Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mies kirjoitti..

Vierailija
26.05.2015 |

Laittoi tekstarin "Luuletko et sun pillus olis jotenki erikoinen"..

Ollaan eroamassa kuten näette. Mutta tää kyllä sattuu.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pelkkää pildeä on ollut hakemassakin, niin onpa hyvä että pääsit eroon.

Vierailija
2/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin vähän samoin kuin joku jo ehdottikin, siis tyyliin miksi hitossa sitä sitten edelleen ajattelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:55"]Vastaisin vähän samoin kuin joku jo ehdottikin, siis tyyliin miksi hitossa sitä sitten edelleen ajattelet.
[/quote]

!!

Vierailija
4/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo nyt on niin läpinäkyvä loukkausyritys, että ei paremmasta väliä. Menee noin henkilökohtaiselle alueelle, ja vielä noin lapsellisesti. Ihan kuin kolmivuotias, joka kiljuu että "äittä on tyhmä". Älä provosoidu. Luulen, että mies odottaa kieli pitkällä pääsevänsä ottamaan vittuilumatsia sun kanssasi. Kamalinta hänelle olisi, jos pysyisit hänen suuntaansa täysin aikuisena. Itke sitten pahaa mieltäsi luotetuille ihmisille ja hauku vaikka päiväkirjaan, mutta miehen suuntaan ole kypsä ja aikuinen. Jos mies käyttäytyy vielä noin, ota vaikka käyttöösi mielikuva hänestä jonain uhmaikäisenä nicopetterinä. Siinä sitten itkupotkuraivoilee keskenkasvuinen miekkonen keskenään.

Vierailija
5/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa: "Hei, en luule ja olenkin kieltänyt miesystävääni jatkuvasta sanomasta niin."

Vierailija
6/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa, älä reagoi mitenkään. Välinpitämättömyys on parasta tuossa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sen osua. Yrittää loukata, älä anna onnistua. Tsemppiä ja jaksamista!!

Vierailija
8/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat: On se. Sinne pääsee kaikki suomalaiset täysi-ikäiset miehet. Miinus yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat vaan että ei varmaan hänen pikkupiliinsä miltään tuntunutkaan.

Vierailija
10/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No eipä se sunkaan munas nyt mikään spesiaali ollut. Sen käyttöä et vieläkään oppinu vaikka kuinka yritin."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa, no ikävä että sinulle on jäänyt niin huono maku, koska todennäköisesti et saa sitä tavaraa pitkään aikaan keneltäkään.

Vierailija
12/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaushan tuo on, mutta mitä sitten? Tai siis tarkoitan, että ei se ole loukkauksena sen kummempi kuin mikään muukaan. Jos mies kutsuu sua paskapääksi, ei se tarkoita, että sun pääsi olisi paskaa tai siinä olisi muuten mitään vikaa. Sun pillusi on varmaan ihan yhtä erikoinen eli tavallinen kuin kaikkien muidenkin pillu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille, että "Enpä ole kyllä ajatellut asiaa."

Vierailija
14/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaisin jotain ylimielisen huvittunutta, että "Jotain tasoa nyt noihin vittuiluyrityksiin hei pliis! :'D "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa että onneks on kiree viellä kun pikku pilillä vaan kokeiltu edes immekalvo oo viellä mennyt!

Vierailija
16/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pahoitit mielesi, mutta erotilanteessa usein sanotaan kaikkea sellaista, millä voi satuttaa toista. Varsinkin, kun ero on tuore asia. Muistan itsekin monet itkut itkeneeni exän ilkeiden sanojen takia. Meillä ainakin tilanne tasoittui ajan myötä ja nykyään ollaan ihan hyvissä väleissä exän kanssa.

 

Vierailija
17/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ohita asia. Vihaisena ja pettyneenä ihminen sanoo kaikenlaista pöljää.

Vierailija
18/18 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan vastaisin että "mitä ihmettä vieläkö sinä sitä minun pillua ajattelet"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi