Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttäjä3758

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2/2 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Teitköhän testiä ja mitä se näytti? :) Kyllä yhden lapsen aina hoitaa sanon minä! Itselläni on yksi lapsi ja molemmat miehen kans hoidetaan sitä hyvib mielellään! Haluamme lisää lapsia. Ei kannata tehdä aborttia minun mielestä! Varsinkin jos asut sukulaisten lähellä, apua on varmasti saatavilla jne.

1/1 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tietääkseni ole normaalia, mulle neuvolassa sanottu että pitäis kakata 1-2pv välein ja paras ois jos päivittäin. Sinuna ottaisin yhteyttä neuvolaan. Itellä tulee mieleen että oottekohan juottaneet vauvalle tarpeeksi äidinmaitoa/ nestettä, koska nyt on ollut aika lämpimät ilmatkin, niin nestettä tarvitsisi varmasti enemmän. Tuon ikäisellä vauvalla varmaan pääruoka pitäs olla edelleen äidinmaito, tai ainaki meillä 5kk vauva syö vain pari kertaa päivässä vähän pilttejä ja muuten äidinmaitoa. Ruoka vaikuttaa kovettavan kakkaa, joten tulee mieleen ettei teillä vaan ois liikaa kiinteitä, niin että vauvaa ummettaa! :3

1/1 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vedet ja kanavaa oli jäljellä, joten kypsyteltiin misoprostoli- pillerillå jota sain muistaakseni 8h välein. Tätä odoteltiin osastolla ainaki 2vrk eikä mitään oikeen tapahtunut mutta kun otin kuumia jalkakylpyjä supistukset alkoi! Oksitosiini-tippa vasta sai kunnolla supistukset käyntiin. Kaikkiaan kesti 3vrk synnytys ja mulla kerkesi tulla jo kuume ja tulehdus sinne kohtuun ja vauvalle, sain antibioottia ja kipulääkettä suoneen. Kauan kesti synnytys ja vauva jäi vielä hartioista jumiin, hyvä että hengissä selvittiin.

1/1 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että 2pv seksin jälkeen mulla oli aivan järkyttävä mahakipu/polte mahassa, ja pystyin vain makaamaan lattialla huohottaen. Meni närästyslääkkeillä ohi ja ambulanssikin kävi. Olin syönyt hieman tulista ruokaa mutta ajattelin heti että onko mun kohdussa jotain häikkää, ku edellisestä synnytyksestä nii vähä aikaa. Sanoivat vaan että kyllä luonto hoitaa ja jos kohdussa on joku ongelma, se raskaus ei jatku ja kaikki tulee itsestään ulos. Koskaan ei oo sellaista mahakipua ollut! Oli ylävatsalla..

5/6 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pliis tee aborttia , kadut sitä myöhemmin. Itellä nyt 4kk vauva ja tuntuu että seuraava lapsi ehkä 2-3v kuluttua. Vuodet kuluu äkkiä lasten teossa, ekan jälkeen ei tuu ees raskaaksi kuin ehkä 1v jälkeen ja ite raskauskin kestää 10kk. Kropalla kestää aikaa palautua. Siispä jos et nyt tee noita lapsia nii sun ikäisen pitäs kohta kuitenkin ne tehä, jos meinaa, ja voi olla tosi hankala tulla taas raskaaksi. Sitä paitsi kaksoset ois ihanat! Yks tuttu teki abortin ja nyt hedelmöityshoidoissa ku ei tuu raskaaksi!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.