Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti YKSIN yöksi hotelliin Helsingissä! Mikä hotelli?

Vierailija
29.01.2014 |

Väsynyt kaksosten äiti päätti juuri nyt, että viettää yhden yön yksin hotellissa Helsingissä! Ajankohta tulee olemaan su-ma -yö helmikuun aikana. Mies jää lasten kanssa (tämä siis hänelle ok) ja mä lähden täältä Pirkanmaalta nauttimaan kaupungista, syömään ravintolassa ja ennen kaikkea nukkumaan!

Mitä hotellia suosittelisit? Pitää olla Helsingin keskustassa tai korkeintaan Hakaniemessä/Töölössä tms. etäisyydellä keskustasta. Kiva huone, hyvä sänky ja erinomainen aamiainen on kriteereitä. Hinta ihan max. 120e, mielellään 100e tai alle.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkiitos kaikista hotellisuosituksista! Budjetti tosiaan vähän rajoittaa, joten perushotelleilla pitää mennä. Katson tuon Simonkentän ja muutaman muun, enköhän löydä kivan.

Tarkoitus on olla ihan yksin yksi vuorokausi. Aamulla junaan ja unta Helsinkiin saakka. Helsingissä/pääkaupunkiseudulla asuu paljon hyviäkin kavereita, mutten aio ilmoittaa kenellekään että tulen sinne. Sosiaalisuus saa rajoittua kaupan myyjille puhumiseen ym. small talkiin. Ihanaa, tuskin maltan odottaa! Ap.

Vierailija
2/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haven on unohtumaton. Myös Torni hyvä. Mitä järkeä mennä johonkin ketjuhotelliin, ankeat perushuoneet ja huono aamiainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oltiin scandic simonkentässä. Ihan ok ja ainakin meille edullinen kun meillä on kanta-asiakaskortti (saa tilata netistä).

Ja ravintolakin ok...hyvää ruokaa oli ja kiva paikka kun shoppailun jälkeen jalat väsyneinä ei jaksettu enää muualle lähteä seikkailemaan.

Vierailija
4/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaan palstalaisista tsekannut tätä? http://www.scandichotels.fi/Hotels/Suomi/Helsinki/Paasi/

Sijainti kivalla paikalla Hakaniemen torin nurkalla, Helsingin uusimpia hotelleja tietääkseni.

Vierailija
5/48 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän nykyisin halpojen hotellihuoneiden löytämiseen sivustoa http://1i.fi/hotelli , josta

en vuosi sitten ollut kuullutkaan, mutta joka toimii paremmin kuin uskalsin toivoa !

Sivusto vertailee yli sadan eri varaussivuston hintoja ja näyttää niistä edullisimmat. Ainakin itseäni on helpottanut, kun näkee hinnat yhdeltä sivulta eikä tarvitse käydä monia erikseen läpi.

Vierailija
6/48 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pohdin noita Helsingin parhaita hotelleja ja monet kyllä vannoo ton Havenin nimiin vaikka ite tykkään modernimmasta tyylistä. Mutta toi uus, ihan pian avautuva Scandic Park näyttää tosi upeelta! Sinne toivottavasti piakkoin. :) http://hotellimaailmanlaidalla.matkablogeja.fi/2014/02/20/scandic-park-hotel-fabian-vai-hotel-haven-helsingin-parhaat-hotellit/

Vierailija
7/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:36"]Väsynyt kaksosten äiti päätti juuri nyt, että viettää yhden yön yksin hotellissa Helsingissä! Ajankohta tulee olemaan su-ma -yö helmikuun aikana. Mies jää lasten kanssa (tämä siis hänelle ok) ja mä lähden täältä Pirkanmaalta nauttimaan kaupungista, syömään ravintolassa ja ennen kaikkea nukkumaan!

Mitä hotellia suosittelisit? Pitää olla Helsingin keskustassa tai korkeintaan Hakaniemessä/Töölössä tms. etäisyydellä keskustasta. Kiva huone, hyvä sänky ja erinomainen aamiainen on kriteereitä. Hinta ihan max. 120e, mielellään 100e tai alle.

[/quote] p Rautatiekatu

Vierailija
8/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äiti vaihtelee Vaakunan, Seurahuoneen, Presidentin ja Helsingin välillä riippuen aina kulloisestakin hinnasta. Sokos hotelleilla voi nyt olla helmikuuksi hiihtolomatarjouksia, ehkä Seurahuoneellekin.

Vierailija
9/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haven on ihana!! Ja niillä on hyvä brekkari, voisin jopa ottaa huoneeseen ja nautiskella rauhassa sängyssä:)

Vierailija
10/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juhlinut vappua vaakunassa yhdessä saunallisessa hotellihuoneessa ja oli yksi kammottavimmista huoneista. Aikansa eläneet materiaalit, kolho. Siitä rautatieaseman hotlasta tykkäsin taas minäkin. Joku muukin sitä täällä kehui. Oli pieni ja kodikas huone, kylpyamme, telkku. Ja normihintainen. Jos itse tarttisin yöpaikkaa nyt, kokeilisin glo:ta uteliaisuudesta.

Vierailija
11/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Torni on paras! Ole kaksi yötä kerralla.

Vierailija
12/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sokos hotel albert rauhallinen ja edullinen. Juuri olimme siellä. Pieni hotelli, ei lastennurkkauksia tms joten en usko että käy paljon lapsia. Alakerrassa ravintola ja baari ja kamppi ym lähellä ja Punavuoressa on ikkunashoppailtavaakin designliikkeissä. Aamiainen hyvä mutta ei erityisen laaja, suurempi valikoima löytyy aleksanterista. Myös Radisson seasidessa tosi monipuolinen aamiainen.

Vierailija
13/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakuna oli mukava ja aamiainen kattava. Siellä oli kylpyammekin. :)

Vierailija
14/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasi on upea ja rauhallinen, metro vieressä.

Vierailija
15/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olisin suositellut. Kaksi kertaa olen ollut, molemmilla kerroilla todella rauhallista, vaikka aamiaisella olikin sali täynnä ihmisiä.

Vierailija
16/48 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiola Gardenissa käyn itse lepäämässä! Siistit uusitut huoneet, ei toki keskustassa, vartti bussilla. Suosittelen! 

Vierailija
17/48 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marski on hyvä. Kämö ln nukkavieru.

Vierailija
18/48 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin suositellut kämpiä, mutta hinta meni yli.

Jos haluat nukkua, älä mene trendipaikkoihin tai ketjuhotelleihin, vaan ota joku pienempi perhehotelli, esim Hotelli Anna Punavuoressa. Muutama askel Espalle.

Vierailija
19/48 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kluuvin GLO. Jossain blogissa olen nähnyt postauksen siitä.

Vierailija
20/48 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä Presidenttiä, on tosi kulunut. Radissonit hyviä, Vaakuna on hyvä (hyvä aamiainen). Linna (mikä se onkaan nykyään?) suppea aamiainen.