Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun yo-juhliin ei ole tulossa paljon ketään :(

Vierailija
21.05.2017 |

Suurin osa sukulaisista ja kavereista ilmoittanut, ettei pääse. Ehkä alle puolet kutsutuista tulossa, harmittaa kyllä, kun isosiskollani oli isot juhlat pari vuotta sitten, jonne tuli suurin osa näistäkin kutsutuista. En ole varmaan sit niin tärkeä kuin siskoni... Omat kummitkaan ei tuu, vaikka aikanaan siskon juhliin tuli kyllä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylioppilaaksi pääsy ole mikään ihmeellinen juttu. Kun valmistut ammattiin, niin sitä sietääkin jo juhlia!

Vierailija
2/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulisin mielelläni:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo tärkeä juhla!! Harmi kun kutsutut eivät kaikki pääse paikalle. Yritä iloita silti täysillä päivästäsi, olet juhlasi ansainnut.

Vierailija
4/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa :( Mutta yritä silti nauttia juhlapäivästä ja paikalla olevista vieraista. Onnea ylioppilaalle!

Vierailija
5/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ylioppilaaksi pääsy ole mikään ihmeellinen juttu. Kun valmistut ammattiin, niin sitä sietääkin jo juhlia!

No ihan yhtä tärkeitä nuo ovat.

Vierailija
6/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö joku toinen sukulainen ylioppilaaksi myös? Asuuko hän selvästi lähempänä sukulaisiasi kuin sinä? Kysymys ei varmaan ole siitä, että sukulaisesi pitäisivät sinua vähemmän tärkeänä kuin siskoasi. Mutta jos heidän pitää valita kahden juhlan välillä, niin helpompi on mennä niihin lähempänä oleviin juhliin. Hauskaa juhlaa silti!

Vierailija
7/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Mulla tulossa kaiken maailman hyvänpäiväntuttuja jouta en ole kahdeksaan vuoteen nähnyt. Äitini penäsi että olisin naapuritkin kutsunut, vedin siihen rajan. Ahdistaa patsastella lähes tuntemattomien ihmisten edessä, en pidä omaa yo:ksi valmistumistani niin ihmeellisenä että sitä pitäisi juhlia ties kuinka monen hengen voimin. Utopiassani juhlia ei edes pidettäisi.

Vaikka juhliisi ei ole tulossa paljon väkeä, kehotan juhlimaan kunnolla ja ennen kaikkea sinä päivänä saa keskittyä hyvällä omallatunnolla vain itseensä. Yritä haistattaa pitkät ja asennoitua niin, että myös ilman 50 hlön kavalkadia voi olla hyvät kemut. Onnea valmistunut toveri, pidä lippu korkealla!

Vierailija
8/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa sukulaisista ja kavereista ilmoittanut, ettei pääse. Ehkä alle puolet kutsutuista tulossa, harmittaa kyllä, kun isosiskollani oli isot juhlat pari vuotta sitten, jonne tuli suurin osa näistäkin kutsutuista. En ole varmaan sit niin tärkeä kuin siskoni... Omat kummitkaan ei tuu, vaikka aikanaan siskon juhliin tuli kyllä.

Halaus sinulle.

Keksi jotain todella kivaa ohjelmaa - ihan itsellesi ja niille jotka tulevat. Päätä, että pidät todella hyvät ja hauskat juhlat; et välitä yhtään niistä, jotka ei tule. Juhlatunnelma on asenne - ole onnellinen!

Vierailija
9/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen. Mulla tulossa kaiken maailman hyvänpäiväntuttuja jouta en ole kahdeksaan vuoteen nähnyt.

Tuon koko juhlan idea on patstastella vaivautuneena niiden ihmisten edessä ja ottaa niiltä ne kivat kirjekuoret. Mitä enemmän porukkaa, sitä enemmän saat rahaa.

Itse en aikanaan pitänyt suuria juhlia. En myöskään hankkinut valkolakkia. Kukin tyylillään!

Vierailija
10/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö joku toinen sukulainen ylioppilaaksi myös? Asuuko hän selvästi lähempänä sukulaisiasi kuin sinä? Kysymys ei varmaan ole siitä, että sukulaisesi pitäisivät sinua vähemmän tärkeänä kuin siskoasi. Mutta jos heidän pitää valita kahden juhlan välillä, niin helpompi on mennä niihin lähempänä oleviin juhliin. Hauskaa juhlaa silti!

Ei ole muita juhlia tiedossa, siksi vähän ihmettelenkin... Toiselta paikkakunnalta oikeastaan kaikki kutsutut, mutta eipä se silloin siskoni juhlissa ollut mikään este.

Vierailija
11/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen. Mulla tulossa kaiken maailman hyvänpäiväntuttuja jouta en ole kahdeksaan vuoteen nähnyt. Äitini penäsi että olisin naapuritkin kutsunut, vedin siihen rajan. Ahdistaa patsastella lähes tuntemattomien ihmisten edessä, en pidä omaa yo:ksi valmistumistani niin ihmeellisenä että sitä pitäisi juhlia ties kuinka monen hengen voimin. Utopiassani juhlia ei edes pidettäisi.

Vaikka juhliisi ei ole tulossa paljon väkeä, kehotan juhlimaan kunnolla ja ennen kaikkea sinä päivänä saa keskittyä hyvällä omallatunnolla vain itseensä. Yritä haistattaa pitkät ja asennoitua niin, että myös ilman 50 hlön kavalkadia voi olla hyvät kemut. Onnea valmistunut toveri, pidä lippu korkealla!

Hei ei ylioppilas ole miksikään valmistunut. Ammattiin valmistutaan, ylioppilaaksi tulija on vain selvittänyt koulunsa enemmän tai vähemmän hyvin arvosanoin. Ylioppilas ei nykyisin ole vielä oikein mikään.

Vierailija
12/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 lapsen tätinä ja moninkertaisena kummitätinä minua harmittaa, kun en pääse kaikkein juhliin. Pakko valita, osallistunko kummilapseni juhliin 20 km päässä vai sisareni lapsen juhliin 400 km päässä. Haluaisin osallistua molempiin, mutta se ei vaan onnistu. Molemmat minulle yhtä tärkeitä. 

Vierailija
13/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni kieltäytyy tulemasta vaikka pääsisikin. Tänä päivänä ihmiset ajattelee vain itseään.

Vierailija
14/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ei ylioppilas ole miksikään valmistunut. Ammattiin valmistutaan, ylioppilaaksi tulija on vain selvittänyt koulunsa enemmän tai vähemmän hyvin arvosanoin. Ylioppilas ei nykyisin ole vielä oikein mikään.

Näimpä! Vielä nolompaa on, jos tämä "ylioppilas" ei opiskele vielä lukion jälkeenkään ammattia vaan menee yliopistoon. :D Voi nolous!

Vierailija
15/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä viestissä tulee kateellisuus esille.

Ylioppilas valmistuu ylioppilaaksi.

Jopa yläasteelta valmistuu: on suorittanut oppivelvollisuukoulun loppuun ja onnistuneesti. Läpäissyt. Se on valmistumista. Itse vein kummipojan 5* ravintolaan tässäkin vaiheessa: yläkoulusta valmistuminen ei ollut itsestäänselvyys hänelle, mutta teki sen!

Vierailija
16/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmituksesi. Mutta ei kannata kuitenkaan verrata siskoon. Tilanne kuitenkin varmasti monilla eri silloin ja voi olla, että tänä vuonna heillä useampi läheinen pääsee ylioppilaaksi.

Yritä miettiä positiivisia puolia. Saat kuitenkin juhlat ja varmasti aidosti niiden ihmesten kanssa, jotka haluavat juhlia kanssasi. Kun vieraita on hieman vähemmän niin juhlatkaan ei varmasti kestä koko päivää. Eli pääset nopeammin omiin rientoihin, jos olet sellaisiin menossa, kun väki vähenee niin pdsot paranee eli ehkä pidät sitten tuplasti hauskempaa. :-) Paljon Onnea!!

Vierailija
17/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan kutsua opettajasi? Siis kaikki ala-asteelta lukioon asti. Ainakin meidän juhliin he tulivat oikein innolla. Jopa ekan luokan openi:)

Vierailija
18/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näimpä! Vielä nolompaa on, jos tämä "ylioppilas" ei opiskele vielä lukion jälkeenkään ammattia vaan menee yliopistoon. :D Voi nolous!

Opettele kirjoittamaan oikein: näin - näinpä. Yliopistoista ja korkeakouluista valmistutaan moniin ammatteihin. Samoin ammattikorkeakouluista. Ylioppilaaksi kirjoittanut ei ole valmistunut miksikään, vai väitätkö hänellä olevan pätevyyden johonkin ammattiin.

Vierailija
19/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ylioppilasjuhlat on juuri ne juhlat joita juhlitaan vaikkei mihinkään ammattiin olisikaan valmistunut. Seuraavat valmistumiset esim yliopistosta jne on ollut itselleni yksi hailea, ei todellakaan ole tullut enää silloin mieleen että hei nyt haluan kaikki mummot ja papat juhlimaan kun minusta valmistui amk-insinööri, diplomi-insinööri, ktm. Kaverien tai puolison tai vanhempien kanssa niitä on juhlittu jos on juhlittu. Tämmöinen ammattiin valmistuminen on ollut vain päivä jolloin todistus on saatu, jes, mutta samalla on ollut jo työpaikka, vakitulot jne niin enemmän on kiinnostanut juhliminen matkalle lähdön tai ravintolaillan mielessä.

Vierailija
20/32 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisivätkö esim. seuraavana päivänä? - Meillä suku asui kaukana ja jos lakkiaisia osui samalle päivälle enemmän kuin yhdet (tai muu syy), niin osa kutsutuista tuli lakkiaisia seuraavana päivänä. Sitten ehti jutellakin paremmin kun porukkaa ei ollut niin paljon. Kaikki ei aina pääse.

- Onnea ja tsemppiä! Nauti päivästäsi niiden kanssa, jotka tulevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan