Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user SK

SK

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

8/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti jotain huumeslangia, johon viittaa myös se, että äidin silmät ovat jo kuin Sumatrat.

7/7 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietoisuudesta ajatellaan fysikaalisesti, niin todennäköisesti kyllä.

Tunteiden varsinainen tunteminen on oletettavasti jotakin tietoisuudessa tapahtuvaa, eikä esimerkiksi psykologiassa tai kognitiotieteissä ole mitään yleisesti hyväksyttyä tietoisuuden mallia. Kuitenkin varmaanki ollaan yleensä sitä mieltä, että tietoisuus on aivojen/hermojen toiminnasta riippuvaista. Sekä tietoinen että tiedostamaton ja automaattinen lihas- ja aivotoiminta edellyttää välittäjäaineita, ja niiden normaalin toiminnan häiriöt voivat johtaa kuolemaan.

Esimerkiksi niin sanotut hermomyrkyt, joita esiintyy myös luonnossa, tietääkseni yleensä vaikuttavat välittäjäaineiden toimintaan tukkimalla reseptoreja yms., ja voivat johtaa kouristusten lisäksi hengityksen lamaantumiseen tai sydänkohtauksiin.

91/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SK kirjoitti:

Tosi harvoin on kukaan ikävästi kommentoinut ulkonäköäni livenä. Ehkä pari kertaa on peruskoulussa sanottu läskiksi, mutta siinäpä se melkein onkin.

Jos et ole huomannut.

Voi olla. En yleensä kovinkaan herkästi tulkitse mitään livenä sanottua piilovittuiluksi.

Jotain on siis voinut mennä ohi, mutta toisaalta en ehkä ole myöskään päätynyt näkemään enemmän halua loukata jossain huonosti muotoillussa möläytyksessä, kuin mitä siinä oli tarkoitettu olevan.

7/9 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lääkärit lobbaavat heille edullisen sääntelyn puolesta. 

81/137 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin on kukaan ikävästi kommentoinut ulkonäköäni livenä. Ehkä pari kertaa on peruskoulussa sanottu läskiksi, mutta siinäpä se melkein onkin.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.