Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri sitten ehdotti seksiä. Vaimo raskaana.

Vierailija
22.11.2014 |

Niin, työkaveri sitten ehdotti seksiä kun oltiin iltaa istumassa. Tiesin, että hän on naimisissa ja nyt myöhemmin kuulin että hänen vaimo on viimeisillään raskaana. Jotenkin tuli kamala, syyllinen olo. Mies on vieläpä tosi kunnollisen oloinen, en olisi ikinä uskonut että voisi pettää...

Pakko vaan avautua, en kehtaa kellekään tästä kertoa...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suostuitko,kun hävettää?

Vierailija
2/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, en suostunut. Syyllinen olo tuli varmaan siitä, kun olen viettänyt tuon miehen kanssa paljon aikaa, muutenkin kuin työpaikalla. En ole vaan tajunnut, että sillä vois olla jotain takaa-ajatuksiakin, olen vilpittömästi ajatellut että ollaan vaan kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet miehet pettävät raskaana olevia vaimojaan. Heiltä tuntuu unohtuvan, että heillä on oma osuutensa siihen, että vaimo odottaa vauvaa. Näin vastaavia tilanteita turhan usein työpaikalla.

Kiitos, kun et suostunut. :)

Vierailija
4/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskit kai työntää päänsä sinne,mihin päivä ei paista?

Vierailija
5/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaava kokemus. Ai että tuli tyhmä olo kun on itse ajattellut miestä kaverina ja sitten alkoi ehdottelee. Meni maku koko mieheen, vitutti suorastaan.

Vierailija
6/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin yks kaverimies alkoi ehdotella seksiä kun avovaimo oli keväällä raskaana. Ällöttävä mies. 

Vierailija
7/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, toivottavasti mun mies ei petä. Eihän niistä koskaan tiedä. Ei halua minua nyt kun maha on iso. Ja vielä pikkujouluissa on tänään... Mikä niitä vaivaa??

Vierailija
8/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin se vaimo niin haluaisin tietää miehen touhuista.

Vierailija
9/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on miehen eka lapsi tulossa niin voi olla jotain alitajuista paniikkireaktiota, tai toisin sanoen, ne miehet ketkä ovat tuossa vaiheessa nähneet parhaaksi panna jotain toista naista, ovat lisääntyneet paremmin.

Vierailija
10/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullekin tuli kyllä tosi tyhmä olo, koska olin tosiaan vilpittömästi pitänyt meitä kavereina ja muutenkin olen aina pitänyt miestä fiksuna, kunnollisena ihmisenä. Tuli siis niin puun takaa ehdotukset kuin olla ja voi. Vaimon olen joskus tavannut, mukavan, tavallisen oloinen, menivät toissakesänä naimisiin. Ap

Vierailija
11/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille vaimolle ... Mä ainakin haluaisin tietää jos mun mies olisi kyseessä :(...

Vierailija
12/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon alkanut ymmärtää miksi mieheni on sitä mieltä, ettei kukaan mies ajattele naista pelkästään kaverina. Alan ymmärtää siis miksi se on ollut vähän mustasukkainen mun miespuolisista hyvistä ystävistä - vuosien saatossa on tullut liian monta tapausta, missä kaveri on alkanut ehdottelemaan kun itse oon koko 15v tuntemisen ajan kuvitellut, että meillä on vaan tosi hieno kaverisuhde. Ilmeisesti mustasukkaiset miehet sitten tietää, että mies ei tosiaan pysty olemaan vaan kaveri vaan niillä on aina seksi mielessä naisten kanssa. Toivottavasti ei aina työasioissakin - oon ite ihan 99% miehisellä alalla ja oon tosi usein ainoana naisena palavereissa, työmatkoilla ja aina omalla toimistolla.

Vierailija
13/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap nyt oppi että miehet ja naiset eivät voi olla "vaan kavereita", kuin ehkä joskus tosi harvoin. Ennemmin ajattelisin että on jotain taka-ajatuksia, jos naimisissa oleva mies hakeutuu jatkuvasti seuraan ja pitää yhteyttä. Onhan sillä nyt hyvänen aika varmasti muutakin tekemistä, kun etsiä uusia naispuolisia kavereita, kun vaimokin kerta viimeisillään raskaana. On naiivia ajatella muuta.

Vierailija
14/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa myös muistaa, että viestintuoja ammutaan. Eli enpä tiedä olisiko vaimolle kertomisessa mitään järkeä, kun kerran mitään ei ole tapahtunut. Mies vaan kieltää koko asian ja vaimo tulkitsee taas ap:n olevan ihastunut mieheen ja yrittävän rikkoa avioliiton ja tulevan perheen. Eli suu suppuun ja välit rauhallisesti viileämmiksi mieheen päin.

Vierailija
15/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä pervo. Laita työpaikalla juoru kiertämään. Sanot tietysti vain kuulleesi huhua.

Vierailija
16/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:22"]

Mäkin oon alkanut ymmärtää miksi mieheni on sitä mieltä, ettei kukaan mies ajattele naista pelkästään kaverina. Alan ymmärtää siis miksi se on ollut vähän mustasukkainen mun miespuolisista hyvistä ystävistä - vuosien saatossa on tullut liian monta tapausta, missä kaveri on alkanut ehdottelemaan kun itse oon koko 15v tuntemisen ajan kuvitellut, että meillä on vaan tosi hieno kaverisuhde. Ilmeisesti mustasukkaiset miehet sitten tietää, että mies ei tosiaan pysty olemaan vaan kaveri vaan niillä on aina seksi mielessä naisten kanssa. Toivottavasti ei aina työasioissakin - oon ite ihan 99% miehisellä alalla ja oon tosi usein ainoana naisena palavereissa, työmatkoilla ja aina omalla toimistolla.

[/quote]

Työ nyt on vähän eri asia. Moni mieskään ei halua sekoittaa työtä ja romanssia. t.14

Vierailija
17/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:59"]

Yllättävän monet miehet pettävät raskaana olevia vaimojaan. Heiltä tuntuu unohtuvan, että heillä on oma osuutensa siihen, että vaimo odottaa vauvaa. Näin vastaavia tilanteita turhan usein työpaikalla.

Kiitos, kun et suostunut. :)

[/quote]

Ei siinä mitään ole unohtunut, vaan kyse on siitä että raskaana oleva nainen on tavallaan vähän heikoilla ja miehestä riippuvainen. Tämä tietysti vähän historiallisessa merkityksessä, eikä pidä enää nykypäivänä ihan paikkaansa.

Kun mies tuntee olevansa suhteessa vahvoilla, hän voi ottaa hieman vapauksia.

Vierailija
18/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidin yhtä miestä pelkkänä kaverina ja mies ihan avoimesti kertoi että on naimisissa ja vaimo raskaana. Alkoi sitten yhdessä illanvietossa käymään liikaa iholle ja ehdottelemaan seksiä. Uskomaton törppö. Ei tullut seksiä, eikä olla enää kavereitakaan. En kunnioita miestä, joka on valmis pettämään raskaana olevaa vaimoaan. En tietenkään hyväksy pettämistä muutenkaan, mutta raskaus on kyllä sellanen tila, että silloin pettäminen on kyllä erityisen loukkaavaa. Ei siitäkään miehestä olisi moista uskonut, mutta pitää kyllä paikkansa, että ne on ne pahimmat pettäjät joista ei sitä koskaan uskoisi.

Vierailija
19/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä aio kertoa vaimolle enkä halua kertoa töissäkään, kuten sanottu miestä pidetään kunnollisena, työkaverina on auttavainen ja ammattitaitoinen, erittäin pidetty. Mies on lähettänyt töissäkin mulle todella paljon sähköposteja, ne ovat todella asiallisia, niistäkään ei voisi päätellä mitään. Paitsi osa ehkä "tikusta asiaa" viestejä, yksikin oli sellainen että muutin sähköpostin asetuksia, tulihan viestini perille. Mies kertoi tuona iltana kun muutenkin ehdotteli että päivittää sähköpostin sata kertaa päivässä, olisiko multa tullut viestejä... Ap

Vierailija
20/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan mitään ei tapahtunut, siksikin tuntuisi tyhmältä kertoa vaimolle...