Tieteen Kuvalehtikin tietää: "Runsas seksikokemus sammuttaa kiinnostuksen"
http://tieku.fi/ihminen/seksi/runsas-seksikokemus-sammuttaa-kiinnostuks…
"Jos sinulla on entisiä ihmissuhteita ja seksiseikkailuja vaikka muille jakaa, et ole muiden silmissä kovin haluttava elämänkumppani.
Less is more.
"Vähemmän on enemmän" näyttää nyt pätevän myös rakkauselämään.
Brittiläiset psykologit ovat tulleet uudessa tutkimuksessaan siihen tulokseen, että mitä enemmän entisiä seurustelusuhteita ja seksikumppaneita ihmisellä on, sitä vähemmän haluttava hän on elämänkumppanina.
Sekä miehet että naiset pitävät ihanteellisena suhteiden määränä kahta.
Liian suuri kokemus kavahduttaa
Tutkimus tehtiin kyselykaavakkeella, ja sen toteuttivat Nottinghamin, Bristolin ja Swansean yliopistojen tutkijat. Siihen vastasi 188 miestä ja naista, joiden keski-ikä oli 25 vuoden tienoilla.
Vastaajat ilmoittivat, että elämänkumppaniehdokkailla ei pitäisi olla kahta entistä suhdetta enempää ja että liian suuri seksikumppaneiden määrä sammutti kiinnostuksen.
Naiset kavahtivat miehiä, joilla oli ollut enemmän kuin kuusi seksikumppania, ja miehet eivät halunneet suhteeseen sellaisten naisten kanssa, jotka olivat tanssineet vaakamamboa yli 11 ihmisen kanssa.
Hurvittelunhaluisiin ei voi luottaa
”Kumpikin sukupuoli osoitti haluttomuutta suhteeseen sellaisen kanssa, jolla oli hyvin värikäs seksihistoria”, kirjoitti psykologian tohtori Steve Stewart-Williams tutkimuksessa.
Hän selitti tuloksia sillä, että seksuaalisesti hyvin vapautuneita pidetään vähemmän uskollisina ja vähemmän halukkaina sitoutumaan ihmissuhteeseen.
Ironista kyllä kokeeseen osallistuneet eivät itse vastanneet ihanteitaan. Keskimääräinen ex-kumppaneiden määrä miehillä oli 5,81 ja naisilla 8,4."
Hauskaa sinänsä, että naiset ovat tässä vielä miehiä konservatiivisempia. Palstalta on saanut jokseenkin erilaisen käsityksen.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä joilla on ollut useita suhteita ja jopa avioliittoja ovat täysin kykenemättömiä sitoutumaan.
Suhde arkipäiväistyy aina eikä sitä millään voi estää.
Halut vähenevät radikaalisti yleensä siinä vaiheessa, kun parisuhde on kestänyt muutaman vuoden. Syy on suhteen arkipäiväistyminen ja tylsistyminen. Muut miehet alkavat kiinnostaa, joten siinä mielessä halut eivät katoa kokonaan. Tätähän miehet aina mainostavat "moniavioisuutensa" oikeutuksena, mutta sama ilmiö tapahtuu naisilla ja ehkä jopa nopeammin.
Ihminen ei ole kuitenkaan yksioikoinen viettiensä orja, vaan pystyy laittamaan pysyvän parisuhteen halutessaan etusijalle sarjaromanssien tilalta. Parisuhdeseksi on enemmän kuin riittävä jos sen eteen tekee töitä.
Ihminen joka taas juoksee viettiensä mukaan on ihminen johon ei voi luottaa.
Mä en juurikin parisuhdemielessä haluaisi miestä, jolla olisi kovin iso läjä päättyneitä suhteita takana. Ennustaisihan se väkisinkin, että minäkään tuskin tulen lopulta riittämään. Ja sama jos seksikumppaneita olisi valtava määrä niin vaikea olisi silloinkaan uskotella, että voisin olla lähellekään viimeinen.
Ja korostan, että tämä johtuu varmasti persoonastani ja luonteestani, sillä elämänkumppanuus on minulle todella tärkeä asia. Jatkuva suhteiden päättyminen olisi itselle aivan liikaa, ja siksi haluaisin minimoida riskit kumppanin suhteen välttämällä liian impulsiivisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä joilla on ollut useita suhteita ja jopa avioliittoja ovat täysin kykenemättömiä sitoutumaan.
Halut vähenevät radikaalisti yleensä siinä vaiheessa, kun parisuhde on kestänyt muutaman vuoden. Syy on suhteen arkipäiväistyminen ja tylsistyminen. Muut miehet alkavat kiinnostaa, joten siinä mielessä halut eivät katoa kokonaan. Tätähän miehet aina mainostavat "moniavioisuutensa" oikeutuksena, mutta sama ilmiö tapahtuu naisilla ja ehkä jopa nopeammin.
Ihminen ei ole kuitenkaan yksioikoinen viettiensä orja, vaan pystyy laittamaan pysyvän parisuhteen halutessaan etusijalle sarjaromanssien tilalta. Parisuhdeseksi on enemmän kuin riittävä jos sen eteen tekee töitä.
Tällä mutkat suoriksi -logiikalla myös pitkään sinkkuna pysyneet kymmenien partnerien ihmiset ovat täysin kykenemättömiä sitoutumaan. Päivän jeesustelupokaali myönnetty 🏆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm joo ei itselleni kyllä merkkaa tippaakaan montako kumppania seurustelukumppanillani on ollut eikä edes kiinnosta. Jos jollakik on ollut monta niin se voi kertoa että on elänyt hetkessä ja nauttinut elämästä. Tai toki se voi kertoa myös siitä että on pönkittänyt itsetuntoaan seksillä. Mutta mitä väliä, ihmkset muuttuvat elämänsä aikana yllättävänkin paljon. Mietin vaan että kyseleekö joku ihan vakavissaan toisen seksikumppaneiden määrää? :D
Ihminen muuttuu itseasiassa hyvin vähän aikuiseksi tulonsa jälkeen. Kokemusta tulee mutta ihminen ei sisältä juurikaan muutu.
Siksi onkin niin tärkeätä tietää mitä ihminen on tehnyt menneisyydessä. Se kertoo aika pitkälle minkälainen ajatusmaailma ihmisellä on ja se taas antaa paljon osviittaa siitä mitä se tulee tekemään tulevaisuudessa.
Eli tiukkapipo ahdasmielinen on tiukkapipo ahdasmielinen lopunikäänsä? Ei mitään toivoa avautumisesta tai empaattisuuden kasvusta? Synkkä ennuste. Itse antaisin ihmisille toivoa, ei voi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Itse en lämpene miehistä, jotka ovat arvoiltaan vanhanaikaisia ja arvottavat naista seksikokemusten perusteella, joten ei tuossa nyt mitään ongelmaa omalla kohdallani ole. Vakka kantensa valitsee. En menetä ketään sellaista jonka haluaisin.
Vähän hämmentää nuo teidän alapeukut. Mitä huonoa tässä on että vapaamieliset menevät yhteen vapaamielisten kanssa ja tiukkapipoiset tiukkapipoisten? Eikö tässä juuri kaikki tule tyytyväiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas kaikkitietäjät paikalla 😅 itellä ollu lähemmäs 40 seksikokemusta miesten ja naisten kanssa. Olen nainen, alle 30 v. Kaksi avoliittoa takana, toinen 2 v ja toinen 5v. Toisen kanssa olin kihloissa, suunnittelimme häitä, suhde päätyi miehen salasuhteeseen. Miten olen huonompi kumppani ? Ei ole halua tai hinkua kokeilla mitään, pettää ketään, tiedän mitä haluan ja mitä en. Jos rakastan, niin rakastan täysillä ja olen 110% tosissaan. Jos olen sinkku, saatan panna jotain miestä tai sitten saatan olla 5kk ilman ja antaa pakkeja. So what.
Pysy vaan sinkkuna lopun elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas kaikkitietäjät paikalla 😅 itellä ollu lähemmäs 40 seksikokemusta miesten ja naisten kanssa. Olen nainen, alle 30 v. Kaksi avoliittoa takana, toinen 2 v ja toinen 5v. Toisen kanssa olin kihloissa, suunnittelimme häitä, suhde päätyi miehen salasuhteeseen. Miten olen huonompi kumppani ? Ei ole halua tai hinkua kokeilla mitään, pettää ketään, tiedän mitä haluan ja mitä en. Jos rakastan, niin rakastan täysillä ja olen 110% tosissaan. Jos olen sinkku, saatan panna jotain miestä tai sitten saatan olla 5kk ilman ja antaa pakkeja. So what.
Pysy vaan sinkkuna lopun elämääsi.
Aa... tää oliki tätä vaan taas. Luulin että täällä keskustellaan mutta täällä ollaankin vaan taas katkeria seksittömästä elämästä ja siksi nuivalla tuulella. Jees, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä mutkat suoriksi -logiikalla myös pitkään sinkkuna pysyneet kymmenien partnerien ihmiset ovat täysin kykenemättömiä sitoutumaan. Päivän jeesustelupokaali myönnetty 🏆
Pitkään sinkkuna ollut lähes täysin varmasti on täysin kykenemätön kunnon avioliittoon. Kunnon avioliitossa ei ole enää sinä vaan me. Jokaisessa asiassa joudut ottamaan toisen ihmisen huomioon ja jopa saada kaikenlaista paskaa niskaasi toisen ihmisen takia (ei tarkoita aina sitä että se toinen olisi niihin syypää).
Kun on avioliitossa niin et voi enää tehdä vapaita taloudellisia päätöksiä. Et voi enää päättää yksin koska harrastetaan seksiä. Et voi yksin päättää monta lasta hankitaan. Et voi päättää sitä mitä viikonloppuna tehdään etkä sitä mitä lomana tehdään. Joka ikinen päivä joudut tekemään lukemattomia kompromisseja.
Pitkään sinkkuna ollut ei ole enää oikeasti kykenevä niihin kompromisseihin.
Vierailija kirjoitti:
mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Voivoi. Yli 70 seksikumppania ja mieheni silmissä olen haluttavin ja upein nainen maailmassa. Hän osaa nimittäin ajatella, että sillä, mitä aiemmin olen elämässäni tehnyt, ei ole mitenkään hirveää merkitystä ja että seksi on seksiä. Ei se pillu sitä kulu. Sinkkuna saa sekoilla, suhteessa en ole pettänyt ikinä.Kunpa seksi olisikin vaan seksiä, niin runkulla saisin elämäni taas raiteilleen. Seksissä on kuitenkin äärimmäisen merkittävä psykologinen ulottuvuus ainakin näin miehen kannalta. Naisena olosta en mitään tiedä.
Komppaan tota psykologista aspektia näin naisena. Kun on kerran harrastanut seksiä jonkun kanssa, niin kyllä siinä aika vahva linkki muodostuu kaikkine hormonimyrskyineen yms.
Olen huomannut että kyllä se kumppanien määrä todellakin vaikuttaa naiseen. Eteenkin sen ensimmäisen merkitys on aivan valtava, ja eteenkin naiset peilaavat kaikkia seuraaviaan sen kautta. Mitä vähemmän kumppaneita on, sitä parempi! On enemmän yhteistä ja ainutkertaista intiimiä jaettavaa sen oman rakkaan kanssa, kun sitä intimiteettiä ei ole jaettu pitkin maailmaan. Näin nyrkkisääntönä sanoisin, että mitä enemmän kumppaneita naisella on ollut, sitä vähemmän sitoutuvan kumppanin mies saa tälläisestä naisesta itselleen. Kaikkein paras on kun naisella ei olisi ollut yhtään kumppania, mutta jos on ollut yli 3 elossa olevaa kumppania, niin minä pidän naista viallisena ja arvostelukyvyttömänä, kun on kerran tarvinnut vaihtaa noin monta kertaa. Myöskin nämä modernit naiset, modernit seksistä nauttivat irtosuhteiden sahaajat, jätän omaan arvoonsa välittömästi.
Ihan uteliaisuudesta: Missä vaiheessa tapailua/tutustumista, kysyt naiselta kuinka monen kanssa hän on ollut?
Oma ensimmäinen kertani oli 39 vuotta sitten näppylänaamaisen poikaystäväni kanssa. Voin kertoa sinulle, etten vuosikymmeniin ole peilannut seuraavia kertoja sen kautta :-DDD
En käy treffeille, enkä ns. tapaile naisia. Elän elämääni, ja keskustelen niiden ihmisten kanssa, jotka eteeni tulevat. Jos joku nainen minusta kiinnostuu, tulee se historiakin sieltä esille kyselemättäkin, sille joka osaa vähääkään rivien välistä lukea. Eteenkin jos pukeutuminen ja ulosanti on tyrkkyä, ei siinä tarvitse luulla olevansa jotain ainutlaatuista sellaiselle ihmiselle. Oma moraalini on todella korkea, enkä suostu tekemisiin kevytkenkäisten kanssa. Minä tahdon olla naiselle jotain arvokasta ja ainutlaatuista, sekä tahdon naisen olevan minulle sitä samaa. Ainutlaatuista tavaraa ei jaeta kuin karkkia maailmalle, jokaiselle joka kehtaa pyytää. Tästä syystä yksin eläminen on tuttua, eikä se edes haittaa kun tulee mainiosti itsensä kanssa juttuun! Sadanvuoden yksinäisyyskin on parempi, kuin elää elämäänsä hut*un kanssa.
Hyvähän se on uskotella itselleen että toisen seksuaalihistorian näkisi ulkonäöstä. Esim. minä olen kiltin naapurintytön näköinen, hiljainen ja ujo, en kiroile, pukeudun peittävästi jne. mutta silti minulla on ollut useita yhdenillanjuttuja. Et varmasti huomaisi sitä ulkonäöstäni tai käytöksestäni.
Uskallan lähes varmuudella väittää, että sinua jututettuani, sinun moraalisi kyllä selviäisi minulle. Ulkonäkö on vain yksi asia todella monesta, mihin kiinnittäisin sinussa huomiota. Se on ehkä yksi selvimmistä, mutta ei todellakaan paras keino arvioida ihmistä näissä asioissa. Sinä kertoisit sen minulle joko suoraan sanallisesti, tai sitten sanattomasti, etkä edes huomaisi, mitä kaikkea tulitkaan itsestäsi kertoneeksi. Minä olen itse jo sen verran vanha kettu, että en sinulle syytä kertoisi, miksi en suhteeseen ryhtyisi. Ei sillä sinun kannaltasi mitään väliä olisikaan, yksi syy on ihan yhtä hyvä, kuin toinenkin.
Oma tapasi suhtautua ja itsesi tituleeraaminen "vanhaksi ketuksi" kertoo ettei oma menneisyytesi kestä päivänvaloa, joten sinua en kyllä edes harkitsisi treffikumppaniksi.
Kyllä menneisyyteni kestää päivänvalon, oikein erinomaisesti, jollei kestäisi, en sitä muiltakaan voisi edellyttää. Tämä sana "vanha kettu" ei sisällä sitä, mitä sinä sen mahdollisesti ajattelit sisältävän. Sitä kun on tullut harmaata partaan, osaa ajatella asioita eri tavalla, eikä sitä kättä tarvitse laittaa liedelle selvittääkseen, onko kuuma vai ei. Nimen omaan "vanhaksi ketuksi" tulevat ne, joiden ei ole tarvinnut tehdä kaikkia virheitä oppiakseen asioita. On osattava ajatella asioita muutenkin kuin kokeilemalla. Virheiden tekijöistä tulee lähinnä kehäraakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkään sinkkuna ollut lähes täysin varmasti on täysin kykenemätön kunnon avioliittoon. Kunnon avioliitossa ei ole enää sinä vaan me. Jokaisessa asiassa joudut ottamaan toisen ihmisen huomioon ja jopa saada kaikenlaista paskaa niskaasi toisen ihmisen takia (ei tarkoita aina sitä että se toinen olisi niihin syypää).
Kun on avioliitossa niin et voi enää tehdä vapaita taloudellisia päätöksiä. Et voi enää päättää yksin koska harrastetaan seksiä. Et voi yksin päättää monta lasta hankitaan. Et voi päättää sitä mitä viikonloppuna tehdään etkä sitä mitä lomana tehdään. Joka ikinen päivä joudut tekemään lukemattomia kompromisseja.
Pitkään sinkkuna ollut ei ole enää oikeasti kykenevä niihin kompromisseihin.
Kunnon avioliitto vaikuttaa mielenkiintoiselta käsitteeltä. Ei sentää aito avioiliitosta puhuta?
Tässä sivusta toisten avioiliittoja - kunnon, aitoja, epäaitoja ja kunnottomia - seuranneena, vaikuttaa useimmiten että kunnoton ja epäaito ovat yleisempiä. Joillakin harvoilla vaikuttaa olevan "kunnon" parisuhdekin siinä avioliitossa: että sitä seksiä edes joskus mm. saa. Avioliitoissa vaikuttaa erittäin usein olevan kaksi "minää" - ei suinkaan "me". Tosiaan: taloudellisia päätöksiä tehdessä kyllä voi olla "me" - täällä oli kiihkeä keskustelu 4 lapsen äidistä, jonka aviomies kielsi tiskikoneen hankinnan, kun "me" päätimme niin, vaikka nainen yritti puolustella, että pääsisi helpommalla "minän" (eli täysin yksin) tekemistään kotitöistä. Mutta rahat oli "meidän" eli yhteisiä, eli miehellä oli veto oikeus. Tosiaan: kaikenlaista paskaa joutuu saamaan ja sietämään "meidän" vuoksi.
Miksi olla katkera tai vihainen siitä, että jollakulla on 10 tai 50 seksikumppania? Kun tosiaan se, joka haluaa, että toisella on vain 1 ennen häntä, voi aina sellaisen valita. Ja olla itse yhtä kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkumies, ikää 33v ja panoja jotain sadan ja kolmensadan väililtä, arvio koska en ole pitänyt kirjaa tai laskenut kun ei ole ollut tarvetta.
No naiset, kiinnostaako yli sadan panon mies naista, jos on kuitenkin lojaali, eikä ole koskaan suhteessa pettänyt?
Itsellä reippaasti vähemmän miehiä, mutta en kyllä arvostele muita seksikokemusten perusteella. Joten todellakin kelpaisit, arvostan ettet ole pettänyt ja rohkenen myös olettaa, että olet kohtalaisen kokenut ja ennakkoluuloton, sopivan rietas mies. ;)
N38
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut viimeisen kolmen vuoden aikana ehkä 50-70 naista seksikumppanina. En tätä voi kertoa kuin anonyymina, koska ihmisillä on aika ahdas mieli. Ehkäisyt on olleet kunnossa ja mitään seksitautia ei ole koskaan ollut. Kaikkien kanssa on hyvät välit ja hymyillään tavatessa.
Onnellisimmillani kuitenkin olen ollut tässä välissä olleessa suhteessa, jolloin sain rauhan. Opin myös itsestäni sen, että olen silloin erittäin uskollinen, vaikka houkutuksia oli paljon.
Olen pohtinut avauksen aihetta sen verran, että en varmaan voi tästä olla koskaan täysin rehellinen tulevalle kumppaniehdokkaalle. Toivoisin löytäväni hieman samanlaisen kokeneen naisen, joka olisi kuitenkin säilyttänyt laillani semmoisen kiltteyden, uuden löytämisen riemun ja leikkimielisyyden, eikä ole ns. "paatunut". En ole mikään seksiaddikti, että mieluummin panostan laatuun kuin määrään.
Eipä tuota tämän paremmin voi sanoiksi pukea, mitä itsekin ajattelen. :)
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usean sadan panon miehen on oltava hyvä sängyssä, kun on kerta noin monesta eri naisesta kokemusta! ....tai näin voisi ainakin luulla.
Mä olin teininä huolissani siitä, olenko hyvä vai en, onko tarpeeksi iso jne. Sitten kun aloin seurustella ensi kertaa 16-vuotiana ja menetin poikuuteni, epävarmuus jäi ja kuvittelin että olin hyvä sängyssä kun sain tyttikselle tuotettua orgasmeja. Myös kokoni sai kehuja. Olimme molemmat ekaa kertaa sängyssä. Seurustelua jatkuikin 3 vuotta ja opin melko hyväksi. Eron jälkeen löysin uuden tytön vietettyäni noin vuoden sinkkuna ja järkytys olikin suuri, sillä tällä olikin ihan eri näköinen vagina eikä hän pitänyt erityisemmin niistä jutuista, joilla olin aiemmin saanut exäni huutamaan hoosiannaa. Nielin ylpeyteni, myönsin itselleni että en ollutkaan niin hyvä sängyssä, mutta halusin oppia tämän uuden tyttökaverin tavan saada nautintoa ja ennen pitkää opininkin. Seksi oli sen jälkein mahtavaa. Erosimme kuitenkin puolen vuoden jälkeen. Mutta olin ymmärtänyt, mistä hyvässä seksissä oli oikeastaan kyse: kokeilemisesta. Niinpä seurustelun sijaan halusin kokeilla yhdenillan juttuja, "säätöjä" yms. ja opin lisää. Moni likka tykkäsi aivan erilaisista asioista ja aina sai ns. "aloittaa alusta", mutta en minä kertaakaan ajatellut, että olenpas kokematon ja huono, vaan olin todella innoissani: minkähänlainen tämä nainen on sängyssä, mistäköhän hän pitää ja onkohan se jotain aivan uutta! Jos on, niin mahtavaa!
SInkkuaikaa oli, myös muutama seurustelusuhde ja nyt kolmekymppisenä minulla on ollut yli 100 eri seksikumppania ja viime viikonloppuna olin aivan mykistunyt kun menin senkyyn sellaisen naisen kanssa, joka halusi aivan totaalisen uusia juttuja!
Oma yhteenvetoni on seuraava: hyvä seksi on yhtä kuin avoin mieli. Tämä tarkoittaa sitä, että et voi opetella ennalta kaikkea ulkoa, vaan se oppiminen on ikään kuin orgaaninen prosessi. Jos olet tarpeeksi itsevarma tai vain pidät suunnattomasti seksistä, niin tämä ei ole sinulle ongelma. Jos et ole heti hyvä, opit sen aika nopeasti - ja loppua ei ole - kun luulet harrastavasi elämäsi parasta seksiä, niin sseuraavalla kerralla jotain aivan mieletöntä voi tapahtua, joka tuntuu vielä paremmalta!
m30
Jotenkin tunnut pitävän seksiä aika teknisenä juttuna, vaikka hienosti tajuat sen moninaisuuden ja naisten erilaisuuden keskenään. Niistä miehistä joiden kanssa on ollut "maailman parasta seksiä" mulle ei ole jäänyt mieleen temput joita osasivat, vaan sellaiset kiihottuneet yhteisyyden ja luottamuksen kokemukset. Se ei ole paras, jonka kanssa sain eniten orgasmeja ja kokeilin eniten juttuja, vaan se, joka myös emotionaalisesti jätti jonkun jäljen.
Pitää nyt kuitenkin muistaa, että seksi ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa. Totta kai entiset parisuhteeni ovat "jättäneet jäljen", mutta vapaa seksi on ehkä enemmän sellainen tässä ja nyt kokemus. Totta kai siihen liittyy tunteet, jos vaikkapa baarin tanssilattialla päädyt suutelemaan ihanaa naista lempibiisisi soidessa ja pieni nousuhumala vielä nostaa tunnelmaa, niin kyllä se on nimenomaan tunne, joka meidät vie sinne yhteiseen makuuhuoneeseen ja siinä hetkessä kaikki tuntuu huumaavalta ja mahtavalta. Joku juttu sopii yhteen nyt paremmin kuin koskaan. Monesti aamulla tämä fiilis onkin sitten jo poissa, mutta kyllä se nimenomaan tunteella syntyi, ei teknisenä seikkana. Seksiä teknisenä pitävä voisi olla vaikka mies, joka matkustaa Amsterdamiin punaisten lyhtyjen alueelle, valitsee näyteikkunasta mieleisensä naisen, kertoo mitä haluaa tämän tekevän ja sitten suorituksen jälkeen maksu.
m30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut viimeisen kolmen vuoden aikana ehkä 50-70 naista seksikumppanina. En tätä voi kertoa kuin anonyymina, koska ihmisillä on aika ahdas mieli. Ehkäisyt on olleet kunnossa ja mitään seksitautia ei ole koskaan ollut. Kaikkien kanssa on hyvät välit ja hymyillään tavatessa.
Onnellisimmillani kuitenkin olen ollut tässä välissä olleessa suhteessa, jolloin sain rauhan. Opin myös itsestäni sen, että olen silloin erittäin uskollinen, vaikka houkutuksia oli paljon.
Olen pohtinut avauksen aihetta sen verran, että en varmaan voi tästä olla koskaan täysin rehellinen tulevalle kumppaniehdokkaalle. Toivoisin löytäväni hieman samanlaisen kokeneen naisen, joka olisi kuitenkin säilyttänyt laillani semmoisen kiltteyden, uuden löytämisen riemun ja leikkimielisyyden, eikä ole ns. "paatunut". En ole mikään seksiaddikti, että mieluummin panostan laatuun kuin määrään.
Eipä tuota tämän paremmin voi sanoiksi pukea, mitä itsekin ajattelen. :)
N
No niin! Nyt sitten enää kävelet mua kaupan hyllyllä vastaan ja aletaan oleen! :D
Nojoo, todellisuudessa rakkauden löytäminen ei olekaan aivan niin helppoa ja sen etsiminenkään ei ole aina niin mieltä palkitsevaa puuhaa. Joten keskityn nyt itseeni, omaan elämääni ja kyllä - odotan että se yksi tulee vastaan, kun sitä vähiten odotan. Ei tartte ku olla valmiina. :)
T. Sama