SK
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
En. Olen kaksinkertainen.
Leukani ainakin on.
Mutta vauvapalstailusta myönnettäviä bonuksia kyllä kannatan varauksetta.
En tiedä, onko näiden tukien jakaminen mielekästä, sillä tietääkseni vastaavat maksut esimerkiksi Unkarissa eivät ole juuri lisänneet syntyvyyttä pidemmällä aikavälillä näiden ohjelmien korkeasta hinnasta huolimatta. Määräaikaisena kampanjana idea voisi ehkä olla hyvä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ei haittaa, eli en vastusta "epäluonnollista" ulkonäön muokkausta sinänsä.
Kaikki kosmeettisten operaatioiden lopputulokset eivät välttämättä miellytä omaa silmääni. Kuitenkaan niissä ei ole nähdäkseni mitään kategorista vikaa.