SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Obamaa pidetään hyvänä puhujana.
Häntä pidetään hyvänä puhujana.
Häntä pidetään hyvänä puhujana, vaikka hänen tyylinsä saattaa joskus olla ärsyttävä.
Keisari kirjoitti:
SK kans samalla linjalla että civilization on hyvä. Pellaillu aina sillon tällön sen olemassa olosta asti.
Civilizations on minusta siitä erittäin kunnioitettava sarja, että sen kaikki pelit ovat mielestäni ainakin jollain tapaa hyviä, vaikka ne eivät myöskään ole pelkkiä "uusia tapetteja" vanhoilla mekaniikoilla.
Joitain parhaita ja/tai eniten pelattuja pelejä: HoMM3, Civilizations-sarja, WoW (Shadowlandsiin asti), Dwarf Fortress, XCOM: Enemy Unknown, Bungien Halo-sarja (erityisesti Halo 2), Doom Eternal ja Infinity Engine-pelit.
Lähiaikoina olen pelannut Slay the Spireä, joka on ollut koukuttava.
Ja San Andreas on nähdäkseni paras GTA, tosin en ole vitosta hirveästi pelannut.
Kyseessä on siinä mielessä filosofinen aihe, ettei tieteellisesti pystytä havaitsemaan minkään asian olevan ääretön. Lienee kuitenkin mahdollista, että vaikka tila, jonka pystymme havaitsemaan, on aina äärellinen, ei tämä välttämättä ole koko universumi, joka voi myös olla ääretönkin.
Eli lyhyesti: havaittava maailmankaikkeus on äärellinen, koko maailmankaikkeudesta ei voida sanoa.
Tulin sanomaan, että minusta olisi kiva, jos joka juhlapäivällä olisi oma teemaleivoksensa. Muut kommentit lukeneena ei kyllä enää tee mieli.