Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloja kokemuksia gynekologilla/urologilla?

Vierailija
22.03.2016 |

Juu, objektiivisesti EI ole noloa vaikkapa päästää pyyppy gynen pöydällä, mutta subjektiivisesti noloa se yhtäkaikki on. Niin minulle kävi tänään, ja hävettää vieläkin, kun pääsi haisuli suoraan lääkärin naamalle. Mutta ehkä nyt jo naurattaakin. :)

Onko muilla noloja kokemuksia alapäälääkärikäynneiltä? Tai ihan yleispuolelta tietenkin myös!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyppy? Wtf???

Vierailija
2/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyppy? Paskat vai pieru vai mitä kummaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyppy :D reps!

Vierailija
4/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkasin gynen käteen.

Vierailija
5/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyppy? Wtf???

Lapsuudenkodissani pieruja kutsuttiin söpösti pyypyksi kunnes pikkusiskoni kasvoi muutaman vuoden. Oli sellainen pierukone, että vanhemmat halusivat kai pierulle vähemmän lasta "hävettävän" nimen, kun joutuivat isompaa (2-3) lasta jo lopulta ohjaamaan vessaan piereskelemään vaikkapa kun oli vieraita.

Nyt käytin tuota sanaa muuten vaan, sorry jos loukkasin. :)

Ap

Vierailija
6/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän muidenko sitten pitäisi tietää teidän perheen itse keksimän sanan merkitys? Huh.

Vierailija
7/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja meidän muidenko sitten pitäisi tietää teidän perheen itse keksimän sanan merkitys? Huh.

Luulin, että on kaikille tuttu! Minun mokani, kaipa on vaan minulle niin itsestäänselvyys.

Ap

Vierailija
8/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, haisi ihan viikon vanhalle kanammunapaskalle

-gynekologi

Vierailija
9/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ kysyin muiden kokemuksia, jotka olisivat kenties mielenkiintoisempia kuin omani...

Ap

Vierailija
10/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette ole tosissanne, miten voi yksi "pyyppy" aiheuttaa tällaiset alapeukutukset! :D

Pahoittelen, koetin vain heittää kevyen ja hyväntuulisen keskustelun palstalle. Turhaan. :)

Palataanpa ajassa kymmenen minuuttia taakse päin aiempaan keskusteluun: Axl Smith, rasismi ja terrorismi! 😽

Ap

Vierailija
11/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buu pyyppy-ap!

Vierailija
12/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ette ole tosissanne, miten voi yksi "pyyppy" aiheuttaa tällaiset alapeukutukset! :D

Pahoittelen, koetin vain heittää kevyen ja hyväntuulisen keskustelun palstalle. Turhaan. :)

Palataanpa ajassa kymmenen minuuttia taakse päin aiempaan keskusteluun: Axl Smith, rasismi ja terrorismi! 😽

Ap

Älä välitä. Tuntuu että tähän aikaan päivästä täällä on lähinnä turpaansa aukovia raukkoja vastailemassa.

Vierailija
13/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Külla menee gynekologin ryöpäivä pilalle kun rupsahtaa pyyppy kasvoille!

Vierailija
14/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo pyyppyihminen ole sama, kuin ryö- tyyppi?

Vierailija
15/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah.. Pieru on kyllä oikeasti hävettävää.. Mulla lievempi jutut, kyn gyne jotai naureskeli, että hetki, otan tän hiuksen täältä ensin pois..

Vierailija
16/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin oli, kun gynekologi halusi tunnustella myös peräsuolen kautta, ja täysin varoittamatta laittoin sormen sinne. En ehtinyt kertoa, että minulla on aivan valtava ripuli. Niinhän siinä kävi että kun sormen otti pois, tuli vesip*skaa tutkimuspöydälle, eikä ihan vähän. Gyne laittoi vielä minut itse siivoamaan sen ja moitti siitä että olin tullut kun on ripuli (no, minulla on lähes aina, kun on IBS vatsasairaus). Minä itkin ja siivosin. 

Vierailija
17/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloin oli, kun gynekologi halusi tunnustella myös peräsuolen kautta, ja täysin varoittamatta laittoin sormen sinne. En ehtinyt kertoa, että minulla on aivan valtava ripuli. Niinhän siinä kävi että kun sormen otti pois, tuli vesip*skaa tutkimuspöydälle, eikä ihan vähän. Gyne laittoi vielä minut itse siivoamaan sen ja moitti siitä että olin tullut kun on ripuli (no, minulla on lähes aina, kun on IBS vatsasairaus). Minä itkin ja siivosin. 

Oikeasti??? 😨

Vierailija
18/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahah.. Pieru on kyllä oikeasti hävettävää.. Mulla lievempi jutut, kyn gyne jotai naureskeli, että hetki, otan tän hiuksen täältä ensin pois..

Voi ei! :D

Ap

Vierailija
19/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo pyyppyihminen ole sama, kuin ryö- tyyppi?

Voi, en ole, mutta sattumalta juurikin lapsuudenkodissani tapasi isä mennä aina aamuisin nimenomaan "röihin"!

Jotenkin kuvotti tuo sana jo tuolloin...

Ap

Vierailija
20/57 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pariin kertaan joutunut näyttämään kaluani lääkärille erinäisten syiden vuoksi. Viimeksi lääkärinä oli ilmeisesti joku kandityttö, sillä kun itse olen 40v, niin tuli olo, että suunnilleen 17v tyttäreni näköinen tyttö siinä ottaa kaluni käteen ja tutkii sitä. Ei todellakaan ollut kiihottava tilanne. Tuli jotenkin inhottava fiilis. Jotenkin setämäinen, jos ei nyt pedofiilimäinen sentään. Vaikka toki ymmärrän, että työtään hän teki ja seksi oli siitä kaukana. Mutta jotenkin vaan tuli paha fiilis.