Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei ehdota tapaamista mut vastailee viesteihin

Vierailija
09.08.2017 |

Itse en uskalla ehdottaa koska jos ei haluukaan nähä ja muuten vaan laittaa viestejä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan ajattelee samalla tavalla. Eikö olekin ihan täysin epäreilua, niinku?

Vierailija
2/4 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota itse. Ehdota jotain aktiviteettiä ja aikaa niin helppo sanoa kyllä/ei. Itse pyysin mukavaa miestä mukaani purjehdusreissulle

(Näin: kiinnostaisko tulla mun veneelle purjehtimaan perjantaina tai lauantaina?) ja mies tuli. Purjehdus oli hauskaa puuhaa ja jos ei haluakaan tavata, voi sanoa että noi päivät ei käy. Mitään et menetä siinä. Mutta kokemuksesta tiedän, että jos et tee pian mitään, miehen mielenkiinto hiipuu. Ei kukaan jaksa viikkojen viestittelyä ilman mitään muuta.

Ehkä mies on ujo ja ei halu pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhehheee. No kuules juuri oli ketju, jossa mies viestitteli naiselle, muttei ehdottanut tapaamista, koska oli vielä vaimon kanssa asiat kesken. Eli halusi pitää tuntumaa yhden illan naiseen, josta oli kiinnostunut ja pitää naisen kiinnostusta yllä, mutta ei voinut vaimon takia alkaa vielä sopimaan tapaamisia. Eroprosessi "kesken". Tässä tapauksessa tosin toinen nainen ei lämmennyt pitemmälle jutulle. Eli olisko sunkin tyypillä vaimo ja mukulat varaamassa jo miehen aikaa, joten tapaamiset muiden naisten kanssa hieman vaikeita järjestää.

Vierailija
4/4 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varattu tai muutoin vaan paljon säätöä yhtaikaa. Osaavat kyllä ehdottaa tapaamista kun on oikea aika..vaikka puolentoista vuoden päästä.