Käyttäjä3758
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nostan nyt käteni ylös antautumisen merkiksi. Ei minulla riitä enää aivokspasiteetti
ymmärtämään, miten ihmeessä Marin valikoitui Pääministeriksi.Onneksi vaalit siirrettiin.
Eihän häntä vaaleilla valittukaan. Antti Rinne valitsi hänet kaikkien muiden demarien joukosta, syystä mistä lie.
Minä uskon että Antti Rinne ei omaehtoisesti ois halunnu erota sen posti-jupakan jälkeen ja oudolta se tuntuikin, että hänenkin piti erota kun omistajaohjaus- ministeri Paatero jo erosi. Olen melko varma että S.M. savusti Rinteen eroamaan ja on siellä vallanhimoisena narsistina ollut päänä päsmärinä! Antti Rinteen me kansa oltaisiin haluttu pääministeriksi ja parempi ois ollutkin! Eikä tuommoista Sokoksen myyjää. Rinteellä HIEMAN pitempi ura politiikassa takana!
Kuljet leuka pystyssä vaan, vaikka kuka tulisi vastaan! Ignooraat kiusaajat totaalisesti!
Kauanko aikoo jatkaa noin, odottaako opiskelijavalinnan tuloksia vai aikooko ruveta noilla papereilla ns. pitempi aikaisemman työn hakuun?
Odottaessa opiskelupaikkaa varmaan toimeentulotuki ja asumislisä, jos asuu omillaan. toisessa tapauksessa työttömyystuki kenties mutta kaikenmaailman työllistymissuunnitelmat ja koulutussuunnitelmat pitää tehdä.
Minusta tämä Marinin veronkierto on huomattavasti vakavampi juttu kuin joku Antti Rinteen Posti-jupakka. Tokkopa hän tiesi koko asiasta, Paatero oli se vastaava ministeri. Ja Rinteenkin piti erota. Kulmunin piti erota kun oli käyttänyt valtion rahoja esiintymiskoulutuksiin. Nyt koko Marinin perhe syönyt valtion rahoilla, ja äiti. Kyllä Sanna Marinin pitäisi nyt suoraselkäisesti erota kun on tällaisen tempun tehnyt Suomen kansalle!