestotilauksena, jolloin asiakas on velvollinen tarkistamaan irtisanomisajan laskusta ja yht.tiedot irtisanomiseen. Seiska myy usein esim. 5 lehteä normihintaan, jolloin tilaus on AINA määräaikainen! Koska puhelut nauhoitetaan, meidän on kerrottava selkeästi, että tilaus alkaa kestotilauksena, jatkuu normihintaisena, mutta voit irtisanoa tilauksesi tarjousjakspn loppuun.Jos isket luurin korvaan, meidän täytyy soittaa sulle uudestaan koska et ole vielä tietoinen tarjouksesta. Joten anna ne 1,5-2 min myyjälle aikaa ja lopuksi sano:
Paketti on liian kallis
Minulla on edunvalvoja
Olen muistisairas
En näe lukeaNäiden jälkeen emme voi soittaa sinulle enää, mutta jos sanot ei kiitos, esimies pakottaa meitä vastaväitteisiin, joka ei ole myyjällekään kivaa, mutta esimiehelle ei riitä pelkkä "ei", he haluavat tietää miksi ei. Ei kiinnosta ei myöskään päde, joten yrittäkää keksiä jokin painava syy miksi ette halua tarjottua tuotetta. Toivon, että ette kettuile sillä mekin teemme vain työtämme. :)
Puhelinmyynnissä minäkin töissä ollut, ikinä ei tarvinnut takaisin soittaa jos asiakas löi luurit!
Meidän täytyy, jos asiakas iskee luurin ennen kuin kerron hinnan.
Jos jonkun elämä on tollasesta paskasta kiinni, ni morjens.
Puhelinmyyntiä surkeampi ammatti on ainoastaan iltapäivälehden toimittaja. Ymmärrän kyllä, ettei kumpaankaan mennä, jos muualle pääsisi. Silti.
Puhelinmyyjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjä 7v kirjoitti:
Nyt on pakko tulla kertomaan muutama asia puhelinmyyntityöstä, pahoittelut etukäteen pitkää tekstiä!
1. Puhelinnumero
Olet ehkä liittynyt kanta-asiakkaaksi, hyväksynyt sopimusehdot lukematta, eli hyväksynyt että sun puhelinnumeron saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle. Olet ehkä osallistunut netissä kisoihin/arvontoihin ja jälleen hyväksynyt sopimusehdot lukematta, että tietojani saa käyttää suoramarkkinointiin.
Anyway, tästä on turha suuttua puhelinmyyjälle.2. Markkinointikielto
Tähän on pakko sanoa, että vaikka olen monessa puhelinmyyntifirmassa ollut, missään ei ole rekisteriä "kielletyistä numeroista". Jos sulla on markkinointikielto, sun numero poistuu soittolistalta. Toki välillä käy kämmejä, tiedot ei jostain syystä päivity ja numero saattaa jäädä listoille. Nykyään Robinsonilta saa kiellon vain vuodeksi, eli kannattaa tarkistaa onko kielto vielä voimassa. Periaatteessa meille ihan sama onko kielto päällä vai ei, jos asiakas on sitä mieltä että tänellä on kielto, meidän tehtävänä on ilmoittaa esimiehelle ja merkitä "kielto" jolloin emme soita asiakkaalle enää!3. Kiire
Niin, miksi vastaat kiireen keskellä tuntemattomaan numeroon?4. Miksi samaa lehteä/e-kirjaa/vitamiinia tarjotaan monta kertaa
Suomessa on varmasti satoja puhelinmyyntifirmoja, ja valitettavasti kaikki yritykset saavat numerosi yleisestä markkinointirekisteristä. Jos olet esim. entinen Tiede-lehden tilaaja, Sanoma on myynyt numerosi yrityksille ja lehdellä saattaa olla jokin kampanja, kaikki soittavat tätä samaa kampanjaa (eri kylkiäisillä)5. Tilaus ei sido jatkotilauksiin...
Mutta KAIKKI tarjoushintaiset tuotteet Suomessa alkavat kestotilauksena!! Tätä en voi painottaa tarpeeksi. Ihan sama onko tuote nyt esim lehti, netti, kanavapaketti tai puhelinliittymä: jos tuote myydään ALENNETTUUN HINTAAN, Suomen lain mukaan tilaus alkaa kestotilauksena, jolloin asiakas on velvollinen tarkistamaan irtisanomisajan laskusta ja yht.tiedot irtisanomiseen. Seiska myy usein esim. 5 lehteä normihintaan, jolloin tilaus on AINA määräaikainen! Koska puhelut nauhoitetaan, meidän on kerrottava selkeästi, että tilaus alkaa kestotilauksena, jatkuu normihintaisena, mutta voit irtisanoa tilauksesi tarjousjakspn loppuun.Jos isket luurin korvaan, meidän täytyy soittaa sulle uudestaan koska et ole vielä tietoinen tarjouksesta. Joten anna ne 1,5-2 min myyjälle aikaa ja lopuksi sano:
Paketti on liian kallis
Minulla on edunvalvoja
Olen muistisairas
En näe lukeaNäiden jälkeen emme voi soittaa sinulle enää, mutta jos sanot ei kiitos, esimies pakottaa meitä vastaväitteisiin, joka ei ole myyjällekään kivaa, mutta esimiehelle ei riitä pelkkä "ei", he haluavat tietää miksi ei. Ei kiinnosta ei myöskään päde, joten yrittäkää keksiä jokin painava syy miksi ette halua tarjottua tuotetta. Toivon, että ette kettuile sillä mekin teemme vain työtämme. :)
Puhelinmyynnissä minäkin töissä ollut, ikinä ei tarvinnut takaisin soittaa jos asiakas löi luurit!
Meidän täytyy, jos asiakas iskee luurin ennen kuin kerron hinnan.
Lyököön luurit vaikka siinä kohtaan kun kerron kuka olen. Takaisin ei onneksi tarvi soittaa, se olisi jo räikeää häirintää..
Puhelinmyyjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjä 7v kirjoitti:
Nyt on pakko tulla kertomaan muutama asia puhelinmyyntityöstä, pahoittelut etukäteen pitkää tekstiä!
1. Puhelinnumero
Olet ehkä liittynyt kanta-asiakkaaksi, hyväksynyt sopimusehdot lukematta, eli hyväksynyt että sun puhelinnumeron saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle. Olet ehkä osallistunut netissä kisoihin/arvontoihin ja jälleen hyväksynyt sopimusehdot lukematta, että tietojani saa käyttää suoramarkkinointiin.
Anyway, tästä on turha suuttua puhelinmyyjälle.2. Markkinointikielto
Tähän on pakko sanoa, että vaikka olen monessa puhelinmyyntifirmassa ollut, missään ei ole rekisteriä "kielletyistä numeroista". Jos sulla on markkinointikielto, sun numero poistuu soittolistalta. Toki välillä käy kämmejä, tiedot ei jostain syystä päivity ja numero saattaa jäädä listoille. Nykyään Robinsonilta saa kiellon vain vuodeksi, eli kannattaa tarkistaa onko kielto vielä voimassa. Periaatteessa meille ihan sama onko kielto päällä vai ei, jos asiakas on sitä mieltä että tänellä on kielto, meidän tehtävänä on ilmoittaa esimiehelle ja merkitä "kielto" jolloin emme soita asiakkaalle enää!3. Kiire
Niin, miksi vastaat kiireen keskellä tuntemattomaan numeroon?4. Miksi samaa lehteä/e-kirjaa/vitamiinia tarjotaan monta kertaa
Suomessa on varmasti satoja puhelinmyyntifirmoja, ja valitettavasti kaikki yritykset saavat numerosi yleisestä markkinointirekisteristä. Jos olet esim. entinen Tiede-lehden tilaaja, Sanoma on myynyt numerosi yrityksille ja lehdellä saattaa olla jokin kampanja, kaikki soittavat tätä samaa kampanjaa (eri kylkiäisillä)5. Tilaus ei sido jatkotilauksiin...
Mutta KAIKKI tarjoushintaiset tuotteet Suomessa alkavat kestotilauksena!! Tätä en voi painottaa tarpeeksi. Ihan sama onko tuote nyt esim lehti, netti, kanavapaketti tai puhelinliittymä: jos tuote myydään ALENNETTUUN HINTAAN, Suomen lain mukaan tilaus alkaa kestotilauksena, jolloin asiakas on velvollinen tarkistamaan irtisanomisajan laskusta ja yht.tiedot irtisanomiseen. Seiska myy usein esim. 5 lehteä normihintaan, jolloin tilaus on AINA määräaikainen! Koska puhelut nauhoitetaan, meidän on kerrottava selkeästi, että tilaus alkaa kestotilauksena, jatkuu normihintaisena, mutta voit irtisanoa tilauksesi tarjousjakspn loppuun.Jos isket luurin korvaan, meidän täytyy soittaa sulle uudestaan koska et ole vielä tietoinen tarjouksesta. Joten anna ne 1,5-2 min myyjälle aikaa ja lopuksi sano:
Paketti on liian kallis
Minulla on edunvalvoja
Olen muistisairas
En näe lukeaNäiden jälkeen emme voi soittaa sinulle enää, mutta jos sanot ei kiitos, esimies pakottaa meitä vastaväitteisiin, joka ei ole myyjällekään kivaa, mutta esimiehelle ei riitä pelkkä "ei", he haluavat tietää miksi ei. Ei kiinnosta ei myöskään päde, joten yrittäkää keksiä jokin painava syy miksi ette halua tarjottua tuotetta. Toivon, että ette kettuile sillä mekin teemme vain työtämme. :)
Puhelinmyynnissä minäkin töissä ollut, ikinä ei tarvinnut takaisin soittaa jos asiakas löi luurit!
Meidän täytyy, jos asiakas iskee luurin ennen kuin kerron hinnan.
Missä firmassa olet?
Minulle ei ole yksikään puhelinmyyjä soittanut takaisin, kun olen sanonut "ei kiitos" ja lyönyt luurin kiinni. Ei yksikääääääään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on maksullinen telemarkkinointikielto, mutta silti puhelin soi jatkuvasti. En tosin vastaa. Jos on tärkeää asiaa, laittakoon tekstarin. Ei ole kukaan tuntematon vielä laittanut.
Eli pitäisi kieltää, kyseessä on kotirauhan häirintä. Telemarkkinoinnin pitäisi olla luvanvaraista, eli mahdollista vain erikseen pyydettynä.
Sillä maksullisella telemarkkinointikiellolla ei ole mitään väliä, jos menet ja osallistut kaikenmaailman arvontoihin, joihin laitat nimesi ja puhelinnumerosi.. Koska niillä annat LUVAN, että sinulle saa heiltä soittaa tarjousten kanssa.
Puhelinmyyjä 7v kirjoitti:
Nyt on pakko tulla kertomaan muutama asia puhelinmyyntityöstä, pahoittelut etukäteen pitkää tekstiä!
1. Puhelinnumero
Olet ehkä liittynyt kanta-asiakkaaksi, hyväksynyt sopimusehdot lukematta, eli hyväksynyt että sun puhelinnumeron saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle. Olet ehkä osallistunut netissä kisoihin/arvontoihin ja jälleen hyväksynyt sopimusehdot lukematta, että tietojani saa käyttää suoramarkkinointiin.
Anyway, tästä on turha suuttua puhelinmyyjälle.2. Markkinointikielto
Tähän on pakko sanoa, että vaikka olen monessa puhelinmyyntifirmassa ollut, missään ei ole rekisteriä "kielletyistä numeroista". Jos sulla on markkinointikielto, sun numero poistuu soittolistalta. Toki välillä käy kämmejä, tiedot ei jostain syystä päivity ja numero saattaa jäädä listoille. Nykyään Robinsonilta saa kiellon vain vuodeksi, eli kannattaa tarkistaa onko kielto vielä voimassa. Periaatteessa meille ihan sama onko kielto päällä vai ei, jos asiakas on sitä mieltä että tänellä on kielto, meidän tehtävänä on ilmoittaa esimiehelle ja merkitä "kielto" jolloin emme soita asiakkaalle enää!3. Kiire
Niin, miksi vastaat kiireen keskellä tuntemattomaan numeroon?4. Miksi samaa lehteä/e-kirjaa/vitamiinia tarjotaan monta kertaa
Suomessa on varmasti satoja puhelinmyyntifirmoja, ja valitettavasti kaikki yritykset saavat numerosi yleisestä markkinointirekisteristä. Jos olet esim. entinen Tiede-lehden tilaaja, Sanoma on myynyt numerosi yrityksille ja lehdellä saattaa olla jokin kampanja, kaikki soittavat tätä samaa kampanjaa (eri kylkiäisillä)5. Tilaus ei sido jatkotilauksiin...
Mutta KAIKKI tarjoushintaiset tuotteet Suomessa alkavat kestotilauksena!! Tätä en voi painottaa tarpeeksi. Ihan sama onko tuote nyt esim lehti, netti, kanavapaketti tai puhelinliittymä: jos tuote myydään ALENNETTUUN HINTAAN, Suomen lain mukaan tilaus alkaa kestotilauksena, jolloin asiakas on velvollinen tarkistamaan irtisanomisajan laskusta ja yht.tiedot irtisanomiseen. Seiska myy usein esim. 5 lehteä normihintaan, jolloin tilaus on AINA määräaikainen! Koska puhelut nauhoitetaan, meidän on kerrottava selkeästi, että tilaus alkaa kestotilauksena, jatkuu normihintaisena, mutta voit irtisanoa tilauksesi tarjousjakspn loppuun.Jos isket luurin korvaan, meidän täytyy soittaa sulle uudestaan koska et ole vielä tietoinen tarjouksesta. Joten anna ne 1,5-2 min myyjälle aikaa ja lopuksi sano:
Paketti on liian kallis
Minulla on edunvalvoja
Olen muistisairas
En näe lukeaNäiden jälkeen emme voi soittaa sinulle enää, mutta jos sanot ei kiitos, esimies pakottaa meitä vastaväitteisiin, joka ei ole myyjällekään kivaa, mutta esimiehelle ei riitä pelkkä "ei", he haluavat tietää miksi ei. Ei kiinnosta ei myöskään päde, joten yrittäkää keksiä jokin painava syy miksi ette halua tarjottua tuotetta. Toivon, että ette kettuile sillä mekin teemme vain työtämme. :)
Oletpa hävytön. Mulla on telemarkkinointiliittoon tehty maksullinen puhelinmyyntikielto 3 vuodeksi. Miksi h*****ssä mun pitäisi antaa teille iilimadoille minuuttiakaan aikaani?! Mulle soittaa valehtelematta JOKA PÄIVÄ joku luuseri kaupaten sähköä, lehtiä, luontaistuotteita, netti/puhelinliittymää. Kehtaavat pokkana väittää, ettei heidän listallaan näy, että mulla olisi kielto. Telemarkkinointiliitosta kerrottiin, että yritysten velvollisuutena on ajaa säännöllisesti suodatetut listat, että ne on ajan tasalla. Mä olen ottanut kieltoni viime marraskuussa ja viimeksi tänään aamupäivällä joku vitamiinimyyjä kertoi, että nimeni ja numeroni on heidän listallaan vaikka he kyllä noudattavt tuota kieltolistaa. Enkä osallistu IKINÄ mihinkään arvontoihin tms., jota kautta mukamas antaisin luvan puhelinmyyntiin.
Mä v-i-h-a-a-n puhelinmyyjiä. Olette alinta pohjasakkaa. On aivan pöyrityttävää, ettei teidän pirulaisten häirinnästä pääse mitenkään muuten eroon kuin muuttamalla numeronsa salaiseksi, mistä seuraa ongelmia/ylimääräistä vaivaa muilla elämän osa-alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää. Siirtyisin myös välittömästi minkä tahansa supermarketin asiakkaaksi, joka ei salli sisä- tai ulkotiloissaan feissausta. Riippumatta hintatasosta.
K-supermarket
Feissareita.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjä 7v kirjoitti:
Nyt on pakko tulla kertomaan muutama asia puhelinmyyntityöstä, pahoittelut etukäteen pitkää tekstiä!
1. Puhelinnumero
Olet ehkä liittynyt kanta-asiakkaaksi, hyväksynyt sopimusehdot lukematta, eli hyväksynyt että sun puhelinnumeron saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle. Olet ehkä osallistunut netissä kisoihin/arvontoihin ja jälleen hyväksynyt sopimusehdot lukematta, että tietojani saa käyttää suoramarkkinointiin.
Anyway, tästä on turha suuttua puhelinmyyjälle.2. Markkinointikielto
Tähän on pakko sanoa, että vaikka olen monessa puhelinmyyntifirmassa ollut, missään ei ole rekisteriä "kielletyistä numeroista". Jos sulla on markkinointikielto, sun numero poistuu soittolistalta. Toki välillä käy kämmejä, tiedot ei jostain syystä päivity ja numero saattaa jäädä listoille. Nykyään Robinsonilta saa kiellon vain vuodeksi, eli kannattaa tarkistaa onko kielto vielä voimassa. Periaatteessa meille ihan sama onko kielto päällä vai ei, jos asiakas on sitä mieltä että tänellä on kielto, meidän tehtävänä on ilmoittaa esimiehelle ja merkitä "kielto" jolloin emme soita asiakkaalle enää!3. Kiire
Niin, miksi vastaat kiireen keskellä tuntemattomaan numeroon?4. Miksi samaa lehteä/e-kirjaa/vitamiinia tarjotaan monta kertaa
Suomessa on varmasti satoja puhelinmyyntifirmoja, ja valitettavasti kaikki yritykset saavat numerosi yleisestä markkinointirekisteristä. Jos olet esim. entinen Tiede-lehden tilaaja, Sanoma on myynyt numerosi yrityksille ja lehdellä saattaa olla jokin kampanja, kaikki soittavat tätä samaa kampanjaa (eri kylkiäisillä)5. Tilaus ei sido jatkotilauksiin...
Mutta KAIKKI tarjoushintaiset tuotteet Suomessa alkavat kestotilauksena!! Tätä en voi painottaa tarpeeksi. Ihan sama onko tuote nyt esim lehti, netti, kanavapaketti tai puhelinliittymä: jos tuote myydään ALENNETTUUN HINTAAN, Suomen lain mukaan tilaus alkaa kestotilauksena, jolloin asiakas on velvollinen tarkistamaan irtisanomisajan laskusta ja yht.tiedot irtisanomiseen. Seiska myy usein esim. 5 lehteä normihintaan, jolloin tilaus on AINA määräaikainen! Koska puhelut nauhoitetaan, meidän on kerrottava selkeästi, että tilaus alkaa kestotilauksena, jatkuu normihintaisena, mutta voit irtisanoa tilauksesi tarjousjakspn loppuun.Jos isket luurin korvaan, meidän täytyy soittaa sulle uudestaan koska et ole vielä tietoinen tarjouksesta. Joten anna ne 1,5-2 min myyjälle aikaa ja lopuksi sano:
Paketti on liian kallis
Minulla on edunvalvoja
Olen muistisairas
En näe lukeaNäiden jälkeen emme voi soittaa sinulle enää, mutta jos sanot ei kiitos, esimies pakottaa meitä vastaväitteisiin, joka ei ole myyjällekään kivaa, mutta esimiehelle ei riitä pelkkä "ei", he haluavat tietää miksi ei. Ei kiinnosta ei myöskään päde, joten yrittäkää keksiä jokin painava syy miksi ette halua tarjottua tuotetta. Toivon, että ette kettuile sillä mekin teemme vain työtämme. :)
Oletpa hävytön. Mulla on telemarkkinointiliittoon tehty maksullinen puhelinmyyntikielto 3 vuodeksi. Miksi h*****ssä mun pitäisi antaa teille iilimadoille minuuttiakaan aikaani?! Mulle soittaa valehtelematta JOKA PÄIVÄ joku luuseri kaupaten sähköä, lehtiä, luontaistuotteita, netti/puhelinliittymää. Kehtaavat pokkana väittää, ettei heidän listallaan näy, että mulla olisi kielto. Telemarkkinointiliitosta kerrottiin, että yritysten velvollisuutena on ajaa säännöllisesti suodatetut listat, että ne on ajan tasalla. Mä olen ottanut kieltoni viime marraskuussa ja viimeksi tänään aamupäivällä joku vitamiinimyyjä kertoi, että nimeni ja numeroni on heidän listallaan vaikka he kyllä noudattavt tuota kieltolistaa. Enkä osallistu IKINÄ mihinkään arvontoihin tms., jota kautta mukamas antaisin luvan puhelinmyyntiin.
