Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä lapsen kasvatuksesta tässä?

Vierailija
30.04.2017 |

Eli lapsi tuli aamulla olohuoneeseen, jossa nukuimme ja halusi alkaa askarrella pahvilaatikoilla. Sellaisestahan tulee aika helv..moinen ääni, jotn sanoin, etä älä vielä tee tuota, äiti nukkuu vielä eikä pysty nukkumaan, jos laatikoita revitään ja leikellään vieressä. Lapsi sanoi minulle, että ei, kun mä askartelen tässä.
Nyt miehen mielestä mä saan lapsen tuntemaan itsensä huonoksi ja siksi lapsen olisi pitänyt saada askarrella silloin kun häntä huvitttaa siinä korvani juuressa. Muita huoneita jonne mennä jossa ei oli myös herättänyt jonkun (tai mahtunut askartelemaan) ei ollut.
Minusta ei ole niin kohtuuton pyyntö vaatia, että askartelu aloitetaan kaikkien herättyä ja sillä välin tehdään jotain muuta, mikä ei häiritse nukkuvia.

Kommentit (259)

Vierailija
1/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kohtuullista, että kaikilla on makuuhuone. Lisäksi on kohtuullista, että vanhemmat nousee ajoissa ylös keittämään puuroa ja askartelemaan

Vierailija
2/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi enää tuollaista elämää..Mulla on jo teini,joka nukkuu vielä ja mä köllin sängyssä täysin hiljaisuudessa .Ihanaa!:) Tsemppiä ap,lapset kasvaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun makuuhuoneita ei nyt kaikilla ole. Ja herään viikolla usein 1-2 tuntia ennen kellonsoittoa joten se, että saan nukkua joskus pois univelkojani, on ihan perusoikeus. Askarrella sen sijaan voi varmasti aivan hyvin kaikkin herättyä.

Lisäksi miehen mielestä on siis ok, että lapsi ei tottele minua. Tämä on minulle se pahin asia ja ongelma.

ap

Vierailija
4/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Mee muksun huoneeseen nukkumaan. Simple as that.

Vierailija
5/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt joka tapauksessa hereillä, ei kannata päivää pilata tuollaisella. Ota päiväunet siellä huoneessa, missä ei päivällä ole ketään. 

Vierailija
6/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mahdu lapsen sänkyyn.

ap

Vierailija
7/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt joka tapauksessa hereillä, ei kannata päivää pilata tuollaisella. Ota päiväunet siellä huoneessa, missä ei päivällä ole ketään. 

Kysymys kuuluukin, miksi tässä talossa ei vaadita lapsilta vanhempien tottelemista eikä muiden huomioimista?

ap

Vierailija
8/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?

Vierailija
9/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellellakaan nukahda päivällä, päiväunet eivät siis ole mulle vaihtoehto.

ap

Vierailija
10/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluukin, miksi tässä talossa ei vaadita lapsilta vanhempien tottelemista eikä muiden huomioimista?

ap

Ihan hyviä kysymyksiä nuokin. Itse kumminkin ajattelen, että lapsille aamulla kahdeksan jälkeen on aika turhauttavaa odotella, että josko se äiti kohta heräisi olohuoneessa, joka on kumminkin perheen yhteistä tilaa. Jos sinä nyt tahdot asiasta tehdä riidan sekä miehesi, että lapsesi kanssa, niin siitä vaan. En kuitenkaan suosittele. 

Vierailija
11/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi?

9-vuotias.

Vierailija
12/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kelpaa, vain se että perhe on kusi sukassa, kun äiti nukkuu.

Vierailija
13/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se pikkulapsiperheen elämä on.Deal with it.

Vierailija
14/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun makuuhuoneita ei nyt kaikilla ole. Ja herään viikolla usein 1-2 tuntia ennen kellonsoittoa joten se, että saan nukkua joskus pois univelkojani, on ihan perusoikeus. Askarrella sen sijaan voi varmasti aivan hyvin kaikkin herättyä.

Lisäksi miehen mielestä on siis ok, että lapsi ei tottele minua. Tämä on minulle se pahin asia ja ongelma.

ap

Miehesi on oikeassa. Lapsen pitää herättyään saada alkaa touhuta. Äiti kyllä jaksaa seitsemältä nousta

Vierailija
15/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v:lle sanotaan, että jos talossa muut nukkuvat, niin sinä voit mennä ulos metelöimään. Askartelu ei ole perusoikeus.

Vierailija
16/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että äitihullu asuu kaksiossa

Vierailija
17/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhteinen vai miehen?

Vierailija
18/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi?

9-vuotias.

9-vuotias?? Ja sä et mahdu nukkuu sen sänkyyn? Olet ilmeisesti itse todella ison kokoinen?

Ja 9-vuotias osaa kyllä leikkiä jo ihan itsekseen ilman äitiä ja isää.

Vierailija
19/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa nyt herra jestas isompi asunto. Te tarvitsette kolme makuuhuonetta

Vierailija
20/259 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että muutat muualle asumaan. Perhe saa vähän tilaa hengittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän