Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user SK

SK

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

42/58 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olisit laittanut otsikkoon *HÄTÄTIEDOTE PALSTALLE KAIKKI MUMMUKAT JA MUMMUKKAMIELISET ÄMPÄRITTÄMÄÄN RAPARPEREJA KIIRE NYT HETI*

 

Pelkään, että tuolla otsikolla asian tärkeys ja kiireellisyys voi jäädä huomaamatta joltain ja sitten on raparperit ihan taivasalla luonnon armoilla ilman ämpäriä.

Aloitusteksti taas olisi pitänyt kirjoittaa asian henkilökohtaista merkityksellisyyttä tähdellistävään klassikkotyyliin: "Mitä sä teet kun sä näät raparperin? Minä kerron nyt sulle, mitä sä tuut tekemään. Sä et mieti, vaan sä ämpärität sen."

40/58 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APUA! Mistä saan tähän hätään oikeanlaisen ämpärin D; ?

Minulla on vain ropponen, lekkeri ja muutama vasu😭😭. Puoli valtakuntaa ämpäristä!!

31/91 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suhteessa, mutta aikuisviihdesisällön tuottaminen ei sinänsä nähdäkseni ole paheksuttavaa tai mikään henkilökohtainen turn-off. Eli en eroasi.

1/2 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ymmärtäväni, mitä haet takaa.

Kyseessä ei kuitenkaan ehkä välttämättä ole ristiriitaa, vaikka olen itsekin puhunut esimerkiksi työmoraali- ja työmarkkinakonseptien välisestä ristiriidasta.

Kuitenkin voidaan ehkä ajatella, että kehotukset suosia suomalaista ovat vain eräänlaista markkinointia, jonka on tarkoitus toimia markkinamallin sisällä, eikä kumota esimerkiksi omaa hyötyään maksimoivan kuluttajan periaatetta. Samoin esimerkiksi työmoraalipuheiden voidaan ehkä ajatella olevan vain jonkinlainen neuvottelutaktiikka työmarkkinajärjestelmän puitteissa, eikä varsinaisesti kehotus hylätä markkinamallia.

53/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On! Odotan erityisesti Israelin upeaa balladia. Huolimatta kaikesta laulajaan kohdistetusta rasismista yritän nauttia laulukilpailusta. 

Rasismista? :D Jepjep.

Kohtuuttomia nuorelle naiselle ollaan oltu, mutta ei rasismin takia. Eihän tuo nuorinainen voi olla syyllinen lähi-idän tapahtumiin mitenkään. Biisi tylsä, vaikka Israelilla on yleensä hyvät menobiisit.

Ei kai häntä syyllisenä tapahtumiin pidetäkään, mutta kai hän voi valita, ketä hän päättää lähteä edustamaan.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.