Mä v-i-h-a-a-n puhelinmyyjiä. Olette alinta pohjasakkaa. On aivan pöyrityttävää, ettei teidän pirulaisten häirinnästä pääse mitenkään muuten eroon kuin muuttamalla numeronsa salaiseksi, mistä seuraa ongelmia/ylimääräistä vaivaa muilla elämän osa-alueilla.
Mitä muita ongelmia salaisesta numerosta tulee? Aina ollut, ihan lapsesta asti, ikinä mitään ongelmia eikä puhelinmyyjät soita!!
En vastaa tuntemattomiin numeroihin ennen kuin telemarkkinointi kielletään. Kuljetusfirmat ovatkin jo tajunneet ongelman ja heidän kuljettajiensa numerot löytyvät nykyisin Fonecta Callerilla.
Puhelinmyynti pitäisi kieltää.
Terveisin entinen puhelinmyyjä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynti pitäisi kieltää.
Terveisin entinen puhelinmyyjä.
Samat terveiset täältä
Kuluttajille suuntautuva puhelinmyynti pitäisi kieltää kokonaan.
Vähintään pitäisi olla pakollisena sellainen puhelinnumero (oma numerotunnus) kaikilla puhelinmyyjillä, että jokainen heti voi suoraan tunnistaa puhelinmyyjäksi ilman että vastaa puhelimeen.
Parempi kieltää, kuin jollain tekosyyllä taas häiriköidä.
Zinc
Annoin pikkusormen ..
Vierailija kirjoitti:
Kuluttajille suuntautuva puhelinmyynti pitäisi kieltää kokonaan.
Vähintään pitäisi olla pakollisena sellainen puhelinnumero (oma numerotunnus) kaikilla puhelinmyyjillä, että jokainen heti voi suoraan tunnistaa puhelinmyyjäksi ilman että vastaa puhelimeen.
Ja vtut. Minkätakia noi puhelinmyyntikiellot ei ole sitovia, että paukahtaa 5000e lasku, jos soittelevat ja elinikäisiä ?
Ei niitä ole edes haluttu kieltää ..
Zinc
Olisi se ollut mahdollista. Ensinnäkin aivan ilmainen valtakunnallinen nro mistä saisi eston ja olisi elinikäinen.
Jos soittelevat ja häiriköivät, niin saisivat maksaa siitä .. Loppuisi häiriköinti.
Joko kielletään kokonaan tai sit annetaan selkeämmät pelisäännöt, joiden rikkomisesta oikeasti seuraamus. Tosin aika heikkoja ne seuraamukset Suomessa on edes murhan kohdalla, joten kielletään suoraan. Helppoo ja kivaa
Aika moni haluaa näköjään työttömiä lisää tähän maahan. Muistakaa olla sitten syyllistämättä näitä vailla työtä olevia ex-puhelinmyyjiä. Ja olla valittamatta siitä, että on niin paljon yhteiskunnan tuella eläviä ihmisiä.
Puhelinmyynnissä minäkin töissä ollut, ikinä ei tarvinnut takaisin soittaa jos asiakas löi luurit!