Mystinen Trevor Byron selittää mystisen Peterin olemassaoloa
http://m.iltalehti.fi/viihde/2016040321359135_vi.shtml
Täähän menee jännittäväksi, Trevorin olemassaolollekaan ei näytä löytyvän todisteita.
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Peter + Trevor->Pervor
Nyt lipsahti freudilaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt ilmestynyt uusi haastattelu?
Arveluttaa, voiko kukaan olla kuitenkaan niin tyhmä, että lähettäisi oman firman mailista sähköpostia toimittajille salanimellä? Eihän siinä ole kertakaikkiaan mitään järkeä. Nehän osaavat selvittää ip-osoitteet ja kysyvät ihan ekana Axlilta, että kuka se Byron on ja pyytää puhelinnumeroa jne pyrkii kontaktiin.
Kauppalehden mukaan Jook Jointin henkilöstömäärä oli 2 vuonna 2014. Eli tj. Axl ja joku muu, kenties tämä henkilö: https://www.instagram.com/p/BCkH_b5At-W/ ?
Ai Michael Jackson?
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo Trevor olisikin oikea uusi työntekijä, niin miksi hän vastaisi Axlin puolesta kollegalle tulleeseen vanhaan viestiin ja kertoisi siihen Axlin henkilökohtaisia asioita ja jostain "MTV:n ulkopuolisesta konsultista" asioita, jotka hänelle eivät kuulu edes työn puolesta, eikä hän edes varmaan tietäisi yksityiskohtia (jos olisi oikeasti olemassa)? Firmalla kun on näköjään yksi yhteinen sähköposti, eli varmaan Axl on myös viestin nähnyt, tai se olisi hänelle välitetty ja olisi varmaan kyennyt itse vastaamaan. Eli aika heikosti kyhätty tämän kertainen mielikuvituskaveri.
Jackpot
nopee, tee axl feikki facebookki tili Trevorille! kjäh kjäh
Nyt kuulemma Axl ilmoittaa fb-sivullaan olevansa Barack Obama ja joku tunnettu naislaulaja. Alkaa tuo persoonallisuushäiriö karata käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulemma Axl ilmoittaa fb-sivullaan olevansa Barack Obama ja joku tunnettu naislaulaja. Alkaa tuo persoonallisuushäiriö karata käsistä.
Ja on raukka joutunut omasta mielestään median ajojahdin kohteeksi. Siihen vois kyllä auttaa sekin, ettei itse koko ajan lähettelis iltalehdelle sähköpostia. Jotenkin huvittavaa tämä Axlin touhu. On itse koko ajan touhoomassa asian tiimoilta ja sitten itkee kun lehdet kirjoittaa. Itsehän se oikein tuntuu haluavan, että kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
nopee, tee axl feikki facebookki tili Trevorille! kjäh kjäh
Ja Peterille. Tässä olisi hyvä profiilikuva.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/08/15/article-1045159-024909E700000…
Kopsatkaa Axelin uusin päivitys tähän?
En oo feississä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016040521367536_vi.shtml
Pakko olla nyt myös rehellinen ja paljastaa koko totuus. En ole vain Axl Smith, vaan olen myös kaksi muuta henkilöä. Olen Amerikan Presidentti Barack Obama, sekä pop-prinssi Justin Bieber. Tämä kaikki on totta.
- Axl
(vai onko "Axl Smith" edes olemassa?)
#LehdistöLynkkaus #Ajojahti #AlkaakoTarinatLoppumaanKesken #Illuminati#Area51 #JatketaanpasSittenKunTämäTapausOnKäsitelty #GimmeABreak
Ettei vaan Axl kuvittelisi itsestään nyt liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on raukka joutunut omasta mielestään median ajojahdin kohteeksi. Siihen vois kyllä auttaa sekin, ettei itse koko ajan lähettelis iltalehdelle sähköpostia. Jotenkin huvittavaa tämä Axlin touhu. On itse koko ajan touhoomassa asian tiimoilta ja sitten itkee kun lehdet kirjoittaa. Itsehän se oikein tuntuu haluavan, että kirjoitetaan.
Lukutaitoiset varmaan huomaavat että tämä ketju on pelkkää länkytystä ja vittuilua ja solvausta ilman mitään informaatiota. Kaikki mitä Axl sanoo tai ei sano on ketjun jankuttajien mielestä huvittavaa ja valetta ja sitä väännellään ja käännellään kunnes se on ihan muuta kuin mitä on alkujaan sanottu. Tätä voidaan kutsua someajojahdiksi. Samaa tekevät mm. iltalehden toimittajat ja kommentaattorit koska 10 sekunnin googlaus ja pari soittoa mtv:n siivoojille on sama kuin kattavasti tutkittu juttu.
Miksi sinä et itse huomaa mitä olet tekemässä? Onko elämäsi tosiaan niin surkeaa että ainoa huvisi on ottaa milloin kenetkin kohteeksi ja ruveta heittämään paskaa?
Mikä onkaan aamulänkyttäjän todennäköisin ensimmäinen vasta-argumentti?
"sä oot ite axl" in 4, 3, 2, 1...
(en ole, tykkään vittuilla idiooteille ja sinä olet helppo kohde)
Kelpaisiko Trevorin puhelinnumero joka on sama kuin Axl?
Kädet ristiin.
Minä uskon Trevor Byroniin,
mediayhteyksistä vastaavaan,
Jook Jointin kadonneeseen työntekijään,
ja uskon Peteriin,
ulkopuoliseen mentoriin,
mahtavaan energiaan,
joka otti suojaansa,
toimi salanimellä,
joka opetti kaiken mediamaailmasta,
joka kärsi MTV:n aikana,
ajojahdattiin,
kuoli ja haudattiin,
astui alas tuonelaan,
sai sittenkin kuuluviin tarinansa,
tuli tutuksi mediassa,
istuu Axlin, kolleegansa, oikealla puolella ja on
sieltä tuleva kertomaan totuuden ja vain totuuden.
Ja Axliin, Jook Jointiin, aktiivisuusrannekkeisiin,
videovalvontaan, itsensä suojeluun,
ja iankaikkisiin tiedostoihin.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo tyyppi pitää muita idiootteina, luulee olevansa itse kovin älykäs tällä pelleilyllä. Unohtaa vain sen, että suurin osa on tätä Axl älykkäämpi ja kaikki paskanjauhanta ei mene läpi niinkuin hän kuvittelee.
-Seppo
Se on juuri narsismin ydintä, ja huippunoloa kun niin läpinäkyvää. Tässä tapauksessa ei nolota tyypin puolesta, tosin. Veikkaan että ei vieläkään tajua olla hiljaa. Täällä jo vihjeitä siitä... On niin fiksu että harhauttaa ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tyyppi pitää muita idiootteina, luulee olevansa itse kovin älykäs tällä pelleilyllä. Unohtaa vain sen, että suurin osa on tätä Axl älykkäämpi ja kaikki paskanjauhanta ei mene läpi niinkuin hän kuvittelee.
-Seppo
Se on juuri narsismin ydintä, ja huippunoloa kun niin läpinäkyvää. Tässä tapauksessa ei nolota tyypin puolesta, tosin. Veikkaan että ei vieläkään tajua olla hiljaa. Täällä jo vihjeitä siitä... On niin fiksu että harhauttaa ...
Otahan se lääkityksesi välillä.
Äkseli voi olla puoliksi suomalainen, mutta valitettavasti suomalaisen miehen selkäranka on jäänyt geeneistä uupumaan.
Tunnen sekä Peterin että Trevorin.
t. Enkeli-Elisa