Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdan kanssasi ajatuksia ja kuulumisia, jos sattuu kiinnostamaan :)

Vierailija
08.08.2012 |

Jos taas ei yhtään kiinnosta, toivotan sulle oikein mukavaa päivää muissa merkeissä!

Olen ollut näköjään puheenaiheena joissakin ketjuissa olematta itse läsnä (Nimellä muru on minua niissä kutsuttu. En nyt puutu siihen nimeen sen enempää.).

Elämä on pieniä töyssyjä ja pitkää tasaista. Olen hätäillyt kadonnutta poikaystävää, joka oli auttamassa itsensä pulaan saattanutta kaveriamme.

Olen nähnyt "välisuhdemiehen", ja pysyin hyvin tyynenä, vaikka hän minua tuijottikin piinaavan kauan (yhdessä vaimonsa kanssa!). Olin lapsellisen tyytyväinen, että olin laittautunut ja parhaimmillani sinä iltana, olinhan poikaystäväni kanssa liikkeellä.

Tuosta poikaystävä-nimityksestä on minua moitittu. En kutsu häntä oikeasti sillä tavalla, vaikka voisinkin, sillä hän on minut joskus esitellyt tyttöystävänään. Täällä se on kuitenkin hyvä sana, koska en missään tapauksessa halua kutsua häntä samalla nimityksellä kuin välisuhdettani.

Joku oli poiminut "tiedon", että pohdiskelen raskautta ja synnyttämistä. Se on totta. Olen laskujeni mukaan neljättä päivää myöhässä, mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Se sai mut kuitenkin tajuamaan, että jos ja kun joskus olen raskaana, on se vauva sitten ulos synnytettävä, enkä kipukammoisena usko siitä selviäväni. Tarkoitus ei olisi edetä tässä järjestyksessä, vaan rauhassa vahvistaa suhdetta, mennä kihloihin (please darling) ja viettää ihanat häät ja vasta sitten ajatella lapsia.

Juuri nyt poden vielä kipeää nilkkaani, jonka onnistuin nyrjäyttämään jokin aika sitten. Tässä siis koottuna pieni elämäni viime ajoilta.

Kommentit (217)

Vierailija
1/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vielä illalla syytä.

ap

Vierailija
2/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri valmistautumassa treffeihin tuossa hotelliyötreffi-ketjussa. Hauska aihe :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sit niihinkin kysymyksiin.

Vierailija
4/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulle niin nounou, kun kerran oot jo tehnyt sitä exän kanssa? Tapahtuko siinä jotain?

Vierailija
5/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

on sulle niin nounou, kun kerran oot jo tehnyt sitä exän kanssa? Tapahtuko siinä jotain?

Vierailija
6/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muru vastaakaan?

Vierailija
7/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ollaan ristiriitaisissa tunnelmissa täällä. Poikaystävä lähti yhtäkkiä salille, koska tarvitsee kuulemma hetken itselleen. Mä en tajua.

ap

Vierailija
8/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ollaan ristiriitaisissa tunnelmissa täällä. Poikaystävä lähti yhtäkkiä salille, koska tarvitsee kuulemma hetken itselleen. Mä en tajua.

ap

vaikka kuinka rakastaisi - se ei ole dramaattista lainkaan, se on vaan elämää ; )

Älä huoli.

Vierailija
9/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mies käy harrastamassa ja sinä et tajua? Mitä et tajua? Että hän haluaa harrastaa? Olla hetken erossa sinusta?

Ihan normaaliahan tuo on, että parisuhteessa elävälläkin on omaa elämää.

Vierailija
10/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän toi mulle apteekista raskaustestin kotiin tullessaan. Oli hetken hiljaa ja haki treenikassinsa vaatehuoneesta ja sanoi tuon, mitä edellä kerroin. Oli tulos mikä tahansa, ei sitä kai nyt tarvitse ovesta häipyä. Tai sitten tarvitsee.

ap

Vähän ollaan ristiriitaisissa tunnelmissa täällä. Poikaystävä lähti yhtäkkiä salille, koska tarvitsee kuulemma hetken itselleen. Mä en tajua. ap

vaikka kuinka rakastaisi - se ei ole dramaattista lainkaan, se on vaan elämää ; ) Älä huoli.

Vierailija
11/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että joku täällä avoimin mielin haluaa keskustella mistä vain arkisista ja akuuteista aiheista, mikä olisi ollut virkistävää, mutta tämä olikin vain oman elämän esittelyä ja kipuilua poikaystävissä. Plääh.

Vierailija
12/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mä luulin, että joku täällä avoimin mielin haluaa keskustella mistä vain arkisista ja akuuteista aiheista, mikä olisi ollut virkistävää, mutta tämä olikin vain oman elämän esittelyä ja kipuilua poikaystävissä. Plääh.

Vierailija
13/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän toi mulle apteekista raskaustestin kotiin tullessaan. Oli hetken hiljaa ja haki treenikassinsa vaatehuoneesta ja sanoi tuon, mitä edellä kerroin. Oli tulos mikä tahansa, ei sitä kai nyt tarvitse ovesta häipyä. Tai sitten tarvitsee.

ap

Vähän ollaan ristiriitaisissa tunnelmissa täällä. Poikaystävä lähti yhtäkkiä salille, koska tarvitsee kuulemma hetken itselleen. Mä en tajua. ap

vaikka kuinka rakastaisi - se ei ole dramaattista lainkaan, se on vaan elämää ; ) Älä huoli.

Onko kysessä puhdas vahinko vai yhdessä/yksin suunniteltu mahdollinen raskaus?

Vierailija
14/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tulla vain :)

Oletko tyytyväinen elämääsi? Itse olen alkanut miettiä tätä eikä ole helppoa asia. Ruoho tuntuu aina vihreämmältä aidan toisella puolen oli asia mikä hyvänsä (työ, parisuhde, vanhemmuus/VELA...)

T. Keskustelija

Vierailija
15/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olemme puhuneet tulevaisuudesta ja vauvahaaveet kuuluvat sinne. Mä olin jo etukäteen sanonut, että en usko olevani raskaana. Tulos oli siis negatiivinen niin kuin uskoinkin ja reaktio sitten tämä.

ap

Vierailija
16/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut miettimään ihan samoja asioita. Olen kurkistanut aidan toiselle puolelle ja palannut sieltä takaisin. Olen yrittänyt opettaa itselleni sitä, että onni ei tule jatkuvasta huippukokemuksesta (sieltä on suuri vaara tulla ryminällä alas) vaan tasaisesta olemisesta ja turvasta, varmuudesta. Olen vasta työurani alussa, joten uskon, että minulla on siinä paljon näkemistä ja tekemistä ja mahdollisuudet edetä.

ap

Anna tulla vain :)

Oletko tyytyväinen elämääsi? Itse olen alkanut miettiä tätä eikä ole helppoa asia. Ruoho tuntuu aina vihreämmältä aidan toisella puolen oli asia mikä hyvänsä (työ, parisuhde, vanhemmuus/VELA...) T. Keskustelija

Vierailija
17/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olemme puhuneet tulevaisuudesta ja vauvahaaveet kuuluvat sinne. Mä olin jo etukäteen sanonut, että en usko olevani raskaana. Tulos oli siis negatiivinen niin kuin uskoinkin ja reaktio sitten tämä.

ap

kun yhteinen asia kuitenkin kyseessä. Tuollaisessa tilanteessa voisi kaivata tukea, ja sen sijaan mies painuu ovesta ulos :(

Pöh.

Onko mies vielä kovin nuori?

Vierailija
18/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän asti. Olisi ollut mukava kuulla hänen mietteitään, kun selvästi hämmentyi, mutta ehkä hän kertoo ne sitten, kun tulee kotiin.

ap

Toki olemme puhuneet tulevaisuudesta ja vauvahaaveet kuuluvat sinne. Mä olin jo etukäteen sanonut, että en usko olevani raskaana. Tulos oli siis negatiivinen niin kuin uskoinkin ja reaktio sitten tämä. ap

kun yhteinen asia kuitenkin kyseessä. Tuollaisessa tilanteessa voisi kaivata tukea, ja sen sijaan mies painuu ovesta ulos :( Pöh. Onko mies vielä kovin nuori?

Vierailija
19/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut miettimään ihan samoja asioita. Olen kurkistanut aidan toiselle puolelle ja palannut sieltä takaisin. Olen yrittänyt opettaa itselleni sitä, että onni ei tule jatkuvasta huippukokemuksesta (sieltä on suuri vaara tulla ryminällä alas) vaan tasaisesta olemisesta ja turvasta, varmuudesta.

Minä olen aina ajatellut noin ja elänyt sen mukaan. Mutta... Siinä on aina se entä jos. Entä jos vain uskottelen, että näin on hyvä ja aidan takana odottaisi vain kipeä pudotus. Mutta entä jos siellä odottaisikin se oikea elämä ja kaikki vastavirtaan uimisen aiheuttama väsymys ja kiukku jäisi pois, vaikka elämä ei silkkiä olisikaan. Varman päälle eli järjellä vai rohkeasti tunteella, kas siinä vasta pulma.

T. Keskustelija

Vierailija
20/217 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin kaiken jättämistä, pois lähtemistä.

Miten sinä kurkistit aidan taakse?

T. Keskustelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi