Miksi ihmiset kantaa rahansa venäläiselle huoltoasemalle?
Nimiä nyt mainitsematta ihmettelen, että miksi ihmiset tankkaavat venäläisellä huoltoasemalla, kun kotimaisiakin on tarjolla?
Kommentit (8)
Suomi on kansainvälinen paikka. Moni pitää rahojaan ruotsalaisessa pankissa ja ostaa ruokansa saksalaisesta kaupasta.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:29"]
Nimiä nyt mainitsematta ihmettelen, että miksi ihmiset tankkaavat venäläisellä huoltoasemalla, kun kotimaisiakin on tarjolla?
[/quote]
Miksi en ostaisi? Lähihuoltsikkani ja seudun halvin bensa. Todellakin ostan jatkossakin ja oikein mielelläni.
Jotkut eivät tiedä! Kerro sitten heille, että TEBOIL on ryssien.
Minä tankkaan vain kotimaista bensaa. Samalla reissulla kun ostan kotimaisia banaaneja, viinirypäleitä sekä suomalaista kahvia kaupasta. Päälläni on kotimaisesta puuvillasta tehdyt vaatteet. Eiku...
Sitten lista tuotteista, jotka eivät ole suomalaisia, valmistusmaa suluissa Sisu-pastilli (Italia), Jenkkipurukumi (Turkki) Vaasan paahtoleivät (Viro), Vaatteista en edes ole kärryillä, mutta Suomessa ei tehdä paljon mitään. Esim. Suomessa tehtyjä alusvaatteita ei ole juuri mitään kuin jotain pienvalmistajia, vaikka tuotemerkkejä on useita.
Oliskos se säästösyistä häh? Pari kolme reissua ryssälandiaan maksaa jo vuoden viisuminkin takaisin kun tietää mitä ostaa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:55"]
Oliskos se säästösyistä häh? Pari kolme reissua ryssälandiaan maksaa jo vuoden viisuminkin takaisin kun tietää mitä ostaa.
[/quote]
Tarkoitettiin Suomessa toimivaa venäläistä huoltamoketjua.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:51"]
Jotkut eivät tiedä! Kerro sitten heille, että TEBOIL on ryssien.
[/quote]
Tokihan me se tiedetään ja käydään siellä oikein mielellämme ja koska tiedämme, että se teitä persukammarikokkareita vituttaa, niin käymme siellä vaan entistä useammin :)
Hinnassa ei ole mielestäni merkittävää eroa.