Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kantaa rahansa venäläiselle huoltoasemalle?

Vierailija
18.05.2015 |

Nimiä nyt mainitsematta ihmettelen, että miksi ihmiset tankkaavat venäläisellä huoltoasemalla, kun kotimaisiakin on tarjolla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnassa ei ole mielestäni merkittävää eroa.

Vierailija
2/8 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kansainvälinen paikka. Moni pitää rahojaan ruotsalaisessa pankissa ja ostaa ruokansa saksalaisesta kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:29"]

Nimiä nyt mainitsematta ihmettelen, että miksi ihmiset tankkaavat venäläisellä huoltoasemalla, kun kotimaisiakin on tarjolla?

[/quote]

Miksi en ostaisi? Lähihuoltsikkani ja seudun halvin bensa. Todellakin ostan jatkossakin ja oikein mielelläni. 

Vierailija
4/8 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät tiedä! Kerro sitten heille, että TEBOIL on ryssien.

Vierailija
5/8 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tankkaan vain kotimaista bensaa. Samalla reissulla kun ostan kotimaisia banaaneja, viinirypäleitä sekä suomalaista kahvia kaupasta. Päälläni on kotimaisesta puuvillasta tehdyt vaatteet. Eiku...

Sitten lista tuotteista, jotka eivät ole suomalaisia, valmistusmaa suluissa Sisu-pastilli (Italia), Jenkkipurukumi (Turkki) Vaasan paahtoleivät (Viro), Vaatteista en edes ole kärryillä, mutta Suomessa ei tehdä paljon mitään. Esim. Suomessa tehtyjä alusvaatteita ei ole juuri mitään kuin jotain pienvalmistajia, vaikka tuotemerkkejä on useita. 

Vierailija
6/8 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos se säästösyistä häh? Pari kolme reissua ryssälandiaan maksaa jo vuoden viisuminkin takaisin kun tietää mitä ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:55"]

Oliskos se säästösyistä häh? Pari kolme reissua ryssälandiaan maksaa jo vuoden viisuminkin takaisin kun tietää mitä ostaa.

[/quote]

Tarkoitettiin Suomessa toimivaa venäläistä huoltamoketjua.

Vierailija
8/8 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:51"]

Jotkut eivät tiedä! Kerro sitten heille, että TEBOIL on ryssien.

[/quote]

Tokihan me se tiedetään ja käydään siellä oikein mielellämme ja koska tiedämme, että se teitä persukammarikokkareita vituttaa, niin käymme siellä vaan entistä useammin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi