Oletteko jo hakeneet salaiseksi agentiksi?!
https://supo.fi/henkilotiedustelijaksi
Paljonkohan tuohon hommaan tulee hakemuksia, jos siihen puolustusvoimien vastaavaam tuli 10 000?
Hakisitteko, jos osaisitte venäjää/kiinaa?
Kommentit (23)
En osaa kiinaa ja/tai mikä se toinen kieli oli mitä vaadittiin, venäjäkö? En sitäkään.
20 vuotta sitten olisin varmaankin kiinnostunut, nyt en enää. Tuskin kuitenkaan olisin tullut valituksi.
Tuossa olisi hyvä pesti. Sen vakanssin nimike on VAKOOJA, tiedän ominaisuuksiltani tuohon sopivaksi tyypiksi. Olen nuuskijatyyppi, tarkkaluonteinen, tarkkasilmäinen, vähän ovela, osaan hahmottaa kokonaisuuksia ja pidän jännityksestä. Laitoin jo hakemuksen menemään, toivottakaa onnea matkaan.
En ikinä. En tykkää salaisuuksista. En omista, enkä muiden.
Valitettavasti minulla on jo nuuskijan tehtävä, meidän talonyhtiön Ulla Taalasmaana.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olisi hyvä pesti. Sen vakanssin nimike on VAKOOJA, tiedän ominaisuuksiltani tuohon sopivaksi tyypiksi. Olen nuuskijatyyppi, tarkkaluonteinen, tarkkasilmäinen, vähän ovela, osaan hahmottaa kokonaisuuksia ja pidän jännityksestä. Laitoin jo hakemuksen menemään, toivottakaa onnea matkaan.
Semmoiset valitaan joiden yhtäkkistä kuolemaa ei kukaan ihmettele.
Eihän noihin hommiin haeta. Niitä tarjotaan. Ne vain haluaa kaikki rysyn ujuttamat ja antenniosaston tyypit ilmoittamaan itsensä.
hehe. olisiko katiska vastavakoojille.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noihin hommiin haeta. Niitä tarjotaan. Ne vain haluaa kaikki rysyn ujuttamat ja antenniosaston tyypit ilmoittamaan itsensä.
Luuletko että ujuttamat ilmoittaa itsestään, eikä kannata lähettää hakemusta omalla nimellä, tosiaan jää jälki siitä.
Oletteko hakeneet ihmelääke terapiaan hoitoon? Suosittelen se pelastaa kaikelta! Sitoudutte vain siihen se on parasta ihmelääkettä mitä on olemassa!
Kyllä on kokemusta. Ja vaatii , että sulla ei ole tavallista elämää. Mm. edes oma äiti ei tiedä missä asut- kaikki tiedot suojatta. Sulla ei ole kaveria. tai jos on, niin joudut valehtelemaan esim missä olet -muka- töissö. jne jne.
eli elät yksin. ei puolisoa jne. keksit jotain jos joku kysyy missä oot duunissa.
Surkee liksa suhteessa hommaan. Voit joutua menemään sinne ja tänne koska tahansa lyhyellä varoitusajalla. Lisäksi valtion hommissa byrokratiaan menee paljon aikaa kun pitää olla kuitit kaikesta, mentävä julkisilla jos ei muuta mahdollisuutta mitenkään, ihan tajuton duuni yhdestä reissusta saatikka pikalähtö reissun tunti raportointi kun on miljoona sääntöä meneekö se ja se klo aika ylityöhön, saldoon, normiin vai ei oikein mihinkään.
t. Valtiolla töissä ollut
Vierailija kirjoitti:
Kielitaidostasi (sen surkeudesta) päätellen älysi ei riitä.
Sain jo koodinkin, 007 ja lupa tappaa.
Tynkkis-Sebu voi viimein hakea oikeaksi agentiksi!!!
Olisi jännää, mutta ei ole tuota kielitaitoa ja sosiaaliset taitoni ovat huonot, joten en pärjäisi. Kirsikkana kakussa minulla on todella huonot hermot, joten olisin koko ajan ihan hermoromahduksen partaalla huolesta ja stressistä. Joten en hakenut.
Olen jo erittäin salainen agentti. Niin salainen etten aina edes itse tiedä olevani agentti. Eikä siinä vielä kaikki. Tämä on niin salaista ettei siitä makseta mitään enkä tiedä minkä tahon agentti olen. Kuitenkin tämä kaikki on niin salaista etten voi kertoa enempää.
En hakisi. En pidä siitä, että minut määrättäisiin töihin ties mihin maahan ties miksi aikaa. Olen turvallisuushakuinen ja tarvitsen suunnitella.