SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ajattelit mennä? Kerrotko maan, jossa asiat on paremmin? Joo ja sodan jälkeen sulla tuskin on sitä työpaikkaakaan enää, että kannattaa alkaa pakkaamaan.
Oikeastaan lähes jokaisessa euroopan maassa asiat on paremmin kuin suomessa.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tän palstan aivan järkyttävän epäkohteliaat, kaikkitietävät, inhottavat tyypit purkaa tänne vain pahaa oloaan ja ovat mukavia ihmisiä oikeassa elämässään.
Kyseessä ei ehkä ole pelkkä toivon asia, sillä on nähdäkseni melko selvää, että netissä anonyymistä käyttäydytään huonommin kuin livenä. Esimerkiksi tämä klassikkopätkä pohjautuu nettikäytöksen omituisuuteen tosielämässä:
Riippunee tarkoituksesta. Selainversioista oletettavasti ChatGPT tai Claude.
Käytän paljon Nous Hermes 3 405B Instructia, jota voi käyttää ilmaiseksikin https://openrouter.ai/nousresearch/hermes-3-llama-3.1-405b:free .
Haluatko näyttää vihaiselta? Toivotko, että läheisesi ja vastaantulijat jättäisivät sinut rauhaan? Ongelmiisi on helppo ratkaisu; tilaa heti Norsunviiksetin 3000 ja nauti omasta ajastasi!