Susanna Ingerttilän uudet kiharat!
Jotenkin ihanan keväinen, villakoiramainen lopputulos. En tiennyt, että Diana Neumann on noin taitava kampaaja.
Kommentit (20)
Mitä täällä tapahtuu? :D Kyllä mä tiesin että iltapulut on täynnä viihdeuutisia mutta eikö tää mene jo sen matalankin riman alta? En kestä! :'D
Jotain häpyä odottaisi toimitukseltakin, ei nyt ihan viitsisi naamailla ja kuittailla hieman yksinkertaisen kustannuksella.
Sussu on varmaan itse lähettänyt kuvan ja pyytänyt, että pliis laittakaa lehteen. Otsikon mukaisesti tukka lyö ällikällä. Mahtaa ex-Jani hävetä lastensa äidin kotkotuksia.
Mikä se oli se 80-luvulla kauppoihin tullut kotipermanenttisarja? Sen kanssa sai tismalleen tuollaisia permanentteja, eli kauheita :D
Noi hiukset on I H A N A T!!!!
Kunpa saisin itsellenikin tuollaiset!
"Susanna Ingerttilä halusi jotain iloista kevääseen." Iloista? Kyllä, suorastaan naurettavaa.
Mä katsoin kanssa tota kuvaa, että WTF?! Maailman paskin mainos sekä "kampaajalle" että kohteelle. Ton täytyy olla joku outo vitsi.
Tulee mieleen kun joskus ala-asteella tehtiin toisillemme letti että olisi kiharaa koulun discossa. Mutta jos kampaajan ammatilla ei parempaan pysty, en nyt sano mitään uranvaidosta :D mutta jos olisi jossain toisessa hommassa parempi.
MITÄ helvettiä iltalehti?! Tämän on pakko olla vitsi.
Siis ihan kauheat hiukset, kauhea kuva joka on ilmeisesti otettu jollain 2000-luvun lun kännykameralla. Miksei Susanne malta luopua tuosta 90-luvun etutukasta?
Susanne on kaunis nainen mutta tyyli aivain hakoteillä. Jotenkin luulin että Dianalla olisi ollut parempi kädenjälki.
Huvittavinta tuossa lookissa on, että mulla on työkaveri jolla on prikulleen tuo tyyli.
Hänen kommenttinsa tyylistään on " sen jälkeen kun sain lapset en ole jaksanut laittaa itseäni enää yhtään". Eli hän on saanut saman lookin vain tekemällä kaksi lasta ja väsymällä siitä!
Ööö...onko tää jotain harjoitusta aprillipäivää varten...jos olisin tuo kampaaja, niin häpeäisin kyllä silmät päästäni...
Ja mun mielestä tukan värikin taittaa ikävästi kusenkeltaiseen. Toivottavasti johtuu kuvaustilanteen valoista.
Ihan JÄRKYTTÄVÄ tukka. Menis hyvälle ammattitaitoiselle kampaajalle, kunnon leikkaus ja väräys. Noi kasarikiharat ei sovi kenellekään.
Mahtavaa kuittailua toimittajaltakin! X-D
odotin näkeväni tällaista http://www.black-hairs.com/wavy-long-hairstyles-2014/wavy-haircuts-for-women/ no joo onhan noikin kiharat, mutta onko koko kuva 70 luvulta, on koko Susanna niin oudon näköinen?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 01:58"]Jotenkin ihanan keväinen, villakoiramainen lopputulos. En tiennyt, että Diana Neumann on noin taitava kampaaja.
[/quote]
Mua naurattaa hysteerisesti nää ketjun viestit ja toi valokuva. Halvat on huvit hullulla
Mua ottaa eniten päähän just tukan väri?? oudon keltainen ja epätasainenkin tuo väri. Eikä sovi yhtään tuo suora otsatukka muun kiharan tukan kanssa.
Tuo kuva on suoraan listalta "80-luvun karmeimmat kotipermanentit". Ennenaikainen aprillipila?