Minkä näistä dvd hankinnoistani katson seuraavaksi?MIKSIKÖHÄN TÄMÄ VIESTI POISTETTIIN EILEN:-DD
Gilmoren tytöt,Boston legal,Gossip girl,The Mentalist,Ruma Betty,Suits,Big love,Mullan alla,Muodon vuoksi,Totuuden anatomia vai House?Kertokaa mitä noista suosittelisitte ja keksiikö joku miksi ihmeessä tämä viesti eilen poistettiin?
Kommentit (6)
Ihania sarjoja sulla siellä!Joko Boston legal tai House.Niissä on mun lemppari ystävyydet Alanin ja Dennyn ja Housen ja Wilsonin välillä.
Minä poistaisin välilyöntien puutteen ja huutamisen vuoksi, jos olisi valta poistaa.
Ilmoitan poistoon kaikki kommentit, joissa ei virkkeitä eroteta välilyönnillä.
T: ÄIKÄN OPE
Mullan alla on parhaita sarjoja koskaan.
Muodon vuoksi oli hyvä, kun olin nuorempi. Nyt katsoin sen uudelleen vähän vanhempana, ja olihan se ihan jees, muttei ollenkaan niin ihmeellinen kuin joskus. Aika pinnallista, mikä yllätys.
Gilmoren tytöt on hauskaa hömppää, jossa on nokkelaa dialogia.
House on loistava. House on ihana hahmo kaikessa inhottavuudessaan ja inhimillisyydessään, ja pidän muutenkin sarkasmista.
Big Love on mielenkiintoinen, siinä on aika ärsyttäviä mutta myös herkullisia hahmoja.
Boston Legalia edelsi Oikeus ja kohtuus, joka on oikein hyvä sarja. Ei komediaa niin kuin BL.
Gossip Girl, Totuuden anatomia ja Ugly Betty ovat omaan makuuni aivan turhia. Mentalistia en siedä sen päänäyttelijän takia.
Ostamasi dvd:t ovat patriarkaalisen naisvihan ilmentyä. Katselisit naisohjelmia. Siksi eilen raportoin viestisi ja se poistettiin. Nyt raportoin sen uudestaan.