Millainen ihminen elää mielestäsi ankeaa elämää?
Kommentit (58)
Subjektiivinen kokemus kuka kokee niin.
Sellainen joka elää toiseen mieliksi tai joka haaveilee kaikesta, mutta ei uskalla tehdä mitään haaveiden eteen.
Sama elämä voi eläjästä itsestään tuntua välillä ankealta vaikka ulkoiset olosuhteet olisivat samat kuin silloin kun elämä oli mukavaa. Päänsisäinen juttu enemmän, mikä milloinkin tuntuu ankealta.
Minä, käytän kaikkilomapäivät töistä oman osakeyhtiön töihin. Muu perhe lomailee ilman minun ankeaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kelan elätit
Ihminen joka nimittelee toisia Kelan eläteiksi
Ihminen joka miettii ja arvostelee toisten tekemisiä.
Sellaiset jotka maksoivat Kontulasta.
Vanheneva narsisti. Ihmiset vähenevät ympäriltä kun kaikki alkavat nähdä mikä hän oikeasti on.
Varmaan minä, viikon kohokohta oli, kun kävin sairaanhoitjan luona. Hauskaa kyllä oli jutustella niin mukavan ihmisen kanssa.
Urautunut, jumiutunut, seisahtunut. Itselleen ja teoilleen ja sanoilleen ja ajatuksilleen täysin sokeutunut, pahantahtoiseksi muuttunut ihminen. Ei kai kukaan sellaisena synny, mutta moni muuttuu sellaiseksi. Eikä halua enää muuttua takaisin hyväksi ihmiseksi. Ihmisenä kehittyminen ei kiinnosta
Pikkulapsiarki täyteen rakennetulla okt-alueella. Nalkuttava/mitäänsanomattomannäköinen akka. Kulahtanut/kaljuuntuva äijä. Ärsyttävät lapset.
Ihminen, joka joutuu elämään pelossa.
Näin tänään kaupassa lehden uutisen, jossa joku olisi halunnut elää elämänsä ilman pelkoa.
Vaatehuoneen kokoisessa vuokraluukussa Helsingin Kalliossa asuva.
Pihistelijä, suurperheellinen, maatalossa asuva.