Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät blogien korulauseet:

Vierailija
26.11.2013 |

"Tällä hetkellä insipiroidun..."

"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."

"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."

Aaarrgh!

Kommentit (720)

Vierailija
1/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajien kavereilla on aina ennen nimeä jokin adjektiivi. Ihana Jessica, upea Moonika, kaunis Virpi, ihastuttava Heljä-Kyllikki. "Käytiin tänään suloisen Jessica-Hilman kanssa brunssilla ja nauttimassa hieman kuplivaa juomaa. Illalla nautimme söpön Mirjamin kanssa sushia ja herkullisia macaroonsseja"

Vierailija
2/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanuus on hirveä sana! "Tänään kotiutui meille nämä ihanuudet, hih!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan rasvaista tukkaa tai likaisia verkkareita. En istu kotona kaaoksen keskellä lukemassa blogeja ja väittämässä heidän elämäänsä feikiksi. Ehkä sen takia en myöskään ärsyynny siitä, että joku on onnellinen elämän pienistä asioista. Tai vainoharhaisena luule, että jos minä elän tämänlaista elämää, kaikki muu on feikkiä.

Vierailija
4/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:47"]

Tajusin tätä lukiessani, että Suomesta ei löydy vielä yhtään kunnollista DIY-blogia. Jos DIY-blogeja ei tule uusia ja kaikki muotiblogit muuttuvat muoti- lifestyle- ja DIY-blogeiksi, muutan Ruotsiin!

[/quote]

Kyllä löytyy. Varsinkin käsityöblogien alle on piiloutunut monta.

Vierailija
5/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi murut!"

Vierailija
6/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oksennus näitä:D 

Vierailija
7/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 11:18"]

Ihanuus on hirveä sana! "Tänään kotiutui meille nämä ihanuudet, hih!"

[/quote]

Tai: "Tänään kotoutin meille nämä ihanuudet, hih!" ;)

Vierailija
8/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tällainen esteetikko" perusteena sille että ostaa jotain helvetin kallista. Kaikki muuthan tosiaan tykkäävät rumista asioista.

Vierailija
9/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaus joka päättyy joka kerta lukijoille heitettyyn kysymykseen tyyliin  kuinkas teillä?

Vierailija
10/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 10:47"]

Tajusin tätä lukiessani, että Suomesta ei löydy vielä yhtään kunnollista DIY-blogia. Jos DIY-blogeja ei tule uusia ja kaikki muotiblogit muuttuvat muoti- lifestyle- ja DIY-blogeiksi, muutan Ruotsiin!

[/quote]

Kyllä löytyy. Varsinkin käsityöblogien alle on piiloutunut monta.

[/quote]

Kerrohan jotain hyviä

Vierailija
11/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne blogi&facebook tyyliset törötyshuulikuvat on niin noloja! Kannattaa ehdottomasti törötellä huulia sillä tavalla mahdollisimman paljon niin tupakoitsijan rypyt iskee naamaan aiemmin kuin osaatte kuvitellakaan! :{|}

Vierailija
12/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku on "metsästänyt" jotain tiettyä tuotetta/kolttua ja kun se vihdoin se "ihanuus kotiutuu". Yleensä ovat jotain helvetin kotiäitejä.

Vierailija
13/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne "voih miten kaipaan lomaa ja olen ollut niin väsynyt viime aikoina ja flunssaa pukkaa päälle mutta sain yhteistyökumppanilta "lainaan" mikserin, jyviä, hedelmiä ja muuta rouhetta ja nyt teen smoothiet ja myslit ja kaikki ja kuvaan ne tuotokset teille yhteistyön merkeissä saamassa merkkiastiassa neljästätoistaviidestäkymmenestä eri kuvakulmasta joka aamu"

Vierailija
14/720 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken maailman rakkauslaukkujen ja muiden ihanuuksien kotiuttaminen. :@ yäh

Vierailija
15/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua huvittaa ne tekstit, kuinka käperryin kullan kainaloon Lexingtonin muki kädessä.

Tosiasiassa bloggarilla + kullalla on saattanut olla ihan kauhea riita päällä koko illan :D On vaan siinä riidan keskellä pitänyt jaksaa asetella muki pöydän reunalle (tai pitää mukista kiinni niin, että huolitellut kynnet näkyvät) ja asetella kaunis peitto niin, että kauniit kotitossut näkyy. Ja jaksaa ottaa vielä ne kuvat.

samalla kun äijä painelee ovet paukkuen pihalle :D

Siinä teille glamouria!

Vierailija
16/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne tyypilliset: "Älä muru välitä niistä vauvapalstan katkerista ja kateellisista mammoista kun ne sanoi rumasti sinun uudesta kalliista 2000 euron merkkilaukusta, niillä ei ole elämää kun pitää tulla toisten blogeihin toisten ihania ostoksia kyttäämään koska eihän 2000 euron laukku voi olla hutiostos, johan sen hintakin kertoo että se on vaan niin ihana rakkauslaukku ja yksilö!"

Sitten joku väläyttää: "Ne on katkeria kotiäitejä joilla ei muuta tekemistä päivittäin".

(kokeilkoot itse kotiäitiyttä muutaman lapsen kanssa ja tulkoot sitten sanomaan!)

Vierailija
17/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne hiton Macaronssit!!

Eiköhän kaikki jo tiedä miltä ne näyttää?

Kuvaisivat vaikka perunoita mieluummin, ne sentään voi olla vähän eri kokosia ja muotoisiakin.

Vierailija
18/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jonkin aikaa jo harkitsin blogien lukemisen aloittamista, mutta kiitos tämän keskustelun, jätän väliin. Kiitos hyvistä nauruista! :D

Vierailija
19/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 12:52"]

Eniten mua huvittaa ne tekstit, kuinka käperryin kullan kainaloon Lexingtonin muki kädessä.

Tosiasiassa bloggarilla + kullalla on saattanut olla ihan kauhea riita päällä koko illan :D On vaan siinä riidan keskellä pitänyt jaksaa asetella muki pöydän reunalle (tai pitää mukista kiinni niin, että huolitellut kynnet näkyvät) ja asetella kaunis peitto niin, että kauniit kotitossut näkyy. Ja jaksaa ottaa vielä ne kuvat.

samalla kun äijä painelee ovet paukkuen pihalle :D

Siinä teille glamouria!

[/quote]

No joo, tuossa vaiheessa äijä tainnut jo painua muualle muutamat kerrat ja ehtinyt vielä painaakin jotain toista ;-D

Vierailija
20/720 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 12:53"]

Joo ne hiton Macaronssit!!

Eiköhän kaikki jo tiedä miltä ne näyttää?

Kuvaisivat vaikka perunoita mieluummin, ne sentään voi olla vähän eri kokosia ja muotoisiakin.

[/quote]

jos perunat tulisivat hienoissa merkkirasioissa joissa lukisi koristetekstillä että Berûná de Luxe niin varmasti kuvaisivat, vaikka itse pottu maistuisi pahville!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan