SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien tämä on ollut mielipideasia? Päihteitä ovat päihdyttävät aineet eli alkoholi, huumeet ja päihtymistarkoituksessa otetut lääkkeet.
Nykyään puhutaan usein yleisesti päihteiden käytöstä, koska perusalkoholistit vähenevät ja suurin osa päihdeongelmaisista on sekakäyttäjiä. Harva päihderiippuvainen käyttää vain yhtä ainetta.
Hetkonen, olenko mennyt tähän asti möläyttämään aiheetta liimanhaisteluintohimoni, kun minulta on kysytty päihteidenkäytöstä??
Ediilin terassilta on löydetty jäänteitä kolmestakin eri leikkeleestä.
Turmion Kätilöt - Teurastaja ja Steen1 - Veri Vetää Itään tulevat mieleeni. Ensimmäinen on mielestäni yhä tosi kova kipale, mutta jälkimmäinen hieman hyvän maun vastainen uhkaavuudessaan.
Nykyään kirjautuneena omia viestejään voi muokata melko vapaasti, jos haluaa korjata jotain. Ennen aikaa viestin muokkaamiseen oli vain minuutti, ja yleensä viesti katosi kokonaan, jos sitä yritti muokata.
Anglismien misuseen.