SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Aina jaksaa huvittaa se, että tämä kyseinen somehöyryäjä on Venäjän turvallisuusneuvoston varapuheenjohtaja.
Toivottavasti hän pitää työnsä ja vapaa-aikansa tiukasti erillään, ja Käärijän tavoin "en oo arkena tää mies laisinkaan", sillä hänen eskalationistinen ja siltoja polttava ulosantinsa sopii yhtä hyvin hänen pestiinsä, kuin oma ulkonäköni sopisi Suomen anoreksialiiton puheenjohtajalle.
Vierailija kirjoitti:
SK kirjoitti:
En tiedä tarkkaa vastausta, mutta voi olla, että jos leipälautaskulttuuria ei samalla tavalla ole englantia puhuvissa maissa, niin täysin vastaavaa sanaa ei ole. Itse sanoisin vaikka bread tray tai ihan bread plate, mutta voi joku tarkempikin ilmaisukin olla.
On. Virallisilla päivällisillä katetaan leipälautanen ja voiveitsi. Tosin sitä leipää ei syödä kuten meillä.
Itse ajattelin siis leipälautasen viittaavan nimenomaan lautaseen, jolta on tarkoitus syödä leipää. Eli en ajatellut leipälautasen vain tarkoittavan lautasta, joka ei ole pääruokaa varten.
En tiedä tarkkaa vastausta, mutta voi olla, että jos leipälautaskulttuuria ei samalla tavalla ole englantia puhuvissa maissa, niin täysin vastaavaa sanaa ei ole. Itse sanoisin vaikka bread tray tai ihan bread plate, mutta voi joku tarkempikin ilmaisukin olla.
Mitä tarkoitat sillä, että työnantaja on kiukkuinen? Mitä sinun tulisi siis hänen mielestään tehdä?
Itse kasseissa pitäisi olla viivakoodi, kuten muissakin tuotteissa.