Xenian tuparit

Vierailija

Sushia, karkkia ja sipsejä. Tyylikäs menu.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

venäläisiä sukujuuria

Suomenruotsalaisia, ei venäläisiä.

Aha, venäläisestä nimestä ja äidin kodinsisustustyylistä vedin hätäiset johtopäätökset

Vierailija

Lainaus:

tunnen Xenian.

Blogissaan kertoo toisen vanhemmistaan olevan suomenruotsalainen, mutta on puhunut aina suomea ja käynyt suomenkielisen koulun. Kertoo myös, ettei ole venäläisiä sukujuuria.

Toki blogissaan saa kusettaa miten jaksaa, mutta eiköhän valheella olisi melko lyhyet jäljet tässä tapauksessa...

Vierailija

Lainaus:

Ei se tee Xeniasta suomenruotsalaista että toinen vanhemmista on suomenruotsalainen.

Ei kukaan ole niin väittänytkään? Täällä on sanottu, että hänellä on suomenruotsalaisia JUURIA (ja toinen vanhemmista on suomenruotsalainen).

Mullakin on venäläisiä juuria (venäläinen isoäiti), mutten silti pidä itseäni suomenvenäläisenä. ;)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Ei se tee Xeniasta suomenruotsalaista että toinen vanhemmista on suomenruotsalainen.

Ei kukaan ole niin väittänytkään? Täällä on sanottu, että hänellä on suomenruotsalaisia JUURIA (ja toinen vanhemmista on suomenruotsalainen).

Mullakin on venäläisiä juuria (venäläinen isoäiti), mutten silti pidä itseäni suomenvenäläisenä. ;)

Varsinkaan jos isoäitisikään ei ollut suomenvenäläinen...

Vierailija

geenit eivät ole erillaiset kuin muullakaan kantaväestöllä:) Mites kun mun äiti on Ruotsissa asuttujen vuosien jälkeen muuttanut takaisin suomeen ja puhuu vallan ruotsia, onko hänkin nyt sitten suomenruotsalainen? Hän tosin puhuu oikeaa ruotsia eikä suomen ruotsia joka hänen korviinsa kuulostaa juntilta:)Ja mun isä on ruotsalainen eikä koskaan asunut Suomessa. Olenko siis suomenruotsalainen ruotsalaisilla juurilla ja ruotsin kielen taitoisena???? Vaikka mun juuret on siis Tukholmassa eikä Tammisaaressa tai Korsnäsissä:)Mun mielestä suomenruotsalaiset on juntteja eikä minulle nyt yhtäkkiä tule mieleen mikä heitä yhdistää ruotsalaisiin, kieltäkään eivät osaa kunnolla.

Xenia on hyvännäköinen suomalaisen näköinen tyttö jolla on erikoinen etunimi. Jasminekaan ei ole suomalainen nimi mutta sitä esiintyy ihan suomalaisilla sukujuurilla melkoisen paljon:)Vai onko niillä kaikilla itämaiset juuret. Mummunmammanpojankaimanserkkuja???

Vierailija

Lainaus:

Mun mielestä suomenruotsalaiset on juntteja eikä minulle nyt yhtäkkiä tule mieleen mikä heitä yhdistää ruotsalaisiin, kieltäkään eivät osaa kunnolla.

Juntimpia kuin oikeat ruotsalaiset.

Vierailija

Häiritsevää. Sama ilmiö todella monella ihmisellä, joka postaa kuvia kodistaan. Eikö ihmiset omista kirjoja, eivätkö he lue niitä vai pitääkö kirjat piilottaa Bestå-kaapin pimeimpään nurkkaan?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat