SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärme platter on hyvä myös. Savustettuna vaskitsaa,rantakärmestä ja kyytä.
Minulle kyythonia. Myrkkykuristajakärmekset ovat nami-ruokaa. Rantakärmeskin käy. M51
Mulle muhkea pooa ja koopra paistikkaat.
Musta mampa on myös hyvää. Miten jukuertti platter muuttui kärmesiltamaksi? M51
Yogurtuutuus herkku käärme ky booa käärme, luu nappi käärem tiktok makuja esim silmälassi ja kyy käärme, yogurtti sisilissko tai uutuus ramta käärme Pöljä😡😡 valoja päälle???
Vierailija kirjoitti:
Vähän säälittää ne 68 prosenttia amerikkalaisista, jotka eivät äänestäneet Trumppia.
Miten niihin tullaan suhtautumaan ulkomailla? Alkavatko ne esittää kanadalaisia, että välttyisivät vihamielisyydeltä?
Ainakin vanhempi sukupolvi tietää ja muistaa, mitä Venäjä oikeasti on. Nuorempia ei voisi vähempää kiinnostaa.
Jos USA alkaa jakaa sotilassalaisuuksiaan, saattavat venäläiset kohta olla Alaskassa ottamassa vanhaa omistustaan takaisin. Siinä on vain 4 km välimatkaa.
Kyllähän ulkomailla varmaankin tiedetään, että USA:ssa jakolinja trumpistien ja demokraattien välillä on jyrkkä, eikä koko kansa seiso nykyisen pressansa takana.
Lojaalit jees-miehet ovat hyviä kätyreitä autokraateille, sillä he ovat riippuvaisia suurmiehestä asemansa ja arvostuksensa kannalta. Ongelmana tässä on tietty se, että korvaamalla kaikki hiukkaakaan ammattietiikkaa omaavat selkärangattomilla mielistelijöillä, täyttyvät virastot ja johtoporras mitä epäpätevimmillä ja vastuuttomilla niljakkeilla.
Jos kestille tulee kauko maista, täytyy häille antaa Maahan tuonti herkku (turkkia yogurtti s. k. y. r ymsyms)!! Vähint. palj. makuja=hillo, voimapähkinä, paahtoleipä (pedillä), uutuus maukuja, tiktok herkku!!!! Mikä makuja?
Jugurd on tiktok on kaikkien vaarallisin käärme saha-käärme, myrkky tappaan 20m päästä Afrikassa vaarallinen isoin on silmälasiafgaani 20m iso voi 10 päästä kutistaa😂😅