SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Ei ole, mikä on ehkä hieman sääli, sillä viime vuonna katsoin lähetyksen ja esitykset olivat mielestäni ihan hienoja.
En itse tykkää sipseistä, enkä hirveästi välitä useimmista jäätelöistä, limuista tai kekseistä.
Pulla ja karkit sitä vastoin...
Vierailija kirjoitti:
Konservatismin nousua, aborttikieltoja länsimaissa, sovinismin uutta tulemista, varallisuuserojen kasvamista, arvomaailman kovenemista, työntekijöiden oikeuksien polkemista ja tiedevastaisuutta. Kaikkea taantumusta. Vaikuttaa että nuorempi sukupolvi haluaa kaikin keinoin huonomman maailman.
En tiedä miten asia on muissa maissa, mutta ainakaan Jenkeissä tuota aborttikieltoasiaa, tai konservatismia ja reaktionaarisuutta ylipäätänsä, ei kyllä aja niinkään nuorempi polvi vaan juuri keski-ikäiset ja vanhemmat. Esim. https://www.statista.com/statistics/1079504/abortion-support-age-level-…;
Ylipäätänsäkään nuorisolla ei ole hirveästi poliittista päätäntävaltaa monissa länsimaisissa demokratioissa nuorten poliittisen passiivisuuden ja kyseisten maiden ikärakenteiden takia. Eli nämä lakien asteella tapahtuvat jutut, kuten aborttikiellot tai työntekijöiden oikeuksien polkeminen, eivät varmaankaan ole mitenkään nuorten vaan juuri vanhempien ihmisten vetämiä asioita.
Mikä olisi näyttöä siitä, että joku on viisas? Miten siis mittaisit viisautta?
Ei kai laulajaa hänen syntyperänsä takia boikotoida, vaan siksi, koska hän on lähtenyt kisaan edustamaan Israelia? Vaikka voi tietty olla, että jotkut boikotoivat häntä rasistisestikin, niin uskoisin, että kyseessä on melko marginaalinen ilmiö.