SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
SK kirjoitti:
En ihan ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla epävirallisella kansalaisluottamuksen menettämisellä. Jos kyseessä ei ole oikeudellinen tai säännelty asia, niin tarkoittaako se vain epäsuosiota? Epäsuosio ei kuitenkaan ole mikään määritellyn kestoinen tai mitenkään muutenkaan täysin säännönmukainen asia, joten kysymys ei vaikuta näin tulkittuna mielekkäältä.
Oletko Atomwaffen- tai Hammerskinstyylinen esteetikko, siltä kuulostaa?
En katsoisi olevani, sillä en esimerkiksi haaveile julkisesti joukkosurmista. Jos kuitenkin haluat keskustella aiheesta lisää tai esimerkiksi ehdottaa parempaa kuvausta, niin se olisi ehkä hyvien tapojen mukaista tehdä siinä ketjussa, missä asiasta on muutenkin puhuttu.
edit: Tai voit aloittaa aiheesta ihan omankin keskustelunsa.
En ihan ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla epävirallisella kansalaisluottamuksen menettämisellä. Jos kyseessä ei ole oikeudellinen tai säännelty asia, niin tarkoittaako se vain epäsuosiota? Epäsuosio ei kuitenkaan ole mikään määritellyn kestoinen tai mitenkään muutenkaan täysin säännönmukainen asia, joten kysymys ei vaikuta näin tulkittuna mielekkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Sanavalintasi paljastavat seuraamaasi materiaalin todella nololla tavalla.
En tosiaan ehkä ole ihan perillä ääriajattelun ja joukkosurmafantasioiden kuumimmasta hotista, vaan tietämykseni aiheesta on takavuosien hesarin otsikoiden tasoa.
En käytä. Multa skulais bamlata slangiakin, mut meitsi diggaa skrivaa vakavist keisseist iha bögefinskil.