Aholoiden Westendin talo myynnissä
Kommentit (95)
Aika kallis bunkkeri jos ei meri näy. Ja täysin mielikuvituksettomat ratkaisut mm. keittiö, laatoitukset, saunatilat...
Tämä oli lehdessä useasti viime vuonna
Tosi kivan oloinen ja näköinen vaikka kuvia ei ollutkaan paljoa. Miinusta tulee sijannista, sillä suora näkymä kadulle isoista ikkunoista, ellei halua peittää niitä verhoilla, jolloin taas alkuperäinen idea kärsii. Mutta jos kuvittelisin tuon jollekin rantatontille siten, ettei Espoon rantaraitti kulkisi rannassa, niin sitten.... :D
Niin siis kenen? EIkö Jenni Ahola asunut jossain Tampereella?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se lätkäpomo
Häh?
NHL pelaaja ja konkurssiin menneen Bluesin toimitusjohtaja
Ei harmainta aavistusta keistä Aholoista nyt puhutaan, mutta ulkoapäin talo miellyttää mun silmää. Sisältä ankea, mutta ehkä se on myyntiä varten stailattua mahd. "neutraaliksi". Myyntikuvat kannattaisi aina ottaa tyhjästä asunnosta, jolloin huoneista, mittakaavoista, valosta yms. saisi paremman kuvan.
No, ME ei olla muuttamassa, eikä varsinkaan espoolaiseen omakotitaloon, niin en voi kuin toivottaa Aholoille menestystä myyntiin.
Mä olen monesti miettinyt, miksi suomalaiset "hienoistoalueet" on täynnä tollasia rumia ja sieluttomia betonibunkkereita ja muita tyylittömiä mötiköitä?
Jos ja kun ihmisellä on rahaa, niin miksei talosta rakenneta kunnon kartanoa?
Noihin taloihin anyway uppoaa sievoiset summat rahaa, joten voisihan siihen tyylikkyyteenkin vähän panostaa.
Halvan näköisiä noi.
Tapiolan vakuutusyhtiön aulassakin on kotoisampaa kuin tuossa olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen monesti miettinyt, miksi suomalaiset "hienoistoalueet" on täynnä tollasia rumia ja sieluttomia betonibunkkereita ja muita tyylittömiä mötiköitä?
Jos ja kun ihmisellä on rahaa, niin miksei talosta rakenneta kunnon kartanoa?
Noihin taloihin anyway uppoaa sievoiset summat rahaa, joten voisihan siihen tyylikkyyteenkin vähän panostaa.
Halvan näköisiä noi.
Mä oon taas miettinyt miksi laittaa 2 millii taloon, eikä oo ees järven rannalla tai muuten ihanalla tontilla.
Talossa on kyllä käytetty kalliita materiaaleja mutta aika toimiston oloinen
Oltaisiin ostettu, jos olisi ollut rantatontti.
Eikös tämä ole ollut jo pitkään myynnissä? Onko hinta nyt laskenut vai?
Oikea hinta taitaa pyöriä jossain puolessa pyyntihinnasta. Ei rantaa, ei näkymiä. Tosin sisälle näkee kadulta kuin akvaarioon.
myymässä taloa ennenkuin maksettu
Esittelytekstissä 4x sana tyylikäs😝 ja sit tuo on vieläpä erillistalo, EI omakotitalo.
Hieno talo arvokkailla materiaaleilla, mutta ei kodikas !