Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni lähti jännämiehen matkaan pari kuukautta sitten

Vierailija
22.09.2016 |

Äsken tuli kadulla vastaan mustan silmän kanssa. Katseemme kohtasivat millisekunniksi kunnes hän käänsi katseensa nolostuneena maahan. Pakko myöntää että nauroin huutonaurua sisäisesti, ja päällekkin päin minulla oli sellainen vittumainen virnistys naamalla. Hehheh :,)

M24

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vahingonilo tuollaisessa tilanteessa on aivan inhimillistä, olkoonkin lapsellista. Minun ex-poikaystäväni jätti minut yllättäen, kertomatta syytä, mutta haukkui minut kaikille yhteisille tuttaville tylsimykseksi (olen rauhallinen, herkkä ja mietteliäs, ehkä vähän tylsä, mutta ystävien keskuudessa pidetty). Ja kyllä nauratti makeasti, kun kuulin, että hänen nykyinen tyttöystävänsä on strippari. Hän häpeilee nykyisensä ammattia ja koittaa peitellä ja salata sitä, mutta asia on yleistä tietoa paikkakunnalla. Yhteisten tuttujen mukaan hän on yrittänyt taivutella naista vaihtamaan alaa. Olen vahingoniloinen, vaikka voin rehellisesti sanoa olevani nykyisessä parisuhteessani onnellisempi kuin koskaan.

Vierailija
22/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vahingonilo tuollaisessa tilanteessa on aivan inhimillistä, olkoonkin lapsellista. Minun ex-poikaystäväni jätti minut yllättäen, kertomatta syytä, mutta haukkui minut kaikille yhteisille tuttaville tylsimykseksi (olen rauhallinen, herkkä ja mietteliäs, ehkä vähän tylsä, mutta ystävien keskuudessa pidetty). Ja kyllä nauratti makeasti, kun kuulin, että hänen nykyinen tyttöystävänsä on strippari. Hän häpeilee nykyisensä ammattia ja koittaa peitellä ja salata sitä, mutta asia on yleistä tietoa paikkakunnalla. Yhteisten tuttujen mukaan hän on yrittänyt taivutella naista vaihtamaan alaa. Olen vahingoniloinen, vaikka voin rehellisesti sanoa olevani nykyisessä parisuhteessani onnellisempi kuin koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama provo jatkaa täällä:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2667838/nainen-tiesitko-teinityttona-16-…

sori ei oo mun aloitus ja tää ei oo provo. t.ap

Vierailija
25/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden puolison ammatti on kuitenkin vähän eri asia kuin pahoinpidellyksi joutuminen.

Vierailija
26/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno stoori, Pena. :)

Taitaa kuitenkin olla Pirkon kirjoittama stoori.

Vierailija
27/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäs sai kun jätti sut. Kaikki, jotka jättää jonkun sietääkin tulla hakatuksi. 

Vierailija
28/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin sä kyllästyt kirjoittamaan näitä tarinoitasi? Totuus on, että sulla ei ole koskaan ollutkaan mitään tyttöystävää. Vietät päiväsi Vauva-lehden keskustelupalstalla keksien tällaisia tarinoita. Mikset tee jotain elämällesi?

Tosi on. Silloin, kun tämä satusetä on poissa palstalta, näitä tarinoita siitä, miten "tyttis" ei anna pillua, laihduta tai mitä milloinkin, ei palstalla näy. Nämä toistavat ihan samaa kaavaa. Esim. kerran, kun satusetä sai vähän pahemmin palstalla siipeensä, etusivulla ei yhtäkkiä ollut lainkaan valitusta siitä, miten naiset ovat kauheita/rumia/huoria/pihtareita/liian hyvännäköisiä tai tyttis pihtaa/lihoo/lähti toisen matkaan/ei anna panna perseeseen. 

Kyseessä on satutäti, ei -setä. Oikea mies olisi nauranut päin naamaa.

Vierailija
29/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro.

Vierailija
30/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä sitten olet, kiltti mies? Kiltti ja kunnollinen mies, joka nauttii siitä, että joku joutuu väkivallan kohteeksi?

Oikeasti olet pelkkä trollipeikko, mutta kaikki tuollaiset viestit kaivavat vain entisestään maata itseään kiltteinä ja kunnollisina pitävien miesten jalkojen alta. Ainakin itse juoksisin kovaa, jos tutustuisin netissä mieheen, joka esittäytyisi kiltiksi. Kiitos sinun ja kaltaistesi.

No mitä vittua? Nainen jätti ap:n toisen miehen takia ja sitten kun siltä mieheltä saa turpaan, niin tuossa on jokainen normaali ihminen vähän salaa iloinen. Kuten sinäkin olisit, jos miehesi lähtisi lennosta toisen naisen matkaan ja sen kanssa kävisi jotenkin paskasti.

Vierailija
31/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä sitten olet, kiltti mies? Kiltti ja kunnollinen mies, joka nauttii siitä, että joku joutuu väkivallan kohteeksi?

Oikeasti olet pelkkä trollipeikko, mutta kaikki tuollaiset viestit kaivavat vain entisestään maata itseään kiltteinä ja kunnollisina pitävien miesten jalkojen alta. Ainakin itse juoksisin kovaa, jos tutustuisin netissä mieheen, joka esittäytyisi kiltiksi. Kiitos sinun ja kaltaistesi.

No mitä vittua? Nainen jätti ap:n toisen miehen takia ja sitten kun siltä mieheltä saa turpaan, niin tuossa on jokainen normaali ihminen vähän salaa iloinen. Kuten sinäkin olisit, jos miehesi lähtisi lennosta toisen naisen matkaan ja sen kanssa kävisi jotenkin paskasti.

No minusta kyllä normaalien ihmisten käyttäytymiseen ei kuulu iloitseminen siitä, että toinen ihminen on pahoinpidelty. Ei vaikka kuinka ero tai pettäminen ottaisi päähän.

Vierailija
32/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen normaali ihminen tuntee pientä vahingoniloa tuossa tilanteessa.

Erilainen aihe mutta pointti sama. Yks tuttava mies halusi aikoinaan lapsia naisensa kanssa, olivat n. 30-vuotiaita. No nainen ei halunnut vaan jätti miehen. Mies löysi nopeasti uuden naisen jonka kanssa perusti perheen ja nyt lapsia 3 ja ikää vähän yli 40v.

No tää nainen joka jätti miehen kun ei halunnut lapsia alkoi potea hirveää vauvakuumetta jotain 5-4v sitten ja jatkuu vieläkin.. ei varmaan tarvitse sanoa että sillä on nyt mies joka ei halua lapsia kun miehellä on jo yksi edellisestä liitosta :D Tuttava mies joka siis lopulta sai perheen kertoi kerran olevansa vähän vahingoniloinen tuon naisen kohtalosta ja en pidä miestä pahana tyyppinä vaan normaalina

Vierailija
33/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siitäs sai kun jätti sut. Kaikki, jotka jättää jonkun sietääkin tulla hakatuksi. 

Sairasta.

Vierailija
34/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se tyttö nyt huomasi, miten paljon Sinulle merkitsi.  Ikävää, että piti käydä niin köpelösti, mutta toisaalta sehän olisi voinut olla Sinun kanssasi pitkäänkin haaskaamassa aikaansa, ennenkuin olisi huomannut, ettei psykopaateilla ole mitään moraalia...

Vierailija
35/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen normaali ihminen tuntee pientä vahingoniloa tuossa tilanteessa.

Erilainen aihe mutta pointti sama. Yks tuttava mies halusi aikoinaan lapsia naisensa kanssa, olivat n. 30-vuotiaita. No nainen ei halunnut vaan jätti miehen. Mies löysi nopeasti uuden naisen jonka kanssa perusti perheen ja nyt lapsia 3 ja ikää vähän yli 40v.

No tää nainen joka jätti miehen kun ei halunnut lapsia alkoi potea hirveää vauvakuumetta jotain 5-4v sitten ja jatkuu vieläkin.. ei varmaan tarvitse sanoa että sillä on nyt mies joka ei halua lapsia kun miehellä on jo yksi edellisestä liitosta :D Tuttava mies joka siis lopulta sai perheen kertoi kerran olevansa vähän vahingoniloinen tuon naisen kohtalosta ja en pidä miestä pahana tyyppinä vaan normaalina

No minusta kyllä normaalien ihmisten käyttäytymiseen ei kuulu iloitseminen siitä, että toinen ihminen kärsii lapsettomuudesta. Ei vaikka kuinka ero ottaisi päähän.

Vierailija
36/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lollotus sama lollottaja jatkuu uudella otsikolla http://www.vauva.fi/keskustelu/2667866/miksi-annat-jannamiehen-kohdella…

Vierailija
37/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta.

Niin on. Sitä minä yritinkin tuolla kärjistetyllä kommentilla sanoa. Hienoa, että ymmärsit. 

Vierailija
38/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lollotus jatkuu edelleen http://www.vauva.fi/keskustelu/2667513/haluaisin-vain-olla-jannamies

sun kiusaks nostan tän

Vierailija
40/40 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi