Käyttäjä3758
Seuratut keskustelut
Kommentit
Olen itse vaativassa työssä ja voin kertoa että jos olen tehnyt virheen, olen saanut huutoa ja puhuttelua samantien, ja julkista nöyryytystä koko yhteisön edessä. Olen kuitenkin "vain" lääkäri ja virheet on kuitenkin olleet todella pieniä, eikä mitään katastrofeja. Työasioistani en ikinä ole hypettänyt somessa, se ei ole ammattiarvooni sopivaa eikä oikein sallittuakaan. Olen kuitenkin sitä mieltä että työasiat hoidetaan huolella ja ammattitaitoa pitää itse kehittää ja huolehtia siitä, että hommat hoituu. Itse jokainen tietää onko ammattitaito hyvällä tasolla eikä sellainen ulkokultaisuus ole mistään kotoisin.
En älyä miten pääministeri ehtii koko ajan päivittää somea. Ei varmaan hoida niitä oikeita asioita lainkaan. Itse en ainakaan töitteni ohella juuri mitään somea pahemmin päivitä. Keskittyisi olennaiseen.
Pääministeri on pääministeri ja häneltä odotetaan todella moitteetonta nuhteetonta käytöstä ja esimerkin näyttöä. En voi kuvitella että tuollaisen aamiaisten "vahingossa" ostelun ja kuittien salailun jälkeen enää voi toimia pääministerinä. Ei ole oikea henkilö tuon työn hoitoon. Jopa kiinteistönhuoltaja joka korjasi nytkin meiltä suihkua, teki moitteetonta työtä ystävällisesti. Pienellä palkalla. Tuollainen PM ei sovi suomalaiseen mentaliteettiin.
T. Rehellinen ahkera veronmaksaja
Kyynärpää- taktiikkaa on siis S.M.:llä tullut käytettyä, ja omien etujen ajamiseksi on masinoinut sopivat kätyrit, jotka tottelee eikä kyseenalaista. Johan se on nähty miten tiuskii ja komentelee myös toimittajille ja valokuvaajille. Vastaavalla tavalla kyykyttää ja kontrolloi näitä alaisiaan. Tomerammat kilpakumppanit ja omilla aivoilla ajattelevat henkilöt on raivattu pois tieltä puolueen sisällä, vaikka nimenomaan heidän kans pitäisi tehdä yhteistyötä.
Tuollainen likainen toimintatapa ei kuulu eduskuntaan!
Tulee mieleen Donald Trump joka myös erotti jokaisen "niskuroivan" oman mielipiteensä kertoneen republikaanin, kun ei naama enää miellyttänyt. Tuollaista suuruuden hullua narsistia ei suomen johtoon kaivata! Eduskunnassa on 200 yhtä arvokasta kansanedustajaa eikä kyseessä ole mikään yhden prinsessan hovi.
Jep media-pisteet kotiin, kun auttaa sairasta puoluekaveria. Tärkeiden asioiden hoidosta viis. Huomio kiinnittyy lähinnä twitterissä ja instagramissa höpöttelyyn. Niinku jollakin teinitytöllä.
Oonko ymmärtänyt oikein että mestari on Halla-aho?
Peräänkuulutan ammattiylpeyttä!