Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro noloin housuun pissaamiskokemuksesi aikuisiältä

Vierailija
29.08.2011 |

niin kerron omani.

Kommentit (188)

Vierailija
1/188 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vasta kehtaan kirjoittaa tän vaikka huomasin ketjun jo aiemmin.

Aikanaan kun oli muoti että pidettiin sellaisia micmacin vyötäröltä tiukkoja ja lahkeista leveämpiä lilan värisiä housuja ja ketjuja lanteilla niin olin jonottamassa just raflaan opiskelufrendien kanssa ekoja kertoja. Sit pohjia juoneena tuli pitkässä jonossa aivan pakottava pissahätä ja kävin kysyyn portsarilta josko pääsis aiemmin vessaan. En päässyt silmiä räpsäyttelemälläkään :) ja lopulta oli jo pakko lähteä sivummalle hakemaan paikkaa "lorotukselle piilossa".

Vyöni oli lenkeissä ja ne ketjut lanteilla oli mennyt ihan sotkuun sen vyön kanssa. Tiukat housut kun oli niin alas niitä ei saanut ajoissa ja housuunhan siinä paniikissa sitten pissit tuli!!! Parin kilsan kotimatkahan siinä oli kirkkaassa kesäillassa ihmisten taivasteltavana ns. kusi sukassa ja nuoret posket punottaen sitten edessä, enkä ole likkakavereille syytä häviämiseeni sinä iltana koskaan kertonut....

Vierailija
2/188 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liru liru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/188 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

patikoimassa. Istuin tulipaikalla muka märälle kelolle ja silloin lirahti. Hyvin vähän ehti tulla, kun heräsin, ei edes patja kastunut.

Siitä on jo vuosia eikä ole toistunut.

Vierailija
4/188 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen miettinyt, sattuuko opettajille usein tuollaisia tilanteita?

Vierailija
5/188 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se on liian nolo!!!

Vierailija
6/188 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oltiin metsässä ulkoilemassa ja piti käydä siinä sitten pissallakin, niin vaikka olin tarkkaan katsonut joka suuntaan ettei ketään näy missään niin jostain syystä kuitenkin hetken päästä tajusin tuijottavani jonkun sienestäjämiehen silmiin pöksyt kintuissa. Mies kyllä katosi näköpiiristäni yhtä nopeasti kuin mitä oli siihen ilmestynytkin.

Vierailija
7/188 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että hävettää vieläkin. Join hirmusti viinaa ja juteltiin niin, etten malttanut mennä vessaan. kun viimein lähdin sinne hortoilemaan, oli liian myöhäistä: pissa alkoi valua jalkaa pitkin. Olin päässyt n. eteiseen saakka. ex-melkein-anoppi tuli perässä ja luuli että heidän uusi koiranpentunsa oli tehnyt taas uudet pissat ja alkoi raivota. Nolostui kun tajusi että se olin minä. Pyyhki kuitenkin kuset pois jäykkä ilme naamallaan. Emme ikinä saaneet asiaa puhuttua. Mutta sen jälkeen en ole ikinä saanut kutsua heille. Se sattuu enemmän kuin se että asia olisi käsitelty silloin ja olisin voinut pyytää anteeksi.

Vierailija
8/188 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuin sohvalla kyykyssä ja hieroin alapäätäni sähköhammasharjalla ja tuli valtava orkku mikä kesti ja kesti ja nautin mutta samalla pissa alkoi syöksyä enkä voinut pysäyttää sitä!!! nolotti ja hävetti ja sohva likaantui. orkkelit oli hyvät mutta pidätyskyky meni, harjassa oli aika voimakas hieronta.

Vierailija
9/188 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos aikuinen ei osaa käydä ajoissa vessassa!!! Ei ole tervettä kuseksia kauppojen nurkkiin. No ehkei nuo jutut ole tottakaan.

Vierailija
10/188 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa noin 20-30min, ja kesken tuli hirveä pissahätä. Bussi oli tietysti aivan täynnä (perjantaiyö Helsingissä), ja mukavan kirkkaasti valaistu. Olin joku 10min päässä omaa pysäkkiä, kun housuun tippui pari tippaa. Mutta kaikkihan tietää, että jos tulee pari, niin ei siinä voi enää pidätellä. Farkut, kengät, penkki, kaikki ihan märkinä minuutin sisällä. Viereinen matkustaja lähti hiljaisena pois hetken päästä. Olisin voinut vajota maan alle. Kun oma pysäkki tuli, niin onneksi minulla oli iso huivi mukana, jonka heitin hartioille, niin ettei kukaan nähnyt läpimärkää takapuoltani.

Vierailija
11/188 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos aikuinen ei osaa käydä ajoissa vessassa!!! Ei ole tervettä kuseksia kauppojen nurkkiin. No ehkei nuo jutut ole tottakaan.

-jos on ollut viihteellä

-jos on muuten vain juonut paljon, ja siihen päälle joku naurattaa / jos on sellaisessa paikassa, että tietää ettei pääse pitkään aikaan vessaan.

Vierailija
12/188 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisinhan minä voinut bussista jäädä ulos ja käydä siellä pimeässä tekemässä tarpeeni, mutta tähän aikaan asuin itä-Helsingissä, ja en nuorena tyttönä uskaltanut jäädä odottelemaan seuraavaa bussia yksin yöhön, varsinkin kun bussi kulki vähän huonompien alueiden kautta.

Vierailija
13/188 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ostoskeskuksessa ja join pari kuppia kahvia. sitten menin prismaan katselemaan jumppatossuja. tarvitsin välttämättä sellaiset. katselin hyllyjä ja yhtäkkiä alkoi tuntua kova paine alapäässä.

juoksin äkkiä hedelmäosastolle ja olin aika paniikissa. esitin katselevani siinä banaaneja ja pidin jalkoja ristissä. alapäähän alkoi ihan sattua ja tuli tosi hikinen olo.

juoksin äkkiä takaisin kenkäosastolle ja istuin pikku penkille missä saa sovittaa niitä. mietin että mitä teen nyt kun on niin paha olla.

alapäähän sattui jo ja minua alkoi itkettämään. hiki valui otsalla ja selässä ja oli pakko alkaa hyppimään tasajalkaa. hypin siinä käytävällä ja tihrustin itkua. sitten sain itkukohtauksen ja itkin kovaan ääneen ja pitelin alapäätä kaksin käsin.

yhtäkkiä tuli kuuma aalto ja pissa alkoi syöksyä käsilleni. samalla tuntui niin helpottavalta mutta samalla nolotti ja hävetti ja itkin kovaan ääneen. pitelin edelleen alapäätä kaksin käsin ja seisoin siinä keskellä käytävää haara-asennossa.

pissaa vain tuli ja tuli. se kesti todella kauan. äärimmäisen pitkän ajan päästä se loppui ja minuakaan ei itkettänyt enää. lopetin itkemisen ja katselin, kun housuni olivat läpimärät ja sen näki. lattialla oli iso lätäkkö.

menin hieman kauemmas ja niistin nenäni ja kuivasin käteni. etsin sopivat jumppatossut ja menin kassalle.

Vierailija
14/188 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saanut viidennen lapseni ja meille oltiin juuri hankittu lasten kaipaama trampoliini. Sinne minäkin kipusin parin viikkoa synnytyksestä ja pomppasin kerran, pomppasin toisenkin, lopulta sain aikaa kunnon pomppuja... sitten jo lirahti ja seuraavallakin pompulla. En nyt koko rakkoa tyhjentänyt, mutta kuitenkin riittävästi että pöksyt kastuivat.

Vierailija
15/188 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla, mutta parikertaa olen ulkopuolisen nähnyt..

Olin shoppailemassa ja päätin sitten mennä metrolla seuraavaan paikkaan. Samassa metrossa tuli joukko jotain 17-19v poikia(?) Katselin, että naurattaako yhtä kun se huojui, mutta istuin niin lähellä, että sivusilmällä katsoin. Huomasin, että sillä on kova hätä. Kaverit vaan sanoi, että: Kyllä sä kestät loppuun, pääset kuselle sit ku jäädään, ennen vaihtoo ehit. " Yms. Katselin, kun poika "piteli" itsestään ja katseli ulos tuskaisena. Metro jäi ja poika rynnisti ulos ja oli puunjuurelle kusasemassa, ei vaan saanut housuja auki. Oli se kyllä näky. Poika hyppi ja piteli toisella kädellä lujasti kiinni. Yhtäkkiä se metro tuli, ei poika ollut ehtinyt. Kamut oli sillee äkkiääkkiä tuu! Poika huusi ett pakko päästä!! Menin samaa metroo ja poika melkein huusi siellä hädästä. Se vaihteli asentoa ja yhtäkkiä, kun se oli seisonut se alko kusta. Kusi valu lattialle ja kaikkialle. Se sano ett eiii nyt tulee! Nolo -.-

Vierailija
16/188 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

cool

Vierailija
17/188 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä loistava rakko, mutta yhden kerran on vahinko päässyt käymään. Tapahtui Tukholmassa. Olin joskus after work -lasillisella Mosebackenilla työkavereiden kanssa töiden jälkeen. Join yhden ison oluen, jonka jälkeen oli hieman vessahätä. Kävin kurkkaamassa naistenhuoneen ovella, mutta jono oli kauhea ja paikka niin siivoton, että päätin luottaa mainioon rakkooni. 

Lähdinpä siitä sen yhden jälkeen metrolle, joita kulki järkyttävän harvoin, ehkä 20 minuutin välein. Metrossa pääsin onneksi istumaan, mutta siinä alkoi jo pissahätä olla sitä luokkaa, että silmiin puski kyyneleitä. Tippa taisi lirahtaa siihen istuimeenkin, mutta suht kunnialla selvisin parinkymmenen minuutin metromatkasta. Asemalta oli kuitenkin vielä vartin kävelymatka. Lähes puolessa välissä tajusin, etten selviäisi kotiin asti, joten päätin hoiperrella (jalkoja piti pitää mahdollisimman ristissä, siitä hoipertelu) lähimpään varjopaikkaan (kunnon pusikkoa ei ollut). Siihen sitten lorottelin, housut jalassa. Helpotus oli melkoinen. Ohikulkuliikennettä oli jonkun verran, mutta oli niin pakkohätä,etten voinut välittää. 

Nolotti silti, kun kuitenkin olin selvin päin...

Vierailija
18/188 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kussut housuuni intissä leirillä, koska vilu, nälkä ja väsymys. Olimme valvoneet siinä vaiheessa 34 tuntia putkeen, olin vartiopaikalla (jolta ei missään nimessä saanut poistua edes hädälle!) ja pakkasta about 20 astetta.  Hetken se lämmitti..! Ilmeisesti tästä johtuen olin sairaana seuraavan viikon.

Vierailija
19/188 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oli 6kk, kun lähdin ystäväni kanssa viihteelle. oli joulukuun alku..

päälläni olivat lyhyt villakangas-takki, pillifarkut & nahkasaapikkaat. aloitimme yhdessä paikassa, jossa join nopeaan tahtiin 4 lonkeroa & sitten päätimme vaihtaa paikkaa. olin kyllä käynyt vessassa, mutta.. oikaisimme torin läpi, kun aloin tuntea rakossani pakotusta joka voimistui sekunneissa sietämättömäksi!

yritin kävellä todella tuskaisena, jalat ristissä . en päässyt eteen enkä taakse.

ja sitten tapahtui katastrofi: aivastin. lämmin ryöppy kasteli jalat ja aloin itkeä silkasta järkytyksestä. kaveri lohdutteli ja tilasi taksin siihen keskelle toria, oli melkoinen ilme muuten taksikuskilla kun itkevä & kusihätäinen nainen kömpi kyytiin..! mies kävi koputtelemassa ovella, kun putsasin epätoivoisesti saappaita kylppärissä perse paljaana mutta ei onneksi tiennyt mitä siellä tein

Vierailija
20/188 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelin aika kännissä matkalla vessaan tutun kanssa. oli kauhea hätä ja tuttava vaan puhui ja puhui, jotenkin en voinut lähteä siitä mihinkään, vaikka oli painostava hätä. lopulta sitten tunsin, kuinka en voinut enää liikahtaakaan ja yhtäkkiä pissa alkoi valua jalkaa pitkin. päällä oli hame ja yritin vaan olla muina naisina vaikka jalkojen alle tuli pieni lätäkkö. kun se loppui lähdin vessaan. en tiedä huomasiko tuttava, koska baarissa oli paljon ihmisiä ja aika hämärää. todella noloa silti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi