Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuuko punapäät helpommin kissatappeluihin?

Vierailija
03.10.2013 |

http://1.bp.blogspot.com/-zY3Z-5VV6ik/UYL9FH18DHI/AAAAAAAAAQs/naa5vnM_vU8/s1600/large+(1).jpg

Mitä ajattelet..

Jos on tuon väriset/tuollaiset pitkät hiukset ja muutenkin upea/näyttävä nainen, erillaisuuden tavoittelija, miesten pitämä, niin joutuuko hän helpommin hakatuksi kuin muut naiset?

Jos pyörii piireissä joissa on vielä "pahoja miehiä" ja he ovat hänen heikkoutensa. Piiri pitää sisällään myös ämmiä, jotka on todella bitchejä ja entisiä huumeenkäyttäjiä. Joku näistä miehistä saattaa olla kyseisen naisen ex ja jos hän pitää tätä punapäätä viehättävänä/ihastuu häneen ja heillä rupeaa olemaan juttua, exällä on vielä tunteita tätä miestä kohtaan ja hän kokee ehkä vähän kateutta tätä toista punapää naista kohtaan.

Onko se todellinen syy hakata ketään? pidätkö sitä pahoinpitelyä myös epätodennäköisenä vai todennäköisenä? pidätkö enemmän todennäköisenä sitä että kyseinen nainen saattaa muutamalla sanalla mainita kavereilleen ilkeästi kyseisestä henkilöstä, mutta ei tule tai kukaan hänen kavereistaan ei tule tämän naisen kimppuun sen takia?

Ärsyttääkö tälläiset hyvin seksuaaliset ja näyttävät naiset paljon muuta naisväkeä?

Onko se pätevä syy käyttää ketään kohtaan väkivaltaa?

Mitä mieltä sinä olet väkivallasta tai ajattelet siitä?

Minä olen ehdottomasti vastaan ja ajattelen että asioiden pitää selvitä puhumalla, niin kauan kun kukaan ei ole kuollut ja jos joku kävisi minuun kiinni sen takia että olen tyyliltäni tälläinen kun olen tai ihastunut jonkun exään ja sen exän kaveri en varsinaisesti edes ole, eli hyvän päivän tuttu vaan, muutama sana joskus vaihdettu ja fb:ssä kavereita ollaan, niin en minä sietäisi pahoinpitelyä siltä, enkä keltään, koska näytän tältä tai olen ihastunut kyseiseen mieheen jonka kanssa hän joskus on ollut, enkä ole syy edes heidän eroonsa koska en tuntenut koko miestä vielä silloin kun ero tapahtui !

Enkä siedä myöskään pahoinpitelyjä perjantai iltana baarin takana sen takia että olen vain ulkonäöltäni huomiota herättävä.

Pitäisikö?

Tekisin ehdottomasti kyseisistä keisseistä poliisiasian!

Olen alkanut pelätä tätä elämää, koska olen tyyliltäni tuollainen ja ihan kauniskin ja tahtoisin olla. Minua vietävästi ahdistaa vaan toisten ihmisten vahvuus, väkivaltaisuus ja voimakkuus. Tahtoisin myös rakastaa vapaasti ketä haluan, pelkäämättä että minua satutetaan. Olen luonteeltani myös tosi herkkä, enkä yhtään sellaista väkivaltaista tyyppiä, silti suorasanainen tyyppi mutta myös tempperamenttinen, mutta se näkyy vaan sanallisessa muodossa. Hakata tuskin osaisin ketään, enkä edes haluaisi..

Sopiiko tollanen punapää tyyli ees herkälle tytölle?

Anteeksi. Tämä oli varmaan tosi outo vuodatus, mutta haluan herättää tästä aiheesta keskustelua miltä minun päässäni nyt tuntuu!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän vuodatuksesi, tosin olen blondi, mutta kyllä näyttävä blondikin saa joskus todeta olevansa "ärsyttävä". Joo, väkivalta on väärin aina, mutta jos liikut piireissä joissa se on tapana, voit joutua tahtomattasi siihen osalliseksi, ei voi mitään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonus kysymys: Ja mikä on sinun ensiajatuksesi tuollaisesta kuvassa olevasta punapäästä joka astuisi teidän joukkioonne?

Rehellisiä mielipiteitä sit, en odota kenenkään valehtelevankaan, mutta korostan vielä tätä rehellisyyttä!

t. ap

Vierailija
4/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisella tukalla yritetään esittää räväkkää ja räväkät joutuu helpommin kahnauksiin muiden kanssa. Huomiotahan sitä aina haetaan jos tehdään jotain jolla erotutaan massasasta. Eli huomiohuora.

Vierailija
5/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoomme!

Upeat hiukset!!! Mahtava väri.

Vierailija
6/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisissa porukoissa liikut jos edes ajattelet hakatuksi tulemista? minua ei ole koskaan hakattu.

t.punatukka

Vierailija
7/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori en lukenut kunnolla. jos olet kovin sensitiivinen niin miksi liikut tuollaisten ihme hiihtajien kanssa.

Vierailija
8/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, kiitos vastauksesta!

Hmm, mä en tiiä miks tykkään erillaisista tyylijutuista mitä ei välttämättä muilla ole, tykkään vaan olla erikoinen/erillainen! :D tykkään että mut huomataan!

Mutta en tietenkään tykkäisi siitä että mua kohtaan oltaisi väkivaltaisia... se satuttaa.

Punaisesta tukasta tykkäsin jo jotenkin pienenä, mut sit sen toteuttaminen on vaan jääny ja ostan sellasia vaatteita jotka mielyttää itseäni, ne on usein seksikkäitä ja naisellisia tai sitten jollain tavalla erillaisia, mutta ei kuitenkaan mitään huora-tamineita. Korkeat korot on kyllä jostain syystä ollu musta aina mielyttävä juttu.

Ja sitten, voin ihan rehellisesti myöntää että olen jollain tavalla huomiohuora. :) tiedä onko se sitten paha tai huono juttu, mut eiks se oo ihan normaalia et nainen joka on tosi feminiininen tai se nyt ikinä sanottiinkaan niin tykkää olla naisellinen ja se on ihan normaalii et nainen tietyllä tavalla hakee paljon huomiota? etenkin miespuolisilta henkilöiltä. Poikatytöt ovat asia sitten erikseen.

Voisin myös mennä johonkin seksikkäisiin kuviin.

Eli mitä ajattelet minusta?

Persoonana olen kuitenkin aika ystävällinen ja haluan tulla toimeen toisten kanssa, olen kiltti ja herkkä. En halua vaan että ihmiset käyttää niitä ominaisuuksia hyväksi ja siksi olen jotenkin puolustuskannalla ja koen myöskin välillä oman luonteeni ristiriitaiseksi juurikin sen herkkyyden takia mut sit kun myös oon sanavalmis, itsepäinen, suora, omatahtonen...

Onko jotenkin väärin ulospäin todistaa sitä omaa herkkyyttä ja kilteyttä? Onko siinä jotain väärää? Mitä ajattelette musta jos kertoisin myös tuolleen olevani herkkä ja kiltti?

Tykkäisittekö tai miten toimisitte, kertokaa!

Vierailija
9/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä tuollaisista "feikin" värisistä, luonnottoman punaisista hiuksista, joten "jos astuisit joukkioomme", en kiinnittäisi enempää huomiota, kuin kehenkää muuhunkaan. Luonnonpunaisia, irkkupunaisia hiuksia puolestaan rakastan, mielestäni ne ovat juuri sellaisen herkän ja keijukaismaisen tytön väri. Tuollaiset ap:n valokuvan ärtsynpunaiset hiukset taas muistuttavat lähinnä sellaista koviksen "bikertytön" tukkaa.

Vierailija
10/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Näihin mun epämääräisiin ajatuksiin, pelkoihin, epävarmuuteen vaikuttaa varmaan enemmän se että oon entinen koulukiusattu...

Tiedä oisko mulla sitten tälläsiä ihme pelkoja/ahdistuksia/ajatuksia...

Ei varmaan. Näin mä vähän luulisin..

Mut sit taas sen sijasta saattasin olla, tosi naiivi vielä ja tyhmä ja yksinkertanen ja varomattomampi.. tehdä enemmän tyhmiä mokia, ajattelematta mitään & seurauksia.. kokemattomampi...

Vierailija
11/42 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos blondille vastauksesta. :) minäkin olen tällä hetkellä blondi tai en ihan blondi mutta mulla on tumman vaaleat hiukset ja olen miettinyt punaiseksi värjäämistä, tuollaiseksi mitä noissa kuvissa olen linkitellyt. Tänään tänne ketjuun voisi linkitellä lisää upeita punapää lettejä millaset voisin itselleni tahtoa !

Niin haluan vaan herättää keskustelua ja tietää, että onko nuo pelot vain omassa päässäni vai onko niissä oikeasti jotain todellistakin merkitystä teidän mielestänne!

Ja ei mun mielestä tässä porukassa nyt olla väkivaltaisia usein, mut tietysti joillekin voi joskus näitä väkivalta tilanteita sattua.

Sit mä kanssa kun oon herkkä, niin mietin että jos olisin punapää (mikä ei täysin välttämättä ole minua, mutta haluaisin kokeilla eri värejäkin kun koen täysin olevani blondi mutta se on oma värini ja siihen välillä kyllästyy, niin haluaa kokeilla jotain muutakin..) niin jos mä myös oon seksuaalinen ja otan sellaisia joitakin seksuaalisia kuvia itsestäni, niin kestänkö mä kuulla sitten sitä että olen vamppimainen jne.

Että olenko liian herkkä/tarpeeksi rikki, onko mulla tarpeeksi huono itsetunto, toteuttamaan niitä asioita mitä mulla tässä mieleen nyt on juolahtanutkaan.

Kun en koe, että mua olisi oikeutta nimitellä vamppimaiseksi pelkän seksuaalisen tyylin tai kuvien perusteella, jos periaatteeni on kuitenkin kunnossa että varattuihin ei esim. kosketa ja sitten jos sattuisi ihastumaan johonkin kaverin/tuttavan/ystävän minkä ikinä tahansa exään, riippuu miten paljon oon sen tuttavan kanssa tekemisissä, mut ainakin kaveri ja ystävä niin jos mulla tulisi juttua jonkun hänen exän kanssa niin kyllä mä kysysin häneltä et onks se hälle ok, et myö alettais seurustelemaan tms.

Teenkö/toiminko oikein? Mielestäni kyllä.

Vierailija
12/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Mä sain jatkuvasti sanattomia tappouhkauksia kanssasisariltani. Olin abauttiarallaa 160 senttinen, hyvin hoikka (paino n. 42-45 kiloa) ja hiukseni olivat noin pitkät ja punaiset, joskaan ei aina noin hyvin hoidetut. varsinkin illanistujaisissa sain aina pitkiä vihaisia katseita toisilta naisilta. Silloin en ymmärtänyt miksi, nykyisin kyllä kun olen levinnyt ja leikannut tukkani ja hukun paremmin massaan - en siis ärsytä enää ketään.  

Vierailija
13/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Emmä pelkästään heidän kanssa liikukkaan, mulla on aika moninainen kaveripiiri. Johon mahtuu kilttiä ja kunnollista ja oman ikästä ja vanhempaa ja sit näitä laitapuolenkulkijoita, rikollisia, entisiä huumeiden käyttäjiä jne...

Eli mä oon silleen avoin ja mulla on monenlaisia ystäviä, enkä oo tuomihteva.

Sellanen mä oon persoonana niin siks mulla on varmaan tälläsiäkin ihmisiä kaveripiirissä.

Ja sit myös pyrin näkemään monissa ihmisissä paljon jotain hyvää, haluan auttaa, olla läsnä...

Sitten ihastun näihin "pahoihin miehiin". En tiedä mistä syystä. Kai mä heissäkin jotain hyvää näen ja vielä lutusempaa on, jos sen kovan kuoren alta paljastuu jonkinlainen kiltteys myöskin ja jos komea ja mukava vielä on, niin se kruunaa koko kakun + ripaus sitä maagista tunnetta siihen päälle = rakastun. Sit haluan myös auttaa omaa rakasta just niissä ongelmissa jos jotain on, eli jos on joskus ollu huumeriippuvainen tai alkoholisti tai rikollinen, niin mä haluan myös auttaa omaa rakasta pysymään kaidalla tiellä, halia, helliä, pusutella. :)

Olen siis myös varmaan joku helvetin maailmanparantaja luonteeltani. :D

Vierailija
14/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos pyörii piireissä joissa on vielä "pahoja miehiä" ja he ovat hänen heikkoutensa. Piiri pitää sisällään myös ämmiä, jotka on todella bitchejä ja entisiä huumeenkäyttäjiä."

Ei se et saa turpaansa johdu tukanväristä vaan siitä että liikkuu tommosissa piireissä. Ei pitäs olla hirvee ylläri et jos liikkuu väkivaltaisissa piireissä saa todennäköisesti turpaansa.

Kannattaa vaihtaa tuttavapiiri kunnollisempiin ihmisiin.

Punainen tukka on toki hyvännäköinen, tosin sun asenne vaikuttaa vähän ikävältä.

Vierailija
15/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, ei herranjumala! kai sä kerroit poliisille noista tappouhkauksista tai sanoit niille suoraan että mikä vittu nyt riivaa/vikana?

Eihän tollasta pidä kenenkään kestää vaan ulkomuotonsa takia!

Ja ootko ihan varma että se johtu siitä sinun ulkonäöstä eikä mistään muusta...

Ja miten tollasta ees oppis kestää ja sietää !!!!

Vierailija
16/42 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelot on vain omassa päässäsi...

Vierailija
17/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ihmeessä liikut sellaisissa porukoissa, joissa on väkivallan uhkaa? En ymmärrä.

Vierailija
18/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, mä taas tykkään siitä et ne on vähän sellaset teennäisen väriset/näköset. :D mie en tykkää siitä että ne on sellaset oranssin/ruskeen laimeet paskat...

Mutta susta siis ei missään nimessä sopisi tuollaiset hiukset herkälle tytölle, että se olisi ehdoton nou, nou, nou?

Vierailija
19/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oranssin/ruskeen laimeet paskat"?

Oh-kay...

http://21.img.v4.skyrock.net/8209/33138209/pics/1925601153_3.jpg

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m33u3smS6e1ruah4yo1_1280.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-fnYxpR3oOY8/UaPiP8rx6PI/AAAAAAAABC8/IudUE2DioxM/s640/cintia-1.jpg

Enhän mä nyt voi sanoa, kenelle nuo ap:n lähiöpunaiset sopii ja kenelle ei. Jokainen tyylillään. Paremmalta näyttää tosin tuo alkuperäinen, muokkaamaton versio kuvasta.

http://cs5836.vk.me/v5836434/124f/YbjjWSTco14.jpg

T. 8

Vierailija
20/42 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi