TÄÄLLÄ MÖKILLÄ TAPAHTUU JOTAIN TODELLA OUTOA! APUA D:
Tultiin eilen jo mökillemme mieheni kanssa. Meillä ei ole siis autoa ja olemme täällä polkupyörillä. (Keskellä ei mitään) . Ensimmäinen outojuttu oli, kun tulimme mökinpihaan, mulla oli jotenkin outo-olo. Kun tulimme mökin kuistille ovi oli rakosillaan ja mies alkoi sättiä minua mi
Kommentit (149)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:17"]
Ei taida ap enää yön jälkeen pystyä kirjoittamaan. Pitäisikö lukea lehtien rikososiot, että löytäisi jatkon tarinaan?
[/quote]
Ap teki kyllä eilen jatko-osan tälle tarinalle mutta valitettavasti se poistettiin,koska kaksi apinaa rupesi kiistelemään siellä.
Voi ei :( Miten siellä sitten kävi?
Noh onko jotain tapahtunut yön aikana?
:--D miten porukka uskoo tällästä paskatarinaa? Ei kukaan kirjoittele mökillä minnekään AV:lle jos siellä jotain hämärää tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:05"]
Voi ei :( Miten siellä sitten kävi?
[/quote]
no oikeastaan Ap ei varsinaisesti kirjoittanut tarinalle sen kummempaa jatko-osaa.Ketjun nimi vain oli "täällä mökillä tapahtuu jotain todella outoa osaII".Ja aika pian Ap ilmoitti tulevansa kirjoittamaan jatko-osaa kunhan olisi ensin käynyt vähän elpaamassa.
me muut juttelimme sitten siellä keskenämme,ja sitten ne kaks apinaa alkoi kiistelemään siellä,niin lopulta mode päätti viheltää pelin poikki.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:06"]
:--D miten porukka uskoo tällästä paskatarinaa? Ei kukaan kirjoittele mökillä minnekään AV:lle jos siellä jotain hämärää tapahtuu.
[/quote]
Mistä ihmeestä sait sellaisen käsityksen, että joku piti tuota tarinaa totena???
Minä en näe, kuin ainoastaan hauskoja humoristisia vastauksia. Eikö sinulla ole lainkaan huumorintajua?
nostan.
onko uutisissa ollut rikosta jossa pariskunta löytynyt kuolleena mökiltä?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:35"]Ap toi että ootte pyörällä liikenteessä oli jo vähän liikaa: selkeästi pedattu jo vastausta, kun ihmiset alkavat kysellä miksi jäätte sinne vielä tänään yöksi. Ja se lappu oli kans vähän liikaa. Muuten ihan hyvä.
[/quote]
Lappu oli kyllä hän paljon, mutta mä olen monasti pyöräillyt Turku-Virrat väliä nuorempana, siskon kanssa kesäisin mummolaan.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:52"]
nostan.
onko uutisissa ollut rikosta jossa pariskunta löytynyt kuolleena mökiltä?
[/quote]
No ei kai sitä nyt vielä, kaikki ap:n tutut varmaan olettaa heidän vielä olevan mökillä. Nythän on vielä sunnuntaikin
Mistä ne apinat tappeli? Oliko toinen Bubbles?
Tuli vielä mieleen sellainen ajatus että entäpä jos ap ja miehensä ei olekaan vielä kuolleita, mutta kuolemaisillaan, vangittuina yms. Ja kukaan muu kuin me ei tiedä että mökillä kaikki ei ole ok. Kehotankin siis kaikkia ketjun lukijoita, jotka tietää jonkun tutun pariskunnan olevan mökillä, soittamaan ja tarkistamaan että he ovat kunnossa.
Ei hätää, kyllä tekin jossain vaiheessa pääsette pois. Lari, Elias, Heidi ja Jannekin pääsivät. T: Marianna
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:21"]Mökillä alkaa aina mielikuvitus laukkaamaan. Itsekin keksin mökillä aina hurjia tarinoita mitä vois muka tapahtua. Hah hah... soittakaa POLIISIT!
"..KUKA ON NUKKUNUT SÄNGYSSÄNI.."
[/quote]
Onkohan Kultakutri ottanut kolme Karhua....
Joku ap:n ruumis on löydetty..? Oliko mökki saaristossa?
Ei taida ap enää yön jälkeen pystyä kirjoittamaan. Pitäisikö lukea lehtien rikososiot, että löytäisi jatkon tarinaan